1.
Wat kijk je nou ?
Zomaar even een probeersel met m'n nieuwe camera....
Tips en commentaar meer dan welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

beetje ongeduldig denk ik

DresslOver schreef:vond de eerste versie leuker, nu issie alleen eng..
lieniminnie schreef:Wow... wat is dat![]()
heel erg mooi, vind het echt knap dat je hem er zo scherp op krijgt!! ik vind het wel grappig dat de rest wazig is, volgens mij is het praktisch onmogelijk om het gehele beest er scherp op te krijgen?
Je moet nog wel iets van context overhouden.Prrrr schreef:Beetje teveel gecroptJe moet nog wel iets van context overhouden.
Hele gave foto - met die insecten moet je er altijd heul snel bij zijn. Overbelicht kan ik hem niet vinden; ik vind hem wel lekker fris, past goed bij het plaatje.
Lilian__ schreef:Ik vind het persoonlijk jammer dat zijn vleugels niet scherp zijn.
Prrrr schreef:Ik hoop ook altijd dat ze in een volgend leven niet ineens 15 keer zo groot zijn geworden in de evolutie - dan haak ik liever af
NotNice schreef:Lilian__ schreef:Ik vind het persoonlijk jammer dat zijn vleugels niet scherp zijn.
daar kan ze denk ik erg weinnig aan doen, met macrofotografie heb je een scherptediepte van maar een paar millimeter
en dan is het erg knap als je precies die bolle ogen daarin scherpt gesteld krijgt
echt een wereldfoto, vooral die meer gecropte
wat een griezel!
je maakt me verlegen, dankjwel!