Tips zijn altijd welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tips zijn altijd welkom!
Petje af hoor!!!

!
ik hoop ooit eens een manier te vinden om een goede foto te kunnen maken van een pasteltekening, maar zeker bij die witte vlechten valt het kontrast meteen weg. Ik ben er wel achter dat een simpele camera (2.1 megapixels) en een zwarte ondergrond gegarandeerd staan voor veel detailverlies. Maar goed, dan valt het origineel altijd weer mooier uit als ik het aan de opdrachtgever overhandig

.
.
.

MamaMiesje schreef:Meeeeeennnnnnnn!!![]()
Hier wou ik het bij laten,maar dat mag dan weer niet
Ik vind het mooi dat mijn oog meteen naar zn koppie werd getrokken, ik denk dat dat komt omdat de boeg van het paard zo eenvoudig in kleur is gebleven en het hoofd/de nek zo mooi warm van toon.
Voor de rest is hier wel een groene (jaloerse) smiley van toepassing
. De opdrachtgeefster wilde met name zijn hoofdje op de tekening, maar omdat er nou eenmaal meer is, leek het me leuk om het op deze wijze te laten "vervagen". In het echt is de boeg van deze haflinger trouwens ook wat bleek, maar ik heb het wel extra benadrukt omdat je anders zo'n "afgehakt", meer 2-dimensionaal effekt krijgt.

__xMariek schreef:Woow, heel mooi gemaakt! Er is maar éen klein dingetje waar ik me aan stoor. Ik vind dat de gevlochten manen wat te barbiepaard-achtig zijn.![]()
Maar verder echt prachtig! Halster vind ik ook mooi gedaan.

Remy schreef:__xMariek schreef:Woow, heel mooi gemaakt! Er is maar éen klein dingetje waar ik me aan stoor. Ik vind dat de gevlochten manen wat te barbiepaard-achtig zijn.![]()
Maar verder echt prachtig! Halster vind ik ook mooi gedaan.
Bedankt
Bedoel je met te barbiepaard-achtig de vlechtjes op zich of de manier waarop ze getekend zjin?
Iets te netjes voor een Haflinger, maar het kan ook aan de foto liggen, dat de diepte wat minder te zien is!
Persoonlijk vind ik het nogal meevallen, zolang er geen roze strikjes oid in de vlechtjes zitten. Verder vind ik die vlechten prima bij het type paard passen.
Wat een prachtig portret. Helemaal geweldig zo aaibaar. Het is net een foto. Echt geweldig. Die vlachten heo krijg je het zo echt op het papier je krijgt haast de neiging ze eruit te gaan halen.