hmm je bedoelt de slieren zeg maar? die zijn oorspronkelijk (op de foto en dus bij Kiki zelf) heel erg donker van kleur, op de foto lijken ze bijna zwart. Ik heb ze op de tekening een tint lichter gegeven om ze zichtbaar te krijgen op de zwarte achtergrond (bruinzwart heb ik ervoor gebruikt). In het witte van de kraag en op de neus heb ik 2 verschillende kleuren blauw gebruikt en een blauwgrijs voor wat meer diepte en een lichtgele om het hele witte wat af te zwakken maar toch het 'stralende' te behouden.
In de rest van haar vacht zitten heel veel verschillende tinten maar wel allemaal in bruin/oranje/rood/geel/grijs tinten. Het zijn ook meerdere lagen over elkaar. Ik zou niet eens meer weten hoeveel verschillende kleuren potlood ik gebruikt heb 
Aangezien de kleuren en het mengen ervan voor mij nieuw is... als je/men tips hebt/heeft heel erg graag! Ik meng nu op gevoel zeg maar en probeer bij ieder dier te ontdekken wat voor kleuren ik zie om daar dan een combinatie van te gebruiken. Verder probeer ik mee te nemen wat ik van anderen zie en lees.
Ik durf zo niet meer met zekerheid te zeggen welke van de 2 foto's nu het dichts bij het origineel zit volgens mij zit hij er ergens tussen...
De scanner die ik gebruikte was geleend en meen ik een HP, die kon scannen, faxen en printen. Zelf heb ik geen scanner staan die de grootte van het papier aan kan. Ik heb geïnformeerd naar het laten scannen van m'n werk maar dat kost 12 euro per tekening!
dat doen we voorlopig nog niet