1.

Ramon, de verzorgshet (toch?
) van Evaa_ op bokt.-Hek op de achtergrond en grasjes in de mond storen mij zelf totaal niet. Vind het lekker shetlander

2.

Vonk van dilahmant hier op bokt.
-Misschien wat dofjes / te weinig contrast? + ik twijfel aan de ruimte boven (vind het net ieeets teveel vergeleken met zijkanten)
3.

Mex van kylah op bokt.
- Centrale compositie misschien wat saai, maar opzich valt dat mee omdat de foto niet recht van de zijkant genomen is.
4.

- Kleuren zijn wat duf, maar aan de andere kant was het ook een winterdag. + Ik vind het geheel wel weer bij elkaar passen, qua kleuren.
5.

Kylah van kylah (
duh.) hier op bokt.- Ik vind de compositie zelf wel leuk, zit er alleen aan te denken om de foto horizontaal te spiegelen. Misschien kijkt dat makkelijker.
6.

Marlon (als ik het goed onthouden heb
) van Snackie hier op bokt.- Jammer dat de schaduw net over het hoofd valt, maar toch niet te donker. Herfstig (:
7.

Opnieuw Mex van kylah op bokt.

-Rechterachterhoefje valt wat weg in het zand door de kleur.
8.

Heeeel fout qua kwaliteit: beeldruis (ISO 800 of 1600 oid
? Het was al schemerig) en missend contrast. En door de spoorweg op de achtergrond, maar ik vind 'm qua moment zooveel kracht uitstralen.. moest er dus toch even bij 
Oja, een zwart randje van 1 pixel vind ik zelf heerlijk. Niet opvallend maar maakt het wel 'af'. Alleen aan het copyright Wildwings moet ik nog werken, het staat overal en nergens, soms onleesbaar en soms in de weg.
hebben!

Hij zit met z'n aandacht bij de ruiter, en die zit op z'n rug en niet voor 'm
] Ik hoop dat 't zo beter is!