[2]
[3]

[4]

[5]

Last but not least, een aparte uitsnede maar vond hem zelf erg leuk.
En dat voor een amateur met een compact camera en een bureaulamp, sávonds..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als dat niet 't geval was waren ze echt super! Maar; heel netjes. Faux schreef:Ik vind ze allemaal ontzettend mooi meis ! Enige wat ik érg jammer vind is dat ze geflitst zijn..Als dat niet 't geval was waren ze echt super! Maar; heel netjes.

Faux schreef:Niet geflitst ? Foto 3 absoluut wel. Ik heb zovaak amarilissen gefotografeerd, en als ik flitste zag het er precies zo uit. Maargoed het zal wel niet zo zijn dan. Ik vind ze er 100% geflitst uitzien, stuk voor stuk.
Zie niet wat jij ziet dat het geflitst maakt.
Maar dat had ik al gezegd 

Die zou ik gewoon weglaten, want ik heb er ook geen opbouwende kritiek voor. De rest van de foto's vind ik wel heel mooi. duurde even voor ik zag dta het een bloem was, maar wel mooi. 
Jettie schreef:Haha ja ik geloof 't ook wel
Maar ik bedoelde meer.. dat ik deze belichting dus niet mooi vind bij dit onderwerp. Of het nou wel of niet geflitst zou zijn.

Muzefee schreef:Sterker nog, in de exif gegevens staat het bewijs; Flash did not fire.
Muzefee schreef:Sterker nog, in de exif gegevens staat het bewijs; Flash did not fire.
Faux schreef:Muzefee schreef:Sterker nog, in de exif gegevens staat het bewijs; Flash did not fire.
Ik geloof het ook heus wel hoor, je hoeft het niet te bewijzen.![]()

Faux schreef:Ik geloof het ook heus wel hoor, je hoeft het niet te bewijzen.