Een tijger op A3 papier vullend met de beroemde toverstokje of terwijl Derwent softcolours.

Brand maar los.
Het enige dilema wat ik nog heb zijn te snorharen. Ik weet nog niet hoe ik die ga aanbrengen. Iemand nog tips?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alleen lijkt het linkeroog wat donkerder aan de onderkant dan het rechteroog? 

.
)
Hij is heel erg mooi geworden Nelleke! Zou bijna bang worden van die indringende blik! Ben ook benieuwd naar de foto morgen, geeft toch een beter beeld dan denk ik. De snorharen...
die had je er al in moeten zetten en rekening mee moeten houden met de andere kleuren. Over die donkere kleuren krijg je het wit niet meer zo sprekend als dat zou moeten. Je kunt het met een hele dunne kwast en acryl proberen, kreeg ik ook als tip ergens... maar nog niet zelf geprobeert, is dus een risico... 

Super gedaan.

Superr

!
! 
Ik had niet eens door dat de snorharen er niet waren. Zoals al gezegd is geweest, de oren vind ik wat minder. Maar ik zou het je niet kunnen nadoen! Ik zijn blik heel mooi, echt alsof hij je dwars door je heen kijkt.

En verder vind ik zijn neus niet helemaal kloppen.

Hij heeft zijn hoofd iets naar beneden he. Hij staat een beetje in de sluip houding. Zlef zie ik niks aan de nek.

)