Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

ik heb het geheel in photoshop cs2 gemaakt 

Cyntje schreef:Ik heb al gezegd wat ik ervan vind!
Top top top![]()
Ik mis voor alleen een voorplukje manen, maarja dat had mijn merrie ook niet in overvloed
Maar voor de vorm is het denk ik inderdaad mooier als ik nog wat plukjes haar aan de voorkant maak. De manen zijn toch al een geheel eigen leven gaan leiden dus een voorplukje kan er ook nog wel bij
Dankje voor de tip 
Wat een geweldige tekening! En wat een stijl. Super zeg! 
Ik dacht dat het een pastel was!
TanteMiesje schreef:
Dit is dus op de pc gemaakt?Ik dacht dat het een pastel was!
Echt super gedaan zeg!
Het enige waar ik mn 'twijfels' over heb, is het stuk van de hals/nek precies achter de oren; het lijkt me zo smallig voor dat grote hoofd
Kimmes schreef:Wauw,mooi zeg.
Maar uh,vertel eens.Op de de pc gemaakt?Hoe werkt zoiets?
Vanaf wit beginnen of de foto veranderen?Geen idee hoe je zoiets doet

riete schreef:heel erg mooi gedaan. vind de haartjes uit de oren het helemaal afmaken.
ik mis idd ook het voorplukje
hoeveel uren heb je daar aangezeten? ik kan me voorstellen dat je veel geduld moet hebben
Voorplukje zit er ondertussen wel op
Zal binnenkort de uiteindelijke versie plaatsen. Hoeveel uren?.. veel te veel! Haha ik denk dat ik met deze toch wel zo'n 10 à 15 uur zoet ben geweest. 
Marloez schreef:Heel erg mooi! Mooie kleuren ook.
Heb je dit met de muis of een grafisch tablet gedaan?
Ik heb het gemaakt met mijn Wacom Tablet
Ok! Het is ook maar wat je gewend bent natuurlijk.
Ik kon eerst vrij goed met de muis tekenen totdat ik een tablet kreeg. Nu kan ik bijna niets meer met de muis.
Marloez schreef:Ok! Het is ook maar wat je gewend bent natuurlijk.
Ik kon eerst vrij goed met de muis tekenen totdat ik een tablet kreeg. Nu kan ik bijna niets meer met de muis.
De eerste keer dat ik mn tablet gebruikte was ik behoorlijk de kluts kwijt
haha. Maar nu zou ik echt niet meer met de muis kunnen tekenen. N tablet is zooveel gevoeliger en preciezer.