De tekening komt voort uit alle frustraties, ik heb alles erop los gegooid en voelde me nadat de tekening klaar was ook een stuk beter

De frustraties kwamen,
Door school, ik moest iets vindne wat ik niet kon vinden en toen had ik gezeik met de leraar die zei dat ik niet kan tekenen

en toen heb ik de trein de andere kant op genomen en ben naar mijn opa gegaan, die binnen enkele dagen zal sterven .. dus in de trein mijn schetsboek gepakt en gekrabbeld, en dit is mijn wilde hengst die eruit is gekomen, en vind hem zelf erg goed gelukt

Ik had alleen een HB en 2B potlood in m'n bezit dus daar is hij mee gemaakt, voor de mensen die hem niet af vinden, ik vind van wel

Het was overigens de bedoeling een compact hengstje te maken, met een dikke speknek

Oordeel zelf maar, commentaar en tips zijn altijd welkom maar houd het vriendelijk.
Het valt me wel op dat hij echt zo op papier staat zoals ik in mijn hoofd had, en normaal lukt mij dat nooit

enne copyright staat er doorheen voor pennykinders, heb liever niet dat iemand anders ermee gaat pronken

Dus gelieve niet mijn tekening ergens voor gebruiken zonder mijn toestemming