Het lijkt alsof mijn rechter oog heel raar is, maar dat is nou eenmaal mijn oog
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

SplashIsLief schreef:Best geinig, ik vind het alleen jammer dat er 2 kleuren zitenin de achtergrond zeg maar.
(Het rozige en echte wit)

SplashIsLief schreef:Best geinig, ik vind het alleen jammer dat er 2 kleuren zitenin de achtergrond zeg maar.
(Het rozige en echte wit)
Fairie schreef:In eerste instantie zei ik 'hee, netjes' maar als je net een seconde verder kijkt zijn er een paar dingen die me storen. De neus bijvoorbeeld, geen natuurlijke vorm meer waardoor het geen echte neus meer is. Daarnaast ook de wenkbrouwen, deze zou ik vanaf de randen meer geblurt willen zien denk ik. Vind ze nu erg hard op het totale beeld staan.
Ook denk ik dat de totale afmeting te klein is. Ik zie vrij veel detail bij de ogen, maar dat komt niet tot z'n recht in een kleine afmeting.

SplashIsLief schreef:Nou ik zie het ecth hoor, hahaha. En volgens mij is er niks mis met mijn monitor. Maar zo zie ik een rechthoek roze zeg maar: Even omcirkeld
Frozenstar schreef:SplashIsLief schreef:Nou ik zie het ecth hoor, hahaha. En volgens mij is er niks mis met mijn monitor. Maar zo zie ik een rechthoek roze zeg maar: Even omcirkeld
Ik zie ook op de foto die jij stuurde niks
SplashIsLief schreef:Dan ligt het misschien toch aan mij beeld?

) 
SplashIsLief schreef:Nou ik zie het ecth hoor, hahaha. En volgens mij is er niks mis met mijn monitor. Maar zo zie ik een rechthoek roze zeg maar: Even omcirkeld

Netjes, maar wel dezelfde "verbeterpuntjes" als die zij al aangeeft.
Esmeralda schreef:heel apart zeg![]()
@zullen we wat voor zondag afspreken??
appelbolfan schreef:@ SplashIsLief: je hebt gelijk ja, als je je hoofd naar beneden doet (richting je toetsenbord laat maar zeggen) en dan naar de tekening kijkt zie je het heel duidelijk. Als je dan nog iets beter kijkt kan je ook contouren zien van jukbeenderen etc.. Oftewel; er staat al een schets omheen van een gezicht. En die zie jij aan voor een roze vlek.
Ik zie helemaal niks
?
) Vue schreef:Ik vind het idee erg gaaf, maar zie hier heel wazig nog de contouren van je hoofd.
Had het mooier gevonden als die niet te zien waren.
heeeeeel gaaf !
Vue schreef:Ik vind het idee erg gaaf, maar zie hier heel wazig nog de contouren van je hoofd.
Had het mooier gevonden als die niet te zien waren.
heeeeeel gaaf !
Ik zie die roze vlek ook helemaal niet