Vandaag maar eens het bos bezocht en verschillende foto's gemaakt.
Ik vind ze wel de moeite waard om ze hier te laten zien.
Somige zijn niet echt scherp, maar ik vind ze toch wat hebben.
Commentaar is welkom!

1.

2.

3.

4.

5.

6.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

) 
lekkere herfstfoto met al die baderen en die bomen half kaal.

Banjer schreef:ik vind de foto's mooi. Alleen de titel van foto 2 "stoort" me... het moet zijn "A bridge too far" (zonder E, met een extra O... heb het zelfs nog nagekeken met Google, omdat ik zelf ook twijfelde...)
Dorée schreef:Banjer schreef:ik vind de foto's mooi. Alleen de titel van foto 2 "stoort" me... het moet zijn "A bridge too far" (zonder E, met een extra O... heb het zelfs nog nagekeken met Google, omdat ik zelf ook twijfelde...)
En het meervoud van 'leaf' is 'leaves'.

Frozenstar schreef:Ik vind ze eigk. allemaal niet mooi. Ze spreken me niet aan. Ze zijn soms te licht of te onscherp & de tekst leid me ontzettend af van de foto.
Ik vind ze "Saai"
Probeer eens met het contrast te spelen in een FB programma.

joortje schreef:Aparte paddestoel die laatste zeg
Die eerste zou ik wel eens in kleur willen zienlekkere herfstfoto met al die baderen en die bomen half kaal.
Foto 4 ook leuk zo die paddestoelen van groot naar klein.
Leuk gedaan hoor daph

Dorée schreef:Banjer schreef:ik vind de foto's mooi. Alleen de titel van foto 2 "stoort" me... het moet zijn "A bridge too far" (zonder E, met een extra O... heb het zelfs nog nagekeken met Google, omdat ik zelf ook twijfelde...)
En het meervoud van 'leaf' is 'leaves'.

potterlover schreef:Maar hoe kan je die kleurtjes dan instellen op je camera? Waar doe je dat? Ik wil ze niet bewerken, maar gewoon zo nemen, kan dat ook? Niet precies, maar mss soort van? En hoe verander je het contrast?
Ben een beginner
*edit* foto's spreken mij ook niet echt aan. Te gewoon. En die trap schuin genomen is ook niet zo mooi.
Frozenstar schreef:Ik bedoelde zoiets;
Herfst is imo kleur! Niet zwartwit. Laat de kleuren er dus uitspringen!

Natasja91 schreef:Ik vind ze niet zo geslaagd.
Veel te onscherp en niet interessant om naar te kijken.
Inderdaad een goed idee om het contrast een (heleboel) tandje(s) omhoog te gooien, ze zijn nu erg flets. Probeer ook eens andere composities zoals bij die paddestoelen. Dan worden de foto's al snel spannender om naar te kijken.

Juultj schreef:Opzich leuke foto's. Sommige wat onscherp lijkt het.
Ook ik vind het jammer dat je z-w hebt gekozen.
Het is herfst. Veel kleur. Lekker knallen met die foto's!
Succes nog met oefenen!

.