uit de dikke van dale
in een soort van strofe
zetten
om vervolgens te zeggen
dat al deze mooie woorden
samen een geheel
vormen
- zoals jij dat doet -
------------
Ik heb een beetje hulp gehad van een bokker, maar zij wil graag anoniem blijven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
(denk ik)

Loopt lekker, alleen verandert de toon zo drastisch door de woorden die alleen staan? Of ligt dat aan mij. WildWings schreef:Wauw, ik ben er even stil van..
Dit brengt echt een hele sterke emotie op me over, ik kan mezelf ook echt wel vinden in dit gedicht op een bepaalde manier..
Ik vind je opmaak ook echt superorigineel, 't gedeelte tussen streepjes en dan zo schuingedrukt... wauw Ann.. dat ik daar nooit aan gedacht heb!
Echt super, dit is 1 van je betere gedichten vind ik zelf!
[EDIT] nee wacht. ik bedoelde natuurlijk dit:
wauw Veirl, erg mooi. gewoon erg mooi. zoals je dat opgeschreven hebt. is erg mooi. ja.
Is dit een serieuze reactie?
Tanya schreef:WildWings schreef:Wauw, ik ben er even stil van..
Dit brengt echt een hele sterke emotie op me over, ik kan mezelf ook echt wel vinden in dit gedicht op een bepaalde manier..
Ik vind je opmaak ook echt superorigineel, 't gedeelte tussen streepjes en dan zo schuingedrukt... wauw Ann.. dat ik daar nooit aan gedacht heb!
Echt super, dit is 1 van je betere gedichten vind ik zelf!
[EDIT] nee wacht. ik bedoelde natuurlijk dit:
wauw Veirl, erg mooi. gewoon erg mooi. zoals je dat opgeschreven hebt. is erg mooi. ja.Is dit een serieuze reactie?
Maar even; erg mooi.. Vind je stijl superorigineel.. Gewoon leuk

Zou wel leuk zijn 
Ik zou graag meer van je zien
VeirL schreef:Ik had pas nog een topic, maar die is met 0 reacties naar beneden gekelderd...
.

Wuis schreef:Ik begrijp niet of sommige reacties nou sarcastisch bedoeld zijn of niet/ of ze positief of negatief zijn?
Faelivrin schreef:Wuis schreef:Ik begrijp niet of sommige reacties nou sarcastisch bedoeld zijn of niet/ of ze positief of negatief zijn?
Allemaal onzin. Niet echt serieus nemen.