Ik vind hem zelf aardig gelukt, alleen het lukte me niet om alle lichte stukken van het zand zwart wit te krijgen, maar wat er nu nog te zien is vind ik totaal niet storend meer.
Tips en commentaar zijn natuurlijk welkom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

NieneWiep schreef:Waar heb je hem gemaakt?

Misschien wel in ergens ver weg
ik zou dan juist héél snel weglopen 
Edda schreef:Ik vind de foto te centraal en dus een beetje saai. Ook jammer dat ie van bovenaf gemaakt is.
Ik moest twee keer kijken voordat ik eindelijk zag dat het een kwal was
Nee, ik vind hem niet zo hij heeft wel wat maar ook wel weer niet

De compositie trekt mij niet aan en ik vind zijn wit wat weggevallen in het zand zodat je op het eerste zicht precies alleen een paarse vlek ziet. Medousa schreef:Edda schreef:Ik vind de foto te centraal en dus een beetje saai. Ook jammer dat ie van bovenaf gemaakt is.
Ik moest twee keer kijken voordat ik eindelijk zag dat het een kwal was
Nee, ik vind hem niet zo hij heeft wel wat maar ook wel weer niet
Te centraal??
in de vorm van: kwal is teveel in het midden of van dat het zo'n standaard foto?
Ik kon hem moeilijk van de zijkant of van onder maken, heb geen onderwater camera
maar toch bedankt

NieneWiep schreef:Idd nog wat zand kleur, maar stoor me er niet aan

Medousa schreef:Hij was van zichzelf vrij blauw, maar kleur is wel wat omhoog gehaalt ja![]()
Maar mocht ik een volgende keer een kwal tegenkomen ga ik eens proberen om hem van een andere positie te fotograferen
Ik heb helaas geen photoshop, dus moet het doen met photofiltre, heel fijn programma, alleen qua dit soort dingen een beetje vervelend
Toch bedankt voor je tips Fairie !

Edda schreef:Van beide een beetje maar vooral teveel in het midden
Je had natuurlijk kunnen proberen om wat te bukken/door je knieën gaan oid, en dan van de zijkant maken. Of iig een wat boeiende compositie