Deze pony was in opdracht. Ik had hem van de week al af, maar vandaag werd hij (ja, eens een mannelijke pony!) opgehaald. De opdrachtgever wilde deze pony aan zijn vriendin geven. Leuk cadeautje toch!

Pony is geschilderd met satijn verf, groene acryl en eucalyptus glitter op de 'R', de ogen en het lint in de staart. De body is compleet (met uitzondering van de benen) geschilderd met hele kleine streepjes in verschillende tinten bruin, om hem te laten lijken als of hij haar heeft. Pony is nageschilderd van een aantal foto's.
Re-haired met 3 kleuren: sneeuw-wit en 2 verschillende type bruin. Een daarvan is een mix van 2 tinten donker bruin. De andere is iets lichter bruin. Alle 4 de benen zijn ook haired met sneeuw-wit.
Mijn eerste poging tot harige benen maken, verder heb ik het ook nog nooit iemand anders zien doen (zal ongetwijfeld wel, maar niet gevonden), dus was voormij een groot experiment!

Dit mannetje is een Tinker en heet Rolex Dreamz. Als ik het goed had begrepen is de pony overleden en hiermee is deze MLP meteen een aandenken.
Anyway; de promo foto die op mijn website gaat komen
:

Ben een erg fan van je pony's vooral het schilderwerk is dit keer prachtig
alleen die sokken
vindt het helemaal niks had liever gezien met klei sokken gemaakt zoals ook bij de mannelijke echte pony's hebben (geloof ik ben niet zo onzettend pony kenner)