Met veel dank aan http://www.mustang-photography.nl
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Echt prachtig! De vrouw die het draagt heeft er ook echt het gezicht voor (klinkt raar, hoop dat je weet wat ik bedoel
) 

Je staat er zoo mooi op.. en die kont.. Ik vind hem verschrikkelijk mooi..
!

), maar zijn er mensen die dat kopen? Ik bedoel, ik vind het ábsoluut prachtig, vind het ook geweldig dat je dat kan maken, maar ik zou het zelf niet kopen/dragen. En ik denk dat ik verder ook niemand ken die zulk soort kleding aan zou trekken naar school/werk/stad/vrije tijd enz. orri schreef:Hihi, die vrouw ben ik zelf... het wit was me nog niet opgevallen, ben een beetje moe, dat haal ik later wel even weg idd
Thanks!!!

Bedankt voor alle complimenten!
Als je aan action shooting doet of authentiek met paard en wagen rijdt... of een dramatische sissi-jurk of iets dergelijks wilt maken, ik verkoop patronen voor ieder onderdeel van de kleding, als je deze outfit geheel in PVC, wit kant of wit satijn, lakleer of zwart fluweel met rood zou maken dan heeft het weer een heel ander uiterlijk. Victoriaans goth(ic) leeft ook, maar dan heb je het weer meer over rouwkleding
en die fotoshoot die komt nog, nadat Fairie komt passen en de zwarte zijde binnen is die ik heb besteld

voor hoepel en hoepel rokken 1830-1869
vroege bustle 1870 - 1876
natuurlijke vorm 1877 - 1882
late bustle 1882 - 1889
belle epoch 1890 -1901
Je moet wel van die gelegenheden houden natuurlijk! Ik kan uit ervaring zeggen dat je in deze kleding positief opvalt!
Ik vind het model van die laatste silhouette zelf trouwens het mooist, wanneer ga je zoiets maken?

komt dus vast wel een keer
Helaas nog even sparen alleen