[Verhaal] Vakantie in Florida

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Tessaa_

[Verhaal] Vakantie in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 21:30

Nou dit is mijn aller 1e echte verhaal die ik op bokt ga zetten Haha! het heeft 1537 woorden dus vind ik nog niet slecht Knipoog Kom maar op met jullie reacties, tips, en Vriendelijk Commentaar.

Citaat:
Yes, vandaag ga ik eindelijk naar Florida !” zegt Nikki. Ze gaat voor de eerste keer alleen met haar vriendinnen op vakantie. “Hoelaat vertrekken jullie Nikki?” vraagt de moeder van Nikki. “Om 8 uur komen Debby, Kim en Kelly mij ophalen, en dat is al bijna!” zegt Nikki. Ting Dong.. “Whaa daar zijn ze, ik ga eindelijk naar Florida.” Nikki zegt haar moeder gedag en stapt in de auto van Debby ze zegt haaij tegen iedereen en dan vertrekken ze, opweg naar Schiphol!! Als ze daar een uur later aankomen zetten ze hun auto in de parkeergarage en lopen naar binnen. Dan zien ze dat het echt heel erg druk is, vooral bij de balie waar hun heen moeten. “Aah nee he ! Kunnen we hier eerst lekker een uur in de rij gaan staan”zegt Kim. “Nee hoor, rustig maar” zegt Debby. “Ik heb de tickets gisteren al opgehaald, want ik dacht wel dat het druk zou zijn” . “Maar we moeten onze koffers toch afzetten bij de balie ofniet”? vraagt Nikki. “Ja eigenlijk wel, maar als je de tickets al eerder hebt opgehaald kan je je koffers bij het vliegtuig inladen” zegt Debby. “Wat zouden we toch zonder jou moeten Debby”? zegt Kelly. Ze pakken hun koffers en gaan naar de vertrekhal.

“Vlucht 2310 heeft 2 uur vertraging” wordt er omgeroepen. “Ow nee he, dat is onze vlucht”zegt Debby. “Bah, hebben wij weer hoor” zegt Kelly. “Ja dat kan gebeuren he, ik ga wel eventjes vragen waarom onze vlucht vertraging heeft” zegt Nikki. “Ok” zeggen Kim,Kelly en Debby. Een uur later komt Nikki pas weer terug. “Waarom duurde het zo lang”? vraagt Debby. “Nou het was nogal druk en ......” Wat en..... “vraagt Debby. “Ow nee niks laat maar, maar in iedergeval hebben we vertraging omdat er een gat in de startbaan zit” zegt Nikki. “Ow ok, zullen we nog eventjes naar de winkel gaan”? Ik moet nog wat boekjes kopen voor in het vliegtuig” zegt Kim. “Ja kei leuk idee Kim, “zegt Kelly. Ze lopen met hun zware koffers richting de winkels. Opeens laat Nikki haar koffers vallen en rent kei hard weg. “Wacht Nikki, wat is er”, roept Debby, maar Nikki is al in de drukte verdwenen. “Wat zou er met haar aan de hand zijn”? vraagt Kelly. Ik zou het niet weten. Ze deed toch heel erg raar toen had gevraagd waarom we vertraging hadden”? zegt Kim.
“Ja dat klopt. Maar we moeten haar wel gaan zoeken!!” zegt Debby. Ze zoeken overal, maar nergens vinden ze haar. Dan merkt Kelly dat ze al de hele tijd langs een lounge lopen en dan zegt ze:. “He meiden, hier is een lounge daar zijn we nog niet geweest”. Ze lopen de lounge binnen en dan zien ze daar Nikki zitten met waterige ogen. “Wat is er nou aan de hand”?vraagt Debby. Nikki zit alleen maar te snikken en ze kan geen woord uitbrengen. “Iemand heeeeeeeft mij proberen te ontvoerrenn.....” “WAT!!” roepen Debby, Kelly en Kim tegelijk. “Ja echt waar het was echt heel erg eng..... echt heel erg eng.” zegt Nikki. Mmmm... ze praat er nu ineens wel heel makkelijk over.. , denkt Debby. “Maar waarom rende je dan net weg??”vraagt Kim. “Omdat ik die man weer zag die mij probeerde te ontvoeren, maar laten we er nou maar over ophouden en lekker verder gaan met vakantie vieren!” zegt Nikki. “Ow ok... Ben je er dan alweer overheen? Zoiets kan je toch niet snel vergeten” zegt Debby. “Ja het is alweer een beetje beter, nee vergeten zal ik het niet maar ik kan het wel proberen.”zegt Nikki.
“Ok”zeggen ze allemaal en ze gaan weer terug naar de winkeltjes. Daar kopen ze wat leuke spulletjes en gaan snel weer terug naar hun Gate want het is alweer bijna 2 uur verder. Eindelijk kunnen ze in hun vliegtuig stappen opweg naar Florida! Ze geven hun koffers af en zoeken hun stoelen op. Als ze eenmaal zitten pakken ze een kauwgompje en gaan lekker wat lezen. “Ooh eindelijk even lekker relaxt zitten.”zegt Debby. Ondertussen kijkt ze naar Nikki die stiekem zit te lachen naar een jongen die aan de andere kant van het gangpad zit. Die jongen lacht ook terug, zouden ze elkaar al kennen? “Maak u riemen vast alstublieft, Fasten your setbells, Please.” Ze maken hun riemen vast en gaan weer rustig verder met lezen. “Kunnen jullie je boek misschien eventjes weg leggen? Als we in de lucht zijn mogen jullie weer rustig verder lezen.”zegt de stewardess. “Ok.”zeggen de 4 meiden in koor. Na een tijdje zijn ze in de lucht en mogen ze een kijkje nemen in het vliegtuig. Debby,Kelly en Kim gaan op onderzoek uit maar Nikki blijft zitten. Mmm dit vind ik toch wel verdacht, denkt Debby. Maar ze denkt even nergens meer aan en loopt een rondje door het vliegtuig. Het is het nieuwste model dus er zitten allerlei extra’s in zoals: een kleine Kantine een grotere Wc en een klein winkeltje met allerlei soorten snoep. “Over het eten hoeven we ons geen zorgen te maken we hebben keus zat.”zegt Debby. Ze kijkt eventjes richting de stoelen en ziet dat Nikki nog steeds de hele tijd naar de ene jongen zit te lachen. Eigenlijk is ze een beetje jaloers op Nikkie want die jongen is wel heel erg leuk. Maar ze denkt bij zichzelf, puhh ik kan wel wat beters krijgen!. “Kom Debb we gaan weer even zitten en wat lezen ga je mee?” vraagt Kelly. “Euhh, ja is goed hoor”zegt Debby. En ze lopen weer terug naar hun stoelen. Kim en Kelly merken nu ook op dat Nikki al de hele tijd zit te lachen naar die jongen, en het lijkt echt of ze elkaar al kennen, maar ze bemoeien zich nergens mee.

“Nikki? Ken jij die jongen?”vraagt Debby voorzichtig. “Ja, dat is mijn neef”zegt Nikki. Debby kijkt opgelucht, heeft ze toch nog een kans. “Ik zal je even voorstellen, Debby dit is Sander, Sander dit is Debby.”
“Hallo, ik vind het leuk je te ontmoeten Debby.”zegt Sander. Debby voelt dat ze een beetje rood word, maar laat dat niet merken. “Euhhh ja ik vind het ook leuk om jou te ontmoetenn...”zegt Debby. Ze pakt snel haar boek en gaat verder lezen. “Ik ga even naar de Wc”zegt Nikki. “Ow wacht eventjes ik ga ook mee.”zegt Debby. Als ze samen naar de Wc’s lopen begint Nikki over Sander. “Jij vindt Sander wel heel leuk he Debb, Ja eigenlijk wel, maar niet tegen hem zeggen hoor. Waar gaat hij trouwens heen?” vraagt Debby. “Hij gaat ook naar Florida”zegt Nikki. Debby begint de glunderen. Als ze bij de Wc’s zijn zegt Debby: “Eumm... ik hoef toch niet meer ik ga maar eventjes terug.” “Ok.”zegt Nikki. Debby gaat nog eventjes langs het winkeltje om wat snoep te kopen, en toevallig loopt Sander daar ook net naartoe. Ze begint te blozen, Sander ziet dat en moet lachen. Hij loopt naar haar toe en zegt,”: Schattig als je zo bloost Debby”. Debby begint nog erger te blozen en zegt.”: Ja sorry mare, ik vind jou best wel leuk. Ze draait zich meteen om want ze voelt dat ze zo rood als een tomaat is. “Nou ik ....” en hij kan zijn zin niet afmaken want er word omgeroepen dat ze gaan landen. Snel lopen ze terug naar hun plaatsen. “Zijn we nu al in Florida?”vraagt Kim. “Nee joh we moeten overstappen in Huston”zegt Debby. Ze maken hun riemen vast en leggen hun boeken weg. Ze zijn al redelijk snel geland, ze stappen snel uit want anders missen ze hun volgende vlucht. Sander loopt ook met hun mee, Debby voelt weer een tomaten aanval opkomen, dus probeert ze Sander niet aan te kijken. Ze lopen snel naar de Gate en ze zijn gelukkig nog net optijd. Ze geven hun koffers af en lopen door de slurf naar het vliegtuig. Sander gaat langs Debby lopen en pakt haar hand vast. Debby kijkt hem vragend aan van, vind jij mij ook leuk? En Sander knikt, samen lopen ze naar het vliegtuig. Helaas zitten de 4 vriendinnen vooraan en Sander helemaal achteraan. “Het is toch maar 2 uurtjes vliegen.”zegt Sander. Debby knikt en gaat op haar plaats zitten. In dit vliegtuig mogen ze niet lopen behalve als je naar de Wc moet, want dit vliegtuig is veel kleiner en als iedereen gaat lopen gaat het mis.

Na 2 uurtjes landen ze in Florida. “Debby, Debby, Debby. Wakker worden.”zegt Kim. “Huh wat, ben ik in slaap gevallen?” vraagt Debby. “Ja de hele vlucht heb je geslapen.”zegt Kelly. Ze lopen het vliegtuig uit. Debby ziet Sander nergens, waar zou hij zijn.. vraagt ze zich af. “Waar is Sander?”fluistert ze in Nikki’s oor. “Die is allang uit het vliegtuig, hij had een afspraak met een oom van hem dus hij moest opschieten.” “Gaan we snel ons hotel opzoeken, want ik ben echt heel erg moe en volgens mij ben ik niet de enige.”zegt Kelly. Snel lopen ze naar de balie voor huurauto’s, ze krijgen een auto en rijden snel naar hun hotel in Clear Water Beatch. Ineens horen ze een hele harde knal. Ze zien dat de auto naast hun is gebotst. Debby schrikt als ze ziet wie erin zit. “Maar dat is ........

Gr Tessa
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-09-06 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Juiste tag in titel.

Mich_elle

Re: [Vrh] Vakantie in Florida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:38

Leuk verhaal! Haha! Ik heb niet echt tips.. Maar het is gwn leuk Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:44

even een abbo.
voortaan moet ik zoveel verhalen lezen en zelf schrijven..

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:49

leuk hoor!!
maar ik zal niet al te vaak 'zei Debby' ofzo gebruiken.
het is niet storend hoor Knipoog

Val_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:16

Kan je Debby niet vermoorden en mij erin voor laten komen? Schijnheilig of De naam debby veranderen in Valerie Schijnheilig
Whaha ik vind het leuk verhaaltje Ja Haha!

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:30

haha vall Tong uitsteken goed plan jij & sander Knipoog maar sander is nu toch ook dood door zo'n ongeluk of bedoel je daar sander niet mee? trouwens geod verhaal hoor tes! ik kan 't niet schrijven zelf Tong uitsteken

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 07:15

Leuk verhaal meis Lachen
ik heb ook niet echt tips ofzo... ik ben niet zo creatief Knipoog

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 07:25

Whaha milou ik weet al wie er dood is maar jullie nog niet Knipoog Vall ik zou erover denken hoor

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:57

Leuk verhaal!! Haha!

Lautj_Moedj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:21

Leuk verhaal hoor Tessa Tong uitsteken

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 19:39

Dankjullie Haha! ik ga zo verder met het volgende stuk te schrijven hoop het morgen af te hebben Knipoog

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:48

Ben benieuwd.. Haha!

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 11:46

het duurt ietsje langer ....

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:34

ik ga dit wel volgen Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 15:20

gewoon rustig over doen Knipoog ideeen komen niet altijd vanzelf...
ben wel benieuwd

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 19:35

leuk verhaal bene benieuwd heo het verder gaat

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:58

goed verhaal Haha!

blijf ik zeker volgen Haha!

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:01

super verhaal Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:06

schiet het al op?

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 13:42

wanneer komt het volgende stuk?

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 14:29

ik zit nu opde 1029 woorden dus ben bijna klaar Knipoog

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 15:43

Hij is af!!! het zijn deze keer 1650 woorden. Veel lees plezier Haha!

Deel 2:
Citaat:

“Maar dat is…….dat is nee dit kan niet waar zijn” Ze zien Sander in die auto zitten, hij zit onder het bloed. “Zou hij dood zijn?”vraagt Nikki. Het is een tijdje stil, maar dan beweegt Sander in een keer. Debby springt uit de auto en vliegt naar Sander toe. “Gaat het, heb je ergens pijn, ik bel meteen de ambulance.” “Het gaat wel hoor, ik heb alleen last van mijn schouder. TaduuTaduuTaduuTaduuTaduu. “Daar is de ambulance al het komt allemaal goed hoor.”zegt Debby. Er komen allerlei dokters uit de ambulance auto en rennen met een brancard naar de auto toe. Ze leggen Sander op de brancard en zetten de brancard in de ambulance. “Mag ik misschien mee?”vraagt Debby. “Maar natuurlijk mag je mee stap maar in de auto. “Ik zie jullie in het ziekenhuis.”zegt ze tegen Nikki Kim en Kelly. Ze rijden met gloeiende sirenes naar het ziekenhuis. Als ze in het ziekenhuis zijn aangekomen word Sander heel erg snel naar een kamer gebracht, Debby moet even wachten in de wacht kamer. Dan komt de dokter uit de kamer van Sander. “Het gaat heel goed met hem hoor, hij heeft alleen een lichte hersenschudding en een gebroken sleutelbeen, dus het valt reuze mee.” Debby haalt opgelucht adem. “Mag .. mag ik naar hem toe.” “Kom maar mee.” “Waar... waar is Valerie?”vraagt Sander. “Wie is Valerie?”vraagt Debby. “Dat is een HELE goede vriendin van mij, die is ook in Florida. Mag ik haar misschien even bellen dokter?” “Ja tuurlijk, daar is de telefoon.” oliebol, denkt Debby. Volgens mij is die Valerie meer als een vriendin. Daar moet ik iets aan doen.

Als Sander terug komt stralen zijn ogen helemaal. Als Debby wil vragen wat er is zegt hij zelf al: “Ze komt meteen hierheen!” Sander is zo blij, maar Debby niet echt ze is bang dat ze concurrentie krijgt. Een uur later komt Valerie de kamer van Sander binnen, ze begint een beetje te huilen. “Wat is er gebeurt?”vraagt ze snikkend. Ze kijken elkaar een tijdje aan, maar dan zegt Sander. “Nou ik reed gewoon rustig richting mijn hotel toen ik in een keer een beuk voelde ik keek achterom en zag dat er een andere auto tegen mij aan was gebotst, maar toen ik weer vooruit keek stond daar een lantaarn paal dus botste ik daar tegen aan.” “OW nee je mankeert toch niks he?” “Nou ik heb een lichte hersenschudding en een gebroken sleutelbeen, maar ik heb er niet echt last van. Alleen ik zou graag even willen slapen, zouden jullie mij even een uurtje alleen willen laten?” “Ja tuurlijk!”zeggen Debby en Valerie. Ze laten Sander even alleen. Als ze uit de kamer zijn kijkt Debby heel erg vals naar Valerie. Valerie lacht met een gemeen lachje terug. Nikki, Kim en Kelly zijn ook net aangekomen en zien nog net dat Valerie heel gemeen naar Debby lacht. “Debby wie is dat en waarom lacht ze zo gemeen?”vraagt Nikki. “Dat is een HELE goede vriendin van Sander, maar volgens mij is het DE vriendin van Sander.”zegt ze half snikkend. “Ach meisje toch, wij zorgen er wel voor dat jij de vriendin van Sander word. Wacht maar af. ”zegt Nikki met een gemeen stemmetje. Een uur later rent er ineens een dokter naar Sander zijn kamer. Valerie loopt erachter aan en zegt tegen Debby dat ze even moet wachten. Debby wil haar wel wurgen, Nikki ziet dat en zegt: “Rustig maar, wacht maar gewoon eventjes hier dan zorgen wij er wel voor dat alles weer goed komt.”
In de kamer van Sander vraagt Vallerie: “Wat is er nou met hem?” “Het is vals alarm er is niks aan de hand, hij mag vanmiddag naar huis toe.” “Ow Gelukkig.” 2 uur later lopen Valeie en Sander samen het ziekenhuis uit richting hun hotel. Debby rent achter hun aan: “Sander wacht alsjeblieft even, Valerie zou je ons heel even alleen willen laten?”Met tegenzin gaat Valerie even weg. “Sander je had me wel mogen zeggen dat je een vriendin hebt.” “Huh, dan weet jij meer dan mij.” “Maar is Valerie dan niet jou vriendin?” “Nee hoor het is wel een leuk meisje maar ik heb niks met haar.” Debby word helemaal gelukkig van binnen en er verschijnt een lachje op haar gezicht. “Maar wie is dat dan?” “Het is mijn EX-Vriendin. Maar ik moet nu echt gaan ik zie je wel weer.” “Waarom zei je nou dat ik je EX-Vriendin ben?”vraagt Valerie. “Ja sorry, ik moest even iets zeggen zodat ik Debby niet zou kwetsen” “Dan zeg je nu maar tegen der dat ik wel je vriendin ben!!! Bel haar maar op, of moet ik het doen?” “Nee nee ik bel haar wel hoor, maar dat moet jij wel even weg gaan ik wil haar even alleen spreken.” Valerie loopt de kamer uit maar laat de deur op een kiertje staan zodat ze het gesprek toch kan horen. Want stel je voor dat Sander weer iets anders gaat zeggen dan de waarheid. Ze luistert heel het gesprek af, maar Sander zegt niks raars of zo alleen de waarheid. Als Sander klaar is met bellen loopt ze weer de kamer in. “Ben je al klaar met bellen?” “Ja hoor, ze zei dat ze het wel snapte.” Ja tuurlijk , denkt Valerie. “Ok gelukkig maar, dan hoeven we ons nergens zorgen over te maken, maar nu ga ik echt slapen hoor ben heel erg moe welterusten.” “Welterusten.”zegt Sander terug.

De volgende morgen klopt er al iemand vroeg op de deur. “Roomservice.” wordt er geroepen. Valerie stapt uit bed doet haar badjas aan en opent de deur. “Hallo Mevrouw,wat komt u hier doen, want ik heb geen roomservice bestelt hoor.”zegt Valerie. “Dan heeft iemand anders het bestelt, maar ik weet zeker dat het voor deze kamer is.”zegt de Mevrouw. Dan komt Sander naar de deur toe. “Ik heb dit bestelt, want ik had wel honger.” De Vrouw brengt het eten naar binnen en Sander en Valerie gaan lekker aan tafel eten. Daarna gaan ze zich omkleden en koffers pakken want ze gaan naar Disneyland, in Amerika natuurlijk. Als ze onderweg zijn merkt Valerie dat er al de hele tijd dezelfde auto achter hun zit, ze ziet na een tijdje dat het Debby en haar vriendinnen zijn maar ze laat niks merken. Als ze daar aankomen parkeren ze de auto, pakken hun koffers en lopen het hotel binnen. Even inchecken en naar hun kamer. “We hebben wel een mooie kamer he Sander” zegt Valerie. “Jazeker, maar zullen we snel onze koffers weg zetten en naar Disneyland gaan, want ik heb er echt zin in!” zegt Sander en ze zetten snel hun koffers weg en lopen naar de ingang van het park. Ze gaan eerst een keer in de Space Mountain de achtbaan onder de sterren, daarna gaan ze in de attractie van Pirates of the Caribbean. Ze hebben het super naar hun zin, maar na een tijdje merkt Valerie dat Debby en haar vriendinnen de hele tijd achter hun aanlopen. “Ik ga even naar de WC”zegt ze tegen Sander. Ze loopt meteen naar Debby toe en slaat haar kei hard met haar vuist in haar gezicht. “Zo die heb je wel verdiend, je moet je is een keer erbij neerleggen dat Sander van mij is.”zegt ze heel kwaad. Dan loopt ze weer naar Sander toe en ze lopen samen verder. Ondertussen zijn Debby, Nikki, Kelly en Kim naar de EHBO gelopen omdat Debby hard op de stenen was gevallen. “Ik krijg haar nog wel hoor.”zegt ze vals. “Dat kreng moet mij met rust laten verdomme.” “Rustig maar, er komt een dag dat die Valerie pech heeft, en die dag is VANDAAG”zegt Nikki. Ze bedenken een plan om te zorgen dat Valerie haar niet meer in de weg zal lopen. Ondertussen zijn Valerie en Sander aan het genieten van hun dagje Disneyland. Ze gaan in zo veel mogelijk attracties en gaan op de foto met allerlei Disney figuren. Ze zien ook nog de enige echte Jack Sparrow ( Johnny Depp) bij de Piraten attractie dus dat was al helemaal een feest. Ook gaan ze naar een voorstelling van Johnny Depp. Als ze weer terug willen lopen word Valerie op haar mobieltje gebelt. “Een momentje hoor.”zegt ze tegen Sander en loopt een stukje verder. “Hallo met…” ze kan haar zin niet afmaken want iemand duwt een zakdoek tegen haar mond aan, bind haar handen vast, en blinddoekt haar ogen. Ze word in een auto geduwd. Een tijdje later moet ze er weer uitstappen en word ze meegetrokken naar een kamer. Het is de kamer van Debby, Kelly, Kim en Nikki. Haar blinddoek word afgedaan en ze ziet Nikki vals naar haar lachen. “Zo.”zegt ze. “Jij blijft mooi even hier want ik wil niet dat jij Debby en Sander nog stoort.” Valerie is echt heel kwaad, ze wil het uitgillen maar dat lukt niet want er zit nog steeds een zakdoek voor haar mond. Ze begint te spartellen en probeert haar handen los te maken. Nikki is het zat en duwt een slaappil in haar mond, na een tijdje is ze aan het slapen.

“Het duurt wel heel erg lang.”denkt Sander en hij loopt in de richting waar Valerie heen was gelopen, maar hij ziet haar nergens. “Zoek je iets.”zegt Debby. “Nou eigenlijk… Ja net wat Valerie even aan het bellen maar nu is ze verdwenen.” Debby lacht vals, als Sander dat ziet zegt hij ”Dus jij zit hier achter waarom gun jij Valerie en mij geen leuk leven ik zal toch nooit voor jou kiezen, waar is ze.” Op dat moment gaat zijn mobieltje af het is Valerie!! “Haaij hoe is het hebben ze je iets aangedaan.” “Daar kom je vanzelf wel achter.”hoort hij Nikki zeggen. “Dus jij ziet hier ook achter, ik dacht dat jij mij wel wat geluk gunt maar dat is dus niet. Je kan tegenwoordig je eigen Nichtje niet meer vertrouwen.” "Nee dat klopt, maar als je je vriendin nog levend wil zien...."

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 15:58

oehh!! vals om een jongen Haha!
leuk stuk!

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 16:01

Dankje Haha!

Lientjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 06:45