[verhaal] dreams and nigtmares!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

[verhaal] dreams and nigtmares!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:45

hou er wel rekening mee dat ik mar een beginned schrijvertje ben Knipoog
en mijn engels is ook niet geweldig. hier komt ie
Citaat:
Twee prachtige vrouwen liepen door de straten van NY. De een met goudblond haar en helblauwe ogen. Genaamd: Peyton . De ander met haar ravenzwarte haar en donkere ogen zij heette: Liv. Ze leken niet op elkaar, maar toch weer wel. Ze waren een tweeling. Een 2-eiigen tweeling om precies te zijn.
De twee liepen druk kwetterend verder. Jeetje man. Wat is het hier druk zeg! En het stinkt hier zo! Ik had me deze vakantie niet zo voorgesteld zei Liv. Maar ach, we zullen er maar het beste van ma… Peyton hield haar hand tegen Liv’s mond zodat ze niet verder kon praten.
Wauw! Wat een prachtige jurken, Riep Peyton bewonderend. Liv keek nu ook. En zei: zulke jurken hebben ze niet in Nederland! Kom we gaan kijken. Peyton wou tegensputteren en zei dat de jurken vast te duur zouden zijn. Die Amerikanen waren toch al zo rijk. Ze reden in grote cabrio’s, hadden de duurte kleren aan, grote huizen, en dan ook nog de duurste apparaten. Nee, zulke dingen zouden hun ouders nooit kunnen betalen. Niet dat ze dat wilden. Ze was tevreden. Zij en Liv hadden een huisje in een schattig dorpje en hadden 2 paarden waar ze dressuur mee reden. Peyton zuchtte en ging mee met Liv naar binnen. Ze had gelijk, ze waren duur! Maar wel prachtig.
Liv mompelde iets van: als die Amerikanen zulke jurken voor een feest zouden kopen, zijn ze opgelicht!
Ze liepen teleurgesteld de winkel weer uit. En de kassamevrouw keek hun boos aan omdat ze niks hadden gekocht.
Vriendelijke vrouw giechelde Liv. Peyton lachte met haar mee.
Ze liepen weer verder de stad in. En bewonderde alle kleren die er waren.

De volgende dag waren ze helemaal uitgerust van de reis, en konden ze er die avond lekker tegenaan. Ze gingen de stad weer in, en gingen een winkel in met jurken. Waar ze gelukkig een stuk goedkoper waren.
Peyton had een mooi kort lichtblauw jurkje gekocht met bijpassende sieraden en schoenen, die prachtig bij haar blonde haren stonden. Liv had een zachtroze jurkje uitgezocht met ook weer de bijpassende schoenen en sieraden. Die het met haar haren en ogen mooi afkleedde. Ze waren trots op hun aankopen.

Ze liepen weer verder. En ineens stormden een hele groep meiden lang hun heen die hysterisch zaten te gillen. Peyton snoof geërgerd, vast en zeker een beroemdheid. Dat zijn ook maar mensen! Ineens zag Liv een klein meisje dat zoekend rondkeek met betraande wangen. Liv liep op het meisje af en Peyton volgden haar verbaasd. ‘hello girl’ where’s your mother?
Het meisje keek Liv verbaasd aan en schudde met haar hoofdje. ‘do you speak english?
Het meisje schudde weer het haar hoofdje, en zei hakkelend: Nederlands. Liv keek verrast op naar Peyton en begon weer verder te praten: waar is je mamma? Het meisje begon nu te snikken en zei stotterend: w weet ik ni nihiet. En begon nog harder te snikkenen, mensen keken geërgerd naar het meisje; alsof het een schande was een meisje huilend op de straat in hun Amerika te hebben. Peyton beschermde het meisje en riep naar de omstandigers die nog steeds geërgerd toekeken. Do something yousefull. this little girl lost her mother in a very big city! Goodbye! De mensen bleven staan en Peyton werd kwaad en riep naar de mensen: GO! Buy a dress from 1500 dollar! Now GO!
Liv keek haar zus dankbaar aan en praatte weer verder met het meisje. Waar logeer je op dit moment? Er van uit gaand dat het meisje niet in Amerika woonde. ‘in een hotel’ ja, daar kwam je niet ver mee! Dacht Liv in zichzelf. In welk hotel? Het meisje dacht even na en zei toen blij: in New Dahlia! Het meisje grijnsde trots omdat ze het zo goed wist. Dan brengen we je naar je hotel!

En hoe heet je? ‘Rosa.’ Mooie naam! Past eigenlijk wel bij haar. Mooi rode haren en lippen dacht Peyton bij zichzelf. En Rosa? Wat dacht je van een ijsje? Rosa hapte meteen toe en riep uitgelaten: Lekker! Peyton en Liv hadden allebei maar 1 bolletje aardbeien. Rosa had er 3 chocola, wit, puur en melk. Een echte chocolade-gek dacht Liv hardop. Rosa en Peyton grijnsde.

Ze gingen weer verder naar het hotel. Daar aangekomen stond Rosa’s moeder boos in de hal. Zodra ze Rosa zag vloog ze als een kat op haar en gaf haar een mep. Haar moeder gilde hysterisch: HOE KON JE! JIJ KLEINE HEKS! Liv rook de alcohol. Dit was te veel voor Liv. Ze gaf een mep in het gezicht van de moeder die verbaasd naar achteren wankelden. Liv riep buiten haar normale en rustige doen: WIE IS HIER DE HEKS? JIJ! JE SLAAT JE KIND NIET! IK RUIK DE ALCOHOL VAN MIJLENVER AL! Het gezicht van de moeder verstrakte. Peyton deed niks. En Liv ging weer verder. JIJ LAAT JE KIND ALLEEN ACHTER IN EEN GROTE STAD. ONVERANTWOORDELIJK NOEM IK DAT! JE MOET ALTIJD OP EEN KLEIN KIND LETTEN! JIJ JIJ… de moeder gilde nu: WAT BEN IK? Peyton was degene die nou riep: een heel dom iemand! BEN IK DOM? AANPAKKEN MOET IK DAT KIND!
Liv zichzelf weer onder controle hebbend zei nou op een rustigere toon: waar is de vader? Moeder antwoordde niet. Rosa deed het voor moeder. ‘in het hotel hiernaast. Liv knielde nu voor Rosa en vroeg aan haar of ze naar haar vader toewilde. Rosa knikte. De moeder stampte boos weg. Kom. We gaan naar je vader. Liv en Peyton pakte Rosa allebei aan de hand ieder aan een andere kant. Ze vroegen aan de jongen achter de balie waar Rosa’s vader kamer zat; die nu Paul Madsen heet. Ze klopten op de deur. De deur werd opengedaan door een aantrekkelijke man. Hij was vrij gespierd, met mooie rode haren en een vriendelijk gezicht. Hij keek verbaasd toen hij ons zag. Alleen toen hij zijn dochtertje zag begon hij te stralen en drukte hij Rosa dicht tegen zich aan. Liv en Peyton stonden er glimlachend bij. Hij liet Rosa weer los die er nu stralend bijstond. My name is Paul. En hij stak zijn hand uit. Liv stak haar hand uit. my name is Liv and my sister listen to the name Peyton. Die Paul op haar beurt een hand gaf. But we speak Dutch. Geboren en getogen in de Nederlanden zei Peyton grijnzend. Okay zei Paul in het Engels. Paul lachte omdat hij het in het Engels zei. Kom binnen zei hij toen en deed een stap opzij zodat Liv en Peyton binnen konden stappen.

Peyton vroeg meteen recht voor zijn raap waarom zijn vrouw in een ander hotel verbleef. Paul keek nu ongemakkelijk en vroeg aan Rosa of ze wat drinken voor de gasten wou halen. Paul begon: mijn vrouw wil niet dat ik Rosa zie. Ik hou niet meer van Anna, Anna is mijn vrouw verduidelijkte hij toen Peyton, Paul vragend aankeek. Ik heb een andere vrouw ontmoet en wil graag verder met haar leven samen met Rosa. Ze heeft zelf een zoontje dus weet hoe ze met kinderen moet omgaan. Zodra ik haar het nieuws vertelde begon ze te drinken, en sloeg ze Rosa. Ik ging bij haar weg en Rosa moest achterblijven van de rechter. Zodra de papieren rond zijn mocht Rosa bij mij wonen alleen Anna houdt haar uit mijn beurt. Ik zag haar heel af en toe. Toen ik hoorde dat mijn vrouw en Rosa op Amerika. Ben ik ze gevold bang wat mijn vrouw met Rosa ging doen. Op de vlucht, moord. Ik acht haar in alles in staat. Paul stopte met zijn verhaal omdat Rosa met drinken binnen kwam lopen morsend tijdens het lopen. Liv vroeg nu aan Rosa of ze het wel naar haar zin had bij de nieuwe vrouw en haar zoontje.
‘ik vind het erg leuk! Jessica (de nieuwe vrouw dus) en Erik (het zoontje) zijn heel aardig. Heel anders dan mamma zei Rosa met een triest gezichtje.
En wat zijn je hobby’s vroeg Peyton nu? ‘paardrijden! En ik schilder en lees graag’
Wij hebben twee eigen dressuurpaarden, mijn merrie heet Lady Love en die van Peyton heet Lady Louise. Rosa begon te stralen.
Ik mag van pappa en mijn nieuwe mamma een eigen pony hebben het kleine meisjeshoofd straalde nu. En wat voor eentje wil je? ‘ik zou heel graag een sneeuwwitte pony willen hebben. Peyton glimlachte en stelde voor dat Rosa haar en Liv eens moest opzoeken. ‘ja! Pappa mag ik? Mag ik? Paul keek twijfelachtig. Liv stelde hem gerust dat hij gerust mee mocht komen met Jessica en haar zoontje. Dat gaf de doorslag. Ze gaven elkaars adressen en telefoonnummers door, en spraken af dat ze elkaar gauw zouden opzoeken. Ze namen afscheid van Paul en Rosa en stapte de deur uit. Liepen naar beneden terug de drukke straten op van New York. Daar wachten hun echter de moeder van Rosa op. Ze keek niet bepaald vriendelijk en had de houding van een woeste beer.

Danielle_

Re: [verhaal] dreams and nigtmares!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:53

Leuk verhaal, ik ben benieuwd naar meer !! Lachen
ga zo door!

Rianneke18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:05

lang verhaal Tong uitsteken
maar zeker wel mooi geschreven!

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:08

nou Merel wat een hobby Knipoog
ik heb hem niet helemaal gelezen als je het niet erg vind want ik had net 22pagina's bekeken voor een verzorgpony dus ik had al vierkante ogen Knipoog Tong uitsteken
maar het begin is al leuk Lachen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:09

Heej erg leuk verhaal hoor *LOL*
zekerzz wel Haha! ben benieuwd hoe het verder gaat Knipoog
alleen zou ik als ik jou was aanhalingtekens aan gebruiken Knipoog dat is veel overzichtelijker Knipoog
voorbeeld:
.... zegt: "bla bla"

Blackpearls

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:26

erg leuk, verderrr!

sorry, oneliner maar zit even totáál zonder inspiratie.

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:31

Citaat:
Toen ik hoorde dat mijn vrouw en Rosa op Amerika.

Volgens mij moet dit zijn : Toen ik hoorde dat mijn vrouw en Rosa op Amerika zaten. ofniet?

Verder zou ik ook aanhalingstekens en dubbele punten enzo gebruiken leest namelijk veel fijner Knipoog

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:42

Heee, leuk verhaal!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 16:42

ik ben helemaal niet goed met leestekens en dat soort dingen Knipoog begrijp niet waar ze voor staan Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 16:53

Rianneke18 schreef:
lang verhaal Tong uitsteken
maar zeker wel mooi geschreven!

1500 woorden he Knipoog

leliebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:20

Echt een mooi verhaal. Komt er een vervolg?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 17:56

zeker!! er vliegen allemaal ideeen in mijn hoofd Haha!

Tessaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:59

JETSKeTjee schreef:
ik ben helemaal niet goed met leestekens en dat soort dingen Knipoog begrijp niet waar ze voor staan Tong uitsteken

Ik zou toch proberen ze te gebruiken leest een stuk fijner Knipoog

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 18:01

zal het proberen. alleen beloof niet veel Knipoog

leliebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:25

Aanhalingstekens worden gberuikt voor als iemand iets zegt. Ik heb even een stukje verbeterd.

Citaat:
De twee liepen druk kwetterend verder.
"Jeetje man. Wat is het hier druk zeg! En het stinkt hier zo! Ik had me deze vakantie niet zo voorgesteld"zei Liv "Maar ach, we zullen er maar het beste van ma…"
Peyton hield haar hand tegen Liv’s mond zodat ze niet verder kon praten.
"Wauw! Wat een prachtige jurken!" Riep Peyton bewonderend. Liv keek nu ook. En zei: "zulke jurken hebben ze niet in Nederland! Kom we gaan kijken." Peyton wou tegensputteren en zei dat de jurken vast te duur zouden zijn. Die Amerikanen waren toch al zo rijk. Ze reden in grote cabrio’s, hadden de duurte kleren aan, grote huizen, en dan ook nog de duurste apparaten. Nee, zulke dingen zouden hun ouders nooit kunnen betalen. Niet dat ze dat wilden. Ze was tevreden. Zij en Liv hadden een huisje in een schattig dorpje en hadden 2 paarden waar ze dressuur mee reden. Peyton zuchtte en ging mee met Liv naar binnen. Ze had gelijk, ze waren duur! Maar wel prachtig.

Zo moet het dus ongeveer zijn.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 18:26

ik zei het al: kan niet met leestekens overweg Knipoog

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 19:17

ben bezig aan het volgende stukje Lachen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:57

mooizoo ik ben benieuwd naar het volgend e stuk Knipoog
post maar gauw ee nieuw stuk!!

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:51

ik ga hem zo lezen Knipoog ik moet zo eerst weer werken Boos!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 13:52

Tong uitsteken

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 19:14

1.043 Go jij! Go jij!
bijna hoor Knipoog

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:11

Hoe kom je op de naam Peyton? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 20:13

ik weet niet. vind het eigelijk een hele mooie naam.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 20:14

[spreek je wel uit als=peeyten]

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 21:41

volgende deel!!
ik heb wat meer op leestekens gelet. erg goed zal het nog niet zijn. en mijn engels ook niet. maar genoeg gezeur.
Citaat:
Zodra Anna, Liv en Peyton naar buiten zag komen. Stoof ze als een dol geworden hond op Liv’s keel af. Voor Peyton of Liv het in de gaten had, had Anna, Liv’s keel al te pakken en kneep die dicht. WAAR IS MIJN KIND? ‘Liv stamelde wat en haar hoofd werd knalrood. Ze stond op stikken. Peyton die bekomen was van de aanval op Liv. Begon te schoppen tegen Anna’s schenen en te rukken aan haar armen, Die als lood aan voelden en niet bewogen onder het getrek. Peyton begon nu te gillen. De mensen liepen gewoon langs hun af zonder hun te helpen. Peyton werd nu echt wanhopig en zocht naar iets hards. Haar blik viel op de grond en ze zag een stok. Hier moest ze het maar mee doen. Peyton pakte de stok in haar handen en BAMM! Recht op Anna’s hoofd. Anna beduusd van de klap begon te wankelen en haar greep verslapte rond Liv’ nek. Liv maakte daar meteen gebruik van en sloeg de armen van haar af, en snakte naar adem. Liv’s hoofd werd inwit, en ze begon te trillen op haar benen. Peyton stond er hijgend bij en liep toen snel naar haar zus. Gaat het? Liv knikte. Een teken dat ze zichzelf niet lekker voelde maar zichzelf sterk hield. ‘Wat zullen we met Anna doen? De ambulance bellen of de politie? Liv hoefde niet lang na te denken en riep meteen: what the hell! Dat mens wil me vermoorden, en jij denkt er überhaupt over na welke alarmcentrale je moet bellen! Je bent gek! ‘nou zeg dankjewel dat je mijn leven hebt gered Peyton. Kan er geeneens een bedankje af?
Liv sprong meteen op, zakte op haar knieën en zei hard: dankjewel!
‘zo kan ie wel weer. Peyton lachte van binnen. Die malle zus van haar toch ook!
Peyton viste haar mobieltje uit haar handtasje en wou het nummer intoetsen tot iemand tegen haar zei: don’t, I already called the police.
‘euh….thanks. Peyton kon bijna niet uit haar woorden komen
No problem. de man grijnsde.
De man kwam Peyton vaag bekend voor, alleen ze kon hem niet plaatsen. De man zag haar kijken en vroeg meteen: is it nice what you see? Peyton werd rood en stamelde: I am sorry. Yes It’s very nice! Peyton werd nog roder. De man grijnsde nu nog breder. Hij peilde de vrouw tegenover hem. Mooi goudblond haar, heldere blauwe ogen, een beeldig lichaam. You look very nice too! Peyton werd nog roder. ‘don’t be embaresd! You look very good!
Thank you!! Liv keek geamuseerd naar hun toe. Zou wel wat kunnen worden tussen die twee!
I am sorry, I didn’t even told you my name! Hij stak zijn hand uit. ‘Orlando Bloom. Peyton keek ongelovig maar pakte toch zijn hand aan en schudde die. ‘Peyton Lindeboom. ‘nice name! ‘Thanks. Peyton werd verlegen. ‘Uhum! Liv kuchte. Stel je me niet voor? Orlando keek vreemd op toen hij de vreemde taal hoorde. Sorry zus. Peyton keek weer naar Orlando. This is Liv. my twinsister verduidelijkte ze. Liv this is Orlando. Liv schudde de uitgestoken hand van Orlando. Orlando Peilde ook deze vrouw. Ravenzwarte haren en donkere ogen, de rest hetzelfde als haar zus.
Orlando keek naar het witte gezicht van Liv en vroeg dan ook of het wel met haar ging. Ofcourse I’m Fine! I am not from sugar! Hun gesprek werd opgestoord door een gekreun van de grond. Liv keek smerig. En riep bevelend dat ze op de grond moest blijven liggen tot de politie kwam. Bij het horen van de ‘politie’ schoot Anna overeind en rende weg. Liv zag het en rende meteen achter haar aan. Liv deed aan hardlopen, dus dit was net een wedstrijd. Rennen, en rennen tot je over de finish bent. Anna was dit keer de finish.
Liv had Anna onderschat, Anna bleek zeer snel te kunnen rennen, vooral bij het woord ‘politie’. Peyton en Orlando keken verbaasd naar de twee rennende vrouwen. Liv begon zich de benen uit het lijf te rennen; Deze vrouw sloeg haar kind en wou haar vermoorden. Deze vrouw moest achter de tralies, ook als zou het maar voor een dag zijn. Ze wou haar achter de tralies zien! Snel begon Liv terrein te winnen en begon Anna in te halen. Uit de ooghoeken van Anna zag ze dat de vrouw haar begon in te halen. En ze checkte heel snel de straat. Veilig! En rende meteen de straat over.
oliebol! Liv wende ongelofelijk snel en ze viel bijna. Auto’s toeterde en ze werd bijna omvergereden. Liv bleef rennen en schonk geen aandacht aan de auto’s.
Anna raakte moe. Ze was niet gewend aan afstanden af te leggen in een topsnelheid. De vrouw duidelijk wel! Ze zag er totaal niet moe uit, er was zelfs geen spoortje zweet op haar lichaam te zien!
Verbijsterd keek Peyton naar haar rennende zus. Ze dacht alles te weten van Liv. Maar dat ze aan hardlopen deed zag je nu aan alles! Haar concentratie, haar rennende benen die over de grond bewogen verraadde duidelijk dat ze een ervaren renster is of was. Ze wist het niet.
Liv kon het niet hebben dat ze Anna nog niet te pakken had gekregen en gaf nu echt alles. Net toen Anna, Peyton en Orlando dachten dat ze niet harder kon. Begon ze juist harder te rennen. Haar benen zag je bijna niet meer over de grond bewegen zo snel ging ze! Peyton keek met open mond toe.
Anna had nu bijna de moed opgegeven tot ze een zijstraatje zag,. Yes! Haar redding. Ze zag een muurtje! oliebol! Dit werkte niet. Tot ze dozen als een trapje zag staan, die uitnodigde: klim op mij! Over mijn muurtje, daar ben je veilig! Ze begon te klimmen. Liv zag haar net over de muur verdwijnen en sprong als een ervaren springpaard die een hindernis overwon met zijn berijder. Het verschil alleen was dat zij geen berijder had en geen paard was. Met een klap kwam ze op de grond. ‘Liv kon nu bijna de tas vast grijpen die Anna bij zich droeg als haar eigen kind. Nog een kleine sprint! Hebbes! Anna voelde armen die haar te pakken hadden en die haar lieten stoppen.
Een geluid van sirene drong door de straten. Anna begon angstig en wild met haar armen in de lucht te maaien. Liv trapte tegen de kuit van Anna aan, dat haar deed kreunen van pijn. De sirene kwam dichterbij. Tot ze zwaailichten de straat in zag komen. De auto’s stopten. 5 auto’s telden Liv. Overdrijvers!
Anna’s lichaam hing slap en begon toen hevig te trillen. ‘ik wil een shot! Anna was dus ook nog een junk! Liv werd wit van woede en schopte Anna gewoon in de handen van de politieman. Haar gezicht sprak boekdelen. Ze was ziedend! Peyton en Orlando stapten uit een van de politieauto’s. Peyton stapte bezorgd naar haar zus toe, ze werd echter tegen gehouden door een politie agent. Een andere politieagent liep op Liv af en haalde handboeien tevoorschijn. I have too arrest you for cousing trouble on the road. Liv schelde niet erg in zichzelf: Stupid American! De politieagent zei boos: what did you said? En gaf een ruk aan de handboeien. Liv gaf geen kick. En zei alleen maar: you heard me! De politieagent zei geen woord meer en leidde haar niet al te zachtaardig naar de auto. Hij zei nog in het voorbijgaan tegen Peyton. ‘good job! ‘what do you mean? Thanks too that woman you arrest, that other woman woud escaped! Be greatfull! De man werd rood, en zei dat hij haar toch mee moest nemen. Orlando kwam nu voor Liv op en zei: but she is NOT a criminal! Be a gentleman, or I telling this too your boses, they are not going too be happy about this! ‘Beschaamd keek hij naar de grond en maakte de handboeien los, en liet haar gaan. We will make rapport right here! Marcus. whrite down what this miss hase too say. Een jongen van in de twintig kwam aanlopen met pen en papier. Liv begon te vertellen over Anna’s dochtertje, haar bijna ex man, de aanval op Liv, de klap die Peyton moest leveren om Liv adem te geven, de ontmoeting met Orlando Bloom, Anna die wegrende en Liv die er als een hardloper achterna ging en die verdwenen achter een muurtje. Verder wist de politie het al. En de politieman knikte tevreden. Thank you. Liv glimlachte vaag.

‘Should we drink a cop of coffee? Liv antwoordde meteen: that woud be very nice! Peyton was stil. ‘Orlando keek haar vragend aan. Hij merkte dat zijn hart sneller begon te kloppen. What’s wrong? ‘ooh..euhh sorry? Oh no, everything is fine! ‘you look like you saw a ghost giechelde Liv. Peyton keek op en vroeg quasi boos: waarom heb je me nooit verteld dat je hardloopt? ‘English please zei Orlando glimlachend. ‘I am sorry Orlando, I mean my sister! ‘Becouse you don’t have too now everything about me! We are sisters, not lovers! Get a life!
Orlando keek er ongemakkelijk bij. ‘oh, I am sorry Orlando, sisters you know. En Liv gaf hem een dikke knipoog. Orlando werd rood.
Peyton ergerde zich kapot. Waarom was haar zus altijd zo gemakkelijk met mannen? Terwijl zij moeite moest doen om niet dom over te komen op mannen die ze leuk vond. En laat het dan ook net een beroemdheid zijn!