Volgende keer maar es in het bos proberen waar vast rustgevende achtergronden te vinden zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Deze foto staat ook al in een topic, maar zelf vond ik deze het mooist van de reeks 

Zal het de volgende keer niet vergeten
, ik vind het wcpapier en het strootje(?) iets storen, voor de rest leuke foto! Ellende schreef:Jawel, vanaf 1 augustus loopt een proef met verzameltopics en zijn ze wel toegestaan: viewtopic.php?f=25&t=631253&start=0
Houdt dit topic wel UK-waardig, dus geen snapshots maar foto's waar tijd aan besteed is, en probeer ook inhoudelijk commentaar te geven op de foto's voor je.
@DarkRider, leuke foto, mooi moment gepakt en beweging bevrozen, jammer dat ie net wat overbelicht is. De spierwitte handoek die links hangt stoort nogal vind ik, misschien zou een verticale crop de foto nog sterker maken.

Ziet er een beetje ehm, raar uit.
Verder tof moment, leuke foto. 
Faux schreef:Ellende schreef:Houdt dit topic wel UK-waardig, dus geen snapshots maar foto's waar tijd aan besteed is, en probeer ook inhoudelijk commentaar te geven op de foto's voor je.
Lezen.
@Madrieka, Nelleke_H, shadowlover: Voor jullie de quote.
) Verder vind ik sepia redelijk gevaarlijk in die zin dat de foto's dan nogal snel saai worden. Het had scherper mogen zijn. Wel leuke hond 
Ellende schreef:@Shadow_Lover: mijnalbum is geen fijne site om foto's te uploaden. Ze verkleinen je foto nog eens waardoor die heel soft wordt en moeilijk te beoordelen is.
shadowlover schreef:Ellende schreef:@Shadow_Lover: mijnalbum is geen fijne site om foto's te uploaden. Ze verkleinen je foto nog eens waardoor die heel soft wordt en moeilijk te beoordelen is.
welke site raden jullie aan?

die vind ik wel grappig
Edda schreef:Ik volg met mijn geweldige SoraDeze foto staat ook al in een topic, maar zelf vond ik deze het mooist van de reeks
[afbeelding]
Faux schreef:[afbeelding]
Tóch voor sommige mensen een huisdier !![]()
@Darkrider: Leuke foto, ik heb hem ook op DPZ gezien, klopt dat ? Indd jammer van de achtergrond.

Maaike schreef:

Geweldig hoe honden van iets simpels als de zon zo kunnen genieten. Vind de achtergrond er mooi bij passen
Maar het resultaat is super, heb deze foto ook na laten tekenen in pastelkrijt
je geniet bijna met hem mee
)