Thema Topic, deze maand "Verdriet"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Thema Topic, deze maand "Verdriet"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 20:40

Vanaf nu komt er iedere maand een thema topic. Het thema van deze maand is "Verdriet"
Citaat:
Verdriet heeft iedereen wel eens. Om iemand die overleden is, of iets wat je niet meer hebt. Iedereen gaat daar anders mee om.

Maak dus een mooie foto, verhaal of gedicht oid over dit thema. Er is geen wedstrijd aan gekoppeld. Reacties mogen gewoon in dit topic.

Wees creatief. Plaats niet zomaar een foto van je paard als het thema ergens in de verte de foto benaderd. Maak er iets van. Zorg dat dit een topic is waarbij je steeds verrast wordt als je een tekst leest of een foto ziet.

Het mag duidelijk zijn dat nutteloze reacties als "wat mooi" oid verwijderd worden even als foto's die het niet doen. Slow chat is ook niet toegestaan. Verder gelden de algemene regels van bokt hier ook

Foto's, gedichten etc, die niet aan de opdracht voldoen worden vanaf heden ook verwijderd.

have fun!

Rond 1 maart is het volgende thema; en dat is "Sculpture"
Volgens de sikke van dale
sculp·tuur (de ~ (v.))
1 beeldhouwkunst
2 (-turen) beeldhouwwerk
3 plastische vorm van een oppervlak

September; "water"
Oktober; "herfst"
November: "zwart-wit"
December; "Feest..."
Januari; "nieuw"
Februari; "Valentine"
Maart; "Beweging"
April; "April doet wat hij wil"
Mei; "Maskers"
Juni; "zonlicht"
Juli; "schaduw"
Augustus; "Straat"
September; "Het weer"
Oktober; "Kunstzinnig"
November; "Van dichtbij bekeken"
december; "feestmaand"
Terugblik (op wat eens was?)

Jen_2oo6

Re: Thema Topic, deze maand "Verdriet"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 20:53

Oma,

Jij,
Jij brengt een lach op mijn gezicht,
Jij doet mijn tranen laten drogen,
Jij hebt mijn leven verlicht,
Met die sprankeling in jou ogen.

Ik,
ik kan niet zonder jou.
Ik kan niet zonder praten,
Ik weet dat ik jou vertrouw, van je hou,
Dat ik je nooit zal haten.

Wij,
Wij kunnen samen alles aan,
Wij zijn niet te scheiden,
Wij kunnen samen alles verslaan,
Twee onafscheidelijke mensen.

Maar er zijn tijden,
Niet altijd even goed,
Ze zijn niet te vermijden,
Het is niemand die dat doet...

Dat zijn dingen die gewoon gebeuren,
Maar ik zal er altijd voor je zijn,
Ik zal je proberen op te fleuren,
Maar soms lukt dit niet al doet dat zo veel pijn.

Ik kan niet vaak genoeg zeggen,
Hoe speciaal jij voor mij bent,
Het valt gewoon niet uit te leggen,
Hopelijk ben jij ook blij dat je mij kent.

Dit is door een vriendin gemaakt ik heb hem aangepast omdat ik het veel op mijn oma vond slaan

(ze heeft een vorm van kwade kanker en ook nog eens (erge)rauma en ligt nu in het ziekenhuis en deze 5 dagen zijn erg critisch dus dit zegt veel over dat ze nu dood gaat of niet ze hoeft maar een kleine ontsteking te krijgen en dan is het afgelopen ze heeft zo hard al gevochten voor haar leven en dan komt er nog eens een buikontsteking bij en hieraan is ze geopereerd maar helaas ging de buikwand niet meer dicht dus dit moet langzaam genezen ze heeft erg veel pijn en toch blijft ze vrolijk lachen mijn lieve Oma ook al gaat ze dood ik zal haar never nooit vergetn )

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:01

Ik heb vorig jaar een erg triest verhaal gemaakt waarmee de verhalenwedstrijd van Carry Slee heb gewonnen en haar heb mogen ontmoeten.
Dit is het verhaal:

Verslagen ga ik aan de rivier zitten. Ik zie een eend zwemmen met drie kleine eendjes er achteraan. Het is niet eerlijk, die eendjes hebben een gezonde moeder. Ik kijk naar de zon die net achter de bomen verdwijnt. Zo zat ik met mijn moeder ook altijd op de zondagavond.
Ik kijk naar mijn mobiel, die naast mij ligt. Waarschijnlijk zou ik zo gebeld worden. Ik krijg tranen in mijn ogen, deze mobiel heb ik van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag. Dat is bijna twee maanden geleden.
Toen was dit drama nog niet begonnen. Ik richt me weer op de eendjes, die nu onder het bruggetje zitten, dat over de rivier loopt. Het is koud, er gaan rillingen over mijn rug, maar het maakt me niets uit.
Het is niet belangrijk. Weer een blik op mijn mobiel. Het ding doet niets, het blijft gewoon liggen. Ik pak hem op. Nog even, dan zou ik worden gebeld. Het lijkt een eeuwigheid. De seconden lijken minuten, de minuten lijken uren. Ik blijf staren naar de mobiel, een mobiel met een klepje. Ik doe hem open en ga naar de fotomap. Er staan foto’s in. Foto’s van mijn moeder en mij, aan de rivier waar ik nu aan zit. Foto’s van de zonsondergang die we elke week samen hebben bekeken. Foto’s van een lachende vrouw met een strak gezicht. Er rolt een traan over mijn wang. Dit soort foto’s zou ik waarschijnlijk nooit meer kunnen maken.
De mobiel ligt weer dichtgeklapt in het gras. Het begint te regenen, maar het doet me niets. Het lijkt alsof het weer zich aanpast aan mijn gevoel, een troosteloos gevoel.
Het voorwerp dat in het gras ligt, gaat af met een stem. Het is de stem van mijn moeder. Ik neem op en hoor een stem aan de andere kant. De persoon is uitgesproken, ik kap het gesprek af. Tranen rollen over mijn wangen, mijn schouders beginnen te schokken. Het nummer dat op mijn telefoon staat, is van het ziekenhuis. Het ziekenhuis waarin mijn moeder zojuist is overleden. Ik klap de telefoon dicht en gooi hem in het water.
Het is niet eerlijk.

-------------------------------------------------------------------------------------------
En nog een ander verhaal, mag ik eigenlijk wel 2 verhalen in 1 topic plaatsen?

“Mama, beloof je me dat je plezier hebt in de hemel?” Zo eindigt mijn kleine zusje haar verhaal bij het graf. Er zijn een heleboel mensen, tantes, ooms, onze twee oma’s. Maar er zijn ook een heleboel mensen die ik niet ken, van oude mensen tot jonge mensen. Ik sla mijn ogen neer als ik zie hoe mijn vader slikkend naar voren komt. Als ik mijn zusje huilend aan zie komen, sluit ik haar in mijn armen. Dan bedenk ik dat ik niet moet huilen, maar gewoon door moet gaan. Dat is precies wat mijn moeder tegen mij zei, toen ze me vertelde dat ze nog een maand te leven had. Het is moeilijk te geloven dat ze dat nooit meer tegen me zal kunnen zeggen, nooit meer zal ik het eeuwige gezeur van haar aanhoren. Ik geef toe dat ik soms zo boos was, dat ik haar de dood toewenste, maar dat meende ik natuurlijk niet echt. En nu is het echt, ze is er nu echt niet meer.
Mijn vader doet zijn verhaal. Een kwartier lang vertelt hij over hoe mijn moeder is opgegroeid, hoe ze elkaar ontmoetten, hoe het verder is gegaan in hun relatie. Af en toe stopt hij even, dan zie ik aan zijn gezicht hoe moeilijk hij het vindt om dit te doen.
Ook hij eindigt zijn verhaal met een mooie zin. “God mag blij zijn dat hij er een nieuwe engel bij heeft. Dag lieve Marianne.” Het is doodstil, af en toe hoor je een snik van iemand die huilt. Ik probeer me nog steeds sterk te houden, al gaat dit moeilijk.
Nu is het mijn beurt. Ik vertel mijn hele verhaal, tussen de snikken door lach ik, om de momenten die ik samen met haar heb beleefd. Het komt er ineens allemaal uit, twee dagen heb ik dit moeten opkroppen. Dat hoeft nu niet meer. Ik mag alle verdrietige momenten, alle boze momenten en alle blije momenten eruit gooien, voor ze echt weg is. Soms vloek ik even, dan kijken er een paar mensen verschrikt op, maar dat kan me even niets schelen. Mijn moeder vond het ook nooit erg, zij vloekte ook wel eens.
Ja, mijn moeder, ze was niet perfect, dat is niemand, maar toch, zij had iets speciaals. Niet omdat ze mijn moeder was, maar omdat ze eigenlijk ook een vriendin was. Ik kon haar alles vertellen en ze hielp me, ze hielp me zo goed. Dat was heel fijn, om iemand te hebben om alles aan te kunnen vertellen.
Mijn verhaal is klaar, mijn vader kijkt mij bemoedigend toe. Zijn ogen zeggen: Je hebt het goed gedaan.
Dat vind ik zelf ook, ik ben blij dat alles eruit is. Met een trots gezicht doe ik weer een stap naar achteren, ik weet zeker dat mama ook trots op me zou zijn geweest. Het is nu tijd voor de rozen, iedereen mag een mooie rode, of een witte roos in het graf doen. Het is maar wat je zelf het mooiste vindt, mama vond het altijd vreselijk als het ging zoals zij het wilde. Ze liet altijd alles aan mijn vader over, die het maar goed moest vinden.
Ik gooi mijn mooie rode roos in het graf. De hand van mijn zusje trilt als zij het moet doen, dus ik help haar. Nu is het afgelopen, iedereen loopt weg. Het graf wordt dichtgegooid, maar ik blijf staan. Mijn vader wil me meenemen, maar ik laat het niet toe. Ik wil nog even alleen met haar zijn, al mijn problemen aan haar vertellen. Alle problemen die ik niet heb kunnen vertellen toen ze die maand in het ziekenhuis lag.
“Lieve mama, wil je ervoor zorgen dat God de mensen straft die het verdienen? Ik weet het, dat is niet goed, maar als ze het verdienen toch wel? En nog één ding mama. Zul je over ons waken, zul je ons beschermen tegen zij die ons iets willen aandoen?” Er rolt een traan over mijn wang en valt op het graf. De mannen die het graf dichtgooiden, hebben ons alleen gelaten. Met een zucht van verlichting sta ik op en leg mijn hand op de grafsteen. “Dag lieve mama, ik zal je nooit vergeten.”
Neuriënd loop ik weg, met mijn handen in mijn zakken. Waarom neurie ik eigenlijk? Omdat ik blij ben dat mama nu geen pijn meer heeft, daarom. Ik trek het hek van de begraafplaats achter me dicht. Het hek van de plek waar de dierbaarste en beste mensen worden begraven. Mensen zoals mijn moeder.
Ik loop weg, op naar het leven zonder mijn moeder.

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:21

Ik heb een bewerking gemaakt. Foto is niet door mij gemaakt. Via google gevonden.

voor;
Afbeelding

na;
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 22:20

Afbeelding

Foto is door mijzelf gemaakt, model is Wuis, overleden 29-11-2005. Het gedicht komt van internet, schrijver helaas onbekend. Ach en ik ben ook geen ster in het plaatsen van teksten bij foto's.. Maar deze maakt mij heel emotioneel.

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 23:10

nynkk± Die van jou spreekt me niet zo aan.. vind de foto lelijk. absoluut niks negatiefs mee bedoelt, als hij voor jou waarde heeft. Maar het is niet mijn smaak.

Wuis: Foto is schattig, maar het gedicht is té..

En mijn bijdrage.. Het maakt me niet zo uit wat mensen ervan vinden, voor mij heeft het betekenis

Afbeelding

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 08:37

@RoWyGo;
Ja, klopt ook wel hoor. Het is een hele simpele foto waar eigenlijk niet écht verdriet vanaf straalt. Maar er was weinig anders te vinden en ik wilde toch wel even wat maken

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:16

Afbeelding

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:30

Prachtig, kort maar krachtig gedichtje Abalaydi!
En Jet, jouw gedicht + foto vind ik ook geweldig..

Afbeelding
Mijn bijdrage..

Tropico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:40

Piewwiew * 26-02-99 † 17-06-2002

Afbeelding

Flappie *14-05-1999 † 27-06-2003

Afbeelding

Door het verkleinen van de afbeeldingen, zijn de bewerkingen er niet mooier op geworden helaas.

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:24

De hemel huilt

Duizenden
Druppels water
Misschien wel meer
Vallen genadeloos
Op de aarde neer

Trieste
Aanblik van
Wat vroeger altijd
Sprookjesachtig was
Perfecte schoonheid

Miljoenen
Mensen vervuilen
Natuur wordt geruild
Tegen fabrieken
De hemel huilt

Duizenden
Druppels water
Misschien wel meer
Vallen genadeloos
Op de aarde neer
De hemel huilt

soubieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:32

ik heb er verschillende

Afbeelding
zelf bewerkt en ook zelf geschreven.
gedichtje apart:

Ik wil

ik wil je zien
ik wil je vinden
ik wou dat ik wist hoe.
Ik wil met je praten
Ik wil zoveel
En ik wil je om me heen
Dat is m’n grootste wens
Ik wil dat ze vervuld wordt.
Ik wil jou
Ik wil je zien
Ik wil je vinden
Ik wou dat ik wist hoe
Ik wil je voelen
Ik wil je ruiken
Ik wil je aanraken
Maar hoe ?

-Tiney-

nog een gedichtje

Ik ben in de zevende hemel.
ik heb je eindelijk gevonden.
we rijden samen in volle galop door de prachtige heuvels.
Ik zie je.
Ik ruik en voel je.
Alles is zoals vroeger, maar dan mooier.
Dat is het mooiste wat me kon overkomen.
Alles gaat goed met je, gelukkig maar !
Ik ben met je aan het knuffelen maar hé, wat is dat lawaai !?
ik doe mij ogen open en .. oh,nee ! Mijn wekker !

-Tine-

een'brief'

Hallo schat,
Ken je me nog ? Ik ben dat kleine meisje die je de naam ‘ Paljas ‘ gaf. Herrinner je je nog onze gesprekken samen ? We hadden regelmatig een babbeltje. Vooral als we met z’n tweetjes waren. Denk je nog veel aan me ? En aan onze gesprekken ? Ik allesinds wel ! Ik hoop je ooit nog weer te zien.. en dat je goed zit daar.
Ik pink een traan weg met die vinger waar jij steeds op knabbelde. Ik ruik je, ik voel je en ik mis je zo...
Ben je daar ? Hoor je me ? Kan je me zien en voelen ?
Daar gaat weer een traan en een beeld van ons tweetjes. Toen ik je voor het eerst zag was ik op slag verliefd op dat snoetje en dat is nog niets veranderd.
’k Heb een nieuw vriendje, weet je. Oh wat zie ik hem graag ! Babbelen doen we niet veel
Waarom was je zo stout ? Waarom wou jij over iedereen de baas zijn ? Dan waren we nu nog steeds beste maatjes. Ik kijk naar een foto, nog een traan ...
Vergeef me, ik deed niets om je te latenblijven, zei niets waardoor je bleef. De werkelijkheid is zo anders dan onze dromen. Ik weet niet waarom je weg bent, weg en zonder mooi afscheid. Weer een traan. Ik sluit mijn ogen enbeeld me in dat je hier bent... wat prachtig !
Je blijft altijd in mijn gedachten. Er gaat geen dag voorbij of ik pink een traan voor je weg.. en die foto van jou in de woonkamer.. Ik kijk er iedere dag naar. Jij waakt over me.
Ik moet je laten gaan schat ! Tot gauw ! ‘k Mis je zo ‘Jasjuh’
-xxx- Uw Tineke

dit gaat allemaal over mijn eerste pony die ik zo ontzeddend hard mis maar ik kan hem niet vinden. ( de pony van de foto )

xx tiney

N_atasjaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 14:05

Ik heb deze tekening een beetje snel gemaakt, dus hij klopt niet helemaal. Ook had ik geen puntenslijper dus dat is ook niet echt handig. Maarja toen in dit thema zag moest ik hier aan denken en ben ik het snel gaan uitwerken, genoeg gelult hier is mijn bijlage.

Afbeelding

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 15:48

Mooie bijdragen zitten erbij
Ik hoop dat die van mij goed genoeg is om te posten. (Ik ben niet degene op de foto )

Afbeelding

Ik had de foto verkleind.. maar of t gelukt is weet ik niet..

En deze maakte ik erna nog (hij is vrij klein.. de foto was niet groot..vandaar..)

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:04

@Rowygo: Voor mij is het gedicht niet té.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:14

Stilletjes zat ik in je stal
Huilend om jou
Omdat jij weg zou gaan

Stilletjes aaide ik jou
Terwijl jij je hooi opat
En ik staarde voor me uit

Stilletjes dacht ik aan vroeger
Wat we allemaal beleefd hebben
Waneer we samen waren

Stilletjes reden we dan samen
Samen in de bak
Wat was ik toen gelukkig

Stilletjes bedacht ik me
Dat dit de laatste minuten waren
Dat ik bij jou zou zijn

Stilletjes gaf ik je een laatste knuffel
Een grote dikke zoen
En zei je gedag

Stilletjes liep ik het erf af
En pakte mijn fiets
Ik keek nog één keer om

Stilletjes fietste ik weg
Weg van jou, weg van alles
Hopend dat ik je ooit nog zal zien

Stilletjes verborg ik mijn tranen
Maar wat is dat moeilijk
Als je echt verdriet hebt

Stilletjes heb ik het nooit geweten
Dat als je iemand al zo lang kent
Haar bij het afscheid al zou missen

Stilletjes kwam ik thuis
Liep gelijk door naar boven
En barstte in tranen uit

Stilletjes zit ik weer in mijn kamer
Alweer huilend om jou
Ik kan je gewoon niet vergeten

Dit gedicht heb ik geschreven voor Katinka (zie profiel)

Alwiene

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:27

Omaydee

De eerste keer dat ik je zag,
Vond ik je niks, dat weet ik wel,
Maar na die allereerste dag,
Veranderde dat snel.

De eerste keer op jouw rug,
Daarna wilde ik niet meer,
Maar op die beslissing kwam ik terug,
Al snel reed ik jou weer.

De eerste keer springen,
Dat wilde ik zo graag,
Maar of we vaker gingen,
Was voor mij nog maar de vraag.

Onze eerste buitenrit, onze eerste wedstrijd,
Die mochten niet meer komen,
Veel te vroeg raakte ik jou kwijt,
Koliek heeft je je leven ontnomen.

Omaydee was ongeveer 4 jaar geleden mijn verzorgpaard en het eerste jonge paard wat ik reed. Ik hield zielsveel van die merrie, maar vond met mijn rijangst ook eigenlijk alles eng. Toch was ik zo gek van dit paard dat ik gehoopt had samen met haar een team te kunnen worden en wedstrijden te kunnen rijden.
Helaas al slechts enkele maanden nadat ik haar heb mogen leren kennen is ze op 4 jarige leeftijd aan koliek overleden. Dit gedicht heb ik toenertijd geschreven en het heeft ook in de ponytalk van de paard en sport gestaan. Ik wilde het nu ook graag met jullie delen.

Ik weet dat het een simpel basis gedicht is, maar het spreekt wel uit wat ik voelde en voel. Meningen zijn welkom, maar respecteer de emotionele waarde alstjeblieft.

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 16:53

[quote="elovesp"]Ik heb vorig jaar een erg triest verhaal gemaakt waarmee de verhalenwedstrijd van Carry Slee heb gewonnen en haar heb mogen ontmoeten.
Dit is het verhaal:

Verslagen ga ik aan de rivier zitten. Ik zie een eend zwemmen met drie kleine eendjes er achteraan. Het is niet eerlijk, die eendjes hebben een gezonde moeder. Ik kijk naar de zon die net achter de bomen verdwijnt. Zo zat ik met mijn moeder ook altijd op de zondagavond.
Ik kijk naar mijn mobiel, die naast mij ligt. Waarschijnlijk zou ik zo gebeld worden. Ik krijg tranen in mijn ogen, deze mobiel heb ik van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag. Dat is bijna twee maanden geleden.
Toen was dit drama nog niet begonnen. Ik richt me weer op de eendjes, die nu onder het bruggetje zitten, dat over de rivier loopt. Het is koud, er gaan rillingen over mijn rug, maar het maakt me niets uit.
Het is niet belangrijk. Weer een blik op mijn mobiel. Het ding doet niets, het blijft gewoon liggen. Ik pak hem op. Nog even, dan zou ik worden gebeld. Het lijkt een eeuwigheid. De seconden lijken minuten, de minuten lijken uren. Ik blijf staren naar de mobiel, een mobiel met een klepje. Ik doe hem open en ga naar de fotomap. Er staan foto’s in. Foto’s van mijn moeder en mij, aan de rivier waar ik nu aan zit. Foto’s van de zonsondergang die we elke week samen hebben bekeken. Foto’s van een lachende vrouw met een strak gezicht. Er rolt een traan over mijn wang. Dit soort foto’s zou ik waarschijnlijk nooit meer kunnen maken.
De mobiel ligt weer dichtgeklapt in het gras. Het begint te regenen, maar het doet me niets. Het lijkt alsof het weer zich aanpast aan mijn gevoel, een troosteloos gevoel.
Het voorwerp dat in het gras ligt, gaat af met een stem. Het is de stem van mijn moeder. Ik neem op en hoor een stem aan de andere kant. De persoon is uitgesproken, ik kap het gesprek af. Tranen rollen over mijn wangen, mijn schouders beginnen te schokken. Het nummer dat op mijn telefoon staat, is van het ziekenhuis. Het ziekenhuis waarin mijn moeder zojuist is overleden. Ik klap de telefoon dicht en gooi hem in het water.
Het is niet eerlijk.

Om de een of andere manier raakt dat verhaal me echt !! Niet dat mijn moeder is overleden, maar ik voel een beetje de pijn.. vreemd..

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:50

Wuis schreef:

Misschien bedoelde ze "té lang"?

@Natasja91; echt een prachtig gedicht!

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:52

Dankjewel, VeirL!
Ik vind het veel leuker om een compliment te krijgen van de bekendere CB bokkers, zoals jij,
dan van onbekende bokkers die net aangemeld zijn

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:06

Natasja91 schreef:
Dankjewel, VeirL!
Ik vind het veel leuker om een compliment te krijgen van de bekendere CB bokkers, zoals jij,
dan van onbekende bokkers die net aangemeld zijn

Misschien een beetje kort door de bocht hm?
Maar goed.
Ik was hier om te zeggen: Ik vind hem ook mooi . Vooral de laatste strofe & de boodschap van het geheel.

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:39

Ja, ik snap dat dat zo overkomt.
Maar ik bedoel; bijna altijd zijn dat soort berichten van: ''ja, heel mooi''
Weet je wel, alleen maar dat.
Dankjewel.

Evaaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 19:44

Afbeelding

Afbeelding

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:24

VeirL schreef:
Wuis schreef:

Misschien bedoelde ze "té lang"?

@Natasja91; echt een prachtig gedicht!

Ja precies. Het gedicht overheerst de foto té erg.. Maar zoals ik al zei Wuis: voor jou betekent het wat, dus is en blijft het een mooi iets.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 21:28

Ik had voor school ook iets 'verdrietigs':

Afbeelding

Het is die achter die vrouw, niet bepaald een goede foto, maar goed.
Is er überhaupt wat te zien?
Ik maak morgen wel even een goede.