Zien jullie wat het uitbeeld?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Was me niet eens is op gevallen.. 

Amanda schreef:Heel mooi!
Heeft dit met jou te maken??
Het straalt echt emotie uit.
Palhaço schreef:Weet je wat ik er in zie? (het volgende verhaal)
" Een meisje loopt langs en ropt onverwacht zijn hart eruit. Ze lijkt ongeïnteresseerd doordat ze niet "lief" omkijkt maar gewoon doorloopt zonder een lieve blik.
Hij kijkt om van"jeetje wie is dat die mijn hart zo snel heeft gestolen?".
Nu ben ik aan het bedenken waarom er zwarte vogels boven het meisje vliegen en geen witte of rode van zuiverheid of liefde... hij heeft het niet voor niets getekend lijkt me..of hij vond de kleur zwart van de vogels mooi passen bij de rest...
Het lijkt alsof de vogels achter haar aanvliegen dus dat ze bij haar horen... maar zwart wordt vaak gesymboliseerd met spanning of darkness...
Dit is wat ik in de tekening zie..
Ik vind het echt heeeeeel mooi en goed getekend! de kleuren van het bloed, de schaduwen en de tinten en mensen...hij kan echt super goed tekenen, maar ik ben wel benieuwd wat hij heeft gedacht (zijn emotie) toen hij het zo uitte... waarom hij voor zwarte vogels heeft gekozen en waarom hij koos voor de achterkant van het meisje en niet een lief/onschuldig gezichtje die achterom kijkt, etc.
Ik vind het dus een erg goede tekenening!

(wat dus niet zo bedoeld is)
elanor schreef:Knap gemaakt!
Maar hij heeft wel een beetje een rare afwijking: z´n hart zit aan de verkeerde kant in z´n borstkas.![]()
Who cares...