Een vlug klein ding tussendoor. Minder dan een uur op 30 bij 40 en uit mijn hoofd. Een beetje een vreemde, speelse pose. Tja... (must practice conformation... vandaar dus)
@Dancie: ja, hijs ook best stoer, maar ja, Friezen zijn stoere paardjes.
@Edda: nou, dan ga ik ervan uit dat dat goed is. hihihi. =D
@TasjaIsLief: ik teken altijd vlug, omdat ik het altijd stiekem tussen mijn huiswerk of in de les deed. Dan leer je snel tekenen.
@loeckie: nee, het is volgens mij gewoon een kwestie van oefenen en dan doe je hetzelfde trukje steeds weer opnieuw, als een hondje dat opzit. Dan ontwikkel je je af en toe door iets nieuws te proberen, da's alles. Uit mn hoofd tekenen is echt iets dat ik puur heb geleerd omdat ik van mijn moeder niet bij paarden mocht zijn. Dan moet je wel, haha.
Héél mooi , vind vooral het hoofdje goed gelukt, en het is duidelijk een fries. Moest ik nu echt willen vitten, dan zou ik zeggen dat ik de achterbenen iets minder vind kloppen (linker lijkt te lang, of rechter te kort, het is maar net hoe je het bekijkt ) maar het is goed mogelijk dat ik me hierin vergis hoor, ik heb zelf nl vaak moelijkheden met de verhoudingen maar nogmaals, echt super tekening! Ik vind dit een van je mooiste die ik tot nu toe gezien heb.
Hoi!! Waaauw wel knap gedaan hoor!! Toch is er wel iets dat niet helemaal klopt naar mijn idee.. Volgens mij mogen de pijpen van z'n voorbenen wel iets langer en ik heb ook t idee dat z'n achterbenen niet helemaal met elkaar kloppen..Maar dan moet je wel heeeeeel goed kijken hoor, ik vind het hartstikke knap gedaan, ik doe het je niet na!! Echt heel knap! Dat hoofd vind ik ook erg mooi! k Vind het echt heel knap, vooral omdat je 'm niet nagetekend hebt maar helemaal uit je hoofd gedaan hebt. Heel knap dus, veel suc6 er nog mee!