Mary-ann wil je ook een sigaret? Vraagd Mariska aandachtig. Joost haar vriendje de populairste jongen van de hele klas knikte aandachtig Ja. Ze wist het niet haar familie was er absoluut op tegen maar anders was ze niet stoer en wou Joost het misschien uitmaken en ze was echt smoor en smoorverliefd op hem. En zou iedereen haar een watje vinden. Ze nam de sigaret aan. Ze kwijfelde maar nam een haaltje. Oh bah! Wat smerig! Maar ze deed net of ze het lekker vond. iedereen was onder de indruk van haar dat Mary-ann begon met roken. De avond verliep snel en ze had nog een paar sigaretjes genomen, ze gaf Joost een afscheidkus en ging naar huis. Ze liep naar haar moeder en zei 'hoi' mam. Ze rende zo hard als ze kon naar boven en poetste haar tanden tot dat ze niet meer uit haar mond stonk. Ze wou nog even op MSN dus deed de pc aan. Iemand had haar toegevoegd en zei accepteerde hem. Het gesprek begon.
-(K) Mary-ann (L) Joost (K) HVJ: Hoi wie ben jij?
Glenn (L) Mary-ann (K) IK WIL JE ! Ik ben Glenn ik zit op de Lianne school.
-(K) Mary-ann (L) Joost (K) HVJ: Waar ken jij mij van?
Glenn (L) Mary-ann (K) IK WIL JE ! Vakantie ik ben met je geweest je was en bent nu nog stapelverliefd op mij en ik op jou.
-(K) Mary-ann (L) Joost (K) HVJ: ECHT NIET! Ik heb een vriend Joost.
Glenn (L) Mary-ann (K) IK WIL JE ! Dat zal niet lang meer duren...
Ze blokkeerde hem er spookte allemaal dingen door haar hoofd. In zijn naam stond: Glenn (L) Mary-ann JE BENT VAN MIJ EN NIET VAN JOOST.
Ze ging slapen en belde Joost nog even om te vertellen dat ze heel veel van hem hield. Ze zou de volgende morgen wel verder zien.
Ik weet niet wat jullie er van vinden let niet op de spelling! Moet ik door schrijven of niet? gr.Amanda
je schrijft leuk, ik heb ook ergens iets gelezen over msn en een meisje dat ontdekte dat haar vriendje vreemd ging, maar volgens mij was dat echt. Ik zou doorgaan, het leest tot nu toe lekker weg!!! succes ennuh... laat je 't weten als je boek uitkomt??
Ik vind het nu al spannend! Maar goed, dit is pas het begin hè, moet je ook zo vasthouden!!! Ik wilde vroeger ook graag schrijven. Op een gegeven moment liep ik vast, ik wist niet meer hoe mijn verhaal verder moest en hoe het leuk zou blijven! succes!
Jaquar: lees dan dit topic eens door: viewtopic.php?f=68&t=209238 En gelijk de boktregels, die kan je lezen op forumzaken. MSN taal is niet toegestaan op bokt.
Het lijkt heel erg op het verhaal van Nynke19 hier op bokt. Zie 3e pagina- Het is te laat!!! Het is bijna helemaal hetzelfde alleen dat roken niet. Het kan zijn dat je inspiratie uit haar verhaal hebt gedaan, maar je moet het verhaal dan wel iets anders doen. Het verhaal: het is een leuk verhaal, maar let wel op je spelling, succes met het verhaal verder.
miss dat je ook met aanhalingen kunt werken ?? verder is het een goed verhaal , ik blijf het volgen , maar inderdaad lijkt het ook op een ander verhaal hier op bokt
dat zijn deze dingen " dat doe je als iemand iets zegt bijv. "Mary-ann wil je ook een sigaret?" Vraagd Mariska aandachtig. dat bedoeld ze .. van mij hoeft het niet hoor (A)