Ik ga maar weer eens beginnen met een nieuw verhaal....
"Mammmmm, ik ga!! Ik ben voor het eten thuis" zei ik en sloeg de deur achter me dicht, pakte mijn fiets uit de schuur en begon aan mijn een half uur durende fietstocht naar school.
Zoals elke dag wachtte ik op mijn vriendin bij het winkelcentrum, alleen dit keer was ze er niet dus ik belde d'r op, ze was ziek.
Hé bah, dacht ik moet ik alleen fietsen...
De fietsrit duurde langer dan normaal, ik had niemand om mee te praten en verveelde me een beetje, ik keek naar de auto's die naast me reden en dacht aan hoe het zou zijn als ik nou onder zo'n auto zou komen te liggen. "Nee, niet aan denken" zei ik streng tegen mezelf en fietste hard door. Ik zag mijn school al in de verte en begon steeds harder te fietsen.
Toen ik eindelijk op school aankwam zette ik mijn fiets weg en liep het gebouw in.
Ik deed de eigenlijk veel te zware deur open en liep door de gangen van het grote gebouw, wat eeuwen leek te duren, toen ik eindelijk bij mijn kluisje was stopte ik mijn jas en andere dingen die ik niet nodig had in mijn kluisje en keek op mijn rooster. "Economie..kan de dag nog slechter beginnen" zuchtte ik, en zocht naar het lokaal waar meneer Steenbergen ons economie zou leren. Toen ik het eindelijk gevonden had, ging ik naast Hannah zitten, een vriendin van mij en ze begon meteen aan een stuk door te praten over haar nieuwe vriendje. In gedachten verzonken antwoordde ik alleen "Ja.." "Leuk voor je.."
Toen meneer Steenbergen binnenkwam was ze meteen stil, en luisterde aandachtig naar de leraar.
Ik lette totaal niet op, maar schrok ineens wakker uit mijn gedachten toen ineens de directeur binnenkwam en zei dat ik even mee moest komen naar zijn kantoortje...
En? wat vinden jullie ervan?