[Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nynke19

[Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 15:13

Hier ook een verhaal van mij.. Ik vind het een leuk idee!! van allen en d8 ach wat hun kunnen kan ik ook!!!..

Hoofdstuk 1 De eerste schooldag..

Cleo!!! Cleo!! Riep vader van onderaan de trap. Je wou toch nog leren!! Kreunend opende Cleo haar ogen.. en keek op haar horloge.. ''dit is kindermishandeling! 7 uur !! hoe haalt hij het in zijn hoofd.. Al met al was Cleo de gelukkige dochter die ondanks alles enorm veel van haar vader hield.. Oh ''oliebol'' zegt ze het is de eerste schooldag, nadat ze een beetje wakker was geworden werd ze toch wel een beetje zenuwachtig.. Wie zouden er allemaal nog zijn? Zouden ze veranderd zijn.. allerei gedachten spookte door haar hoofd.. Todat ze schrok van het geschreeuw van haar vader, die blijkbaar nog zenuwachtiger was als haar! ''Cleo!! schiet nou toch op!! zomenteen kom je nog te laat.. Cleo schreeuwde luid terug! '' ja pa ik kom al''!!

Cleo liep naar beneden en smeerde haar lunchpakket klaar.. Gaf pa een kus en vloog op haar fiets. Eenmaal op het schoolplein was niemand aanwezig. Ze kreeg de kriebels.. zo kaal dat het was!! Ze heeft zich toch niet vergist? Nadat ze niemand zag besloot ze te gaan zitten op het bankje in het zogenaamde chill lounge'' wat ze vorig jaar besloten hebben te gaan noemen als ze pauze hadden.. Bij het fietsenhok kwam een jongen aanlopen.. Gelukkigt denkt Cleo ik ben niet de enige!! ze besloot om naar hem toe te lopen om te vragen hoelaat ze nou op school moesten wezen.. de jongen stak een sigaret op en knikte met een onduidelijk gebaar.. Toen hij wegliep kreeg cleo een naar gevoel.. '' wie is hij eigelijk?'' wat een rare oren.. En onbeleefd ook!! toen ze weg wou lopen zag ze dat die jongen een papiertje liet vallen zich omdraaide en vervolgens met een gemeen lachje wegliep. '' Zou ze hem oprapen?'' Wat zou er in staan...

Ok om niet voor banketstaaf te staan dat iedereen het tog niks aan vind besluit ik eerst maar op een paar reacties te w8ten.. Het doel van dit verhaal mjoet wezen spannend...en fantasie!! dus ik woi het nu spannend gaan maken maar naarmate ik nog wel even door kan typen wil ik wel even weten wie wat er van vind greets nynke
Laatst bijgewerkt door Eline op 06-09-05 08:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: TAG!

dootjuuh

Re: Het is te laat!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:37

goed begin zusje

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:43

Schrijf maar verder

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 15:54

Ze raapte het papiertje op en opende het.. Kom om 7 uur bij het kerkje achter het meertje..Kom je niet. Dan kunnen er nog wel eens rare dingen gebeuren.. Ik weet waar je woont ik weet je te vinden.! Cleo schrok zo dat ze de eerste leraren niet aan hoorde komen.. En het papiertje op de grond liet vallen.. '' He Cleo'' Hoe kom jij zo vroeg op school verzeild? Cleo brabbelde wat en zei vervolgens met een wit gezicht.. '' ik eh.. Ikke.. Nou het zit zo ik wist niet precies hoelaat enzo.. Gaat het wel goed met je Cleo? Je ziet zo wit.. Ja ik.. Nou ben gewoon een beetje zenuwachtig that's all! Je liet geloof ik ook wat vallen. Meneer de vries pakte het papiertje. en gaf het terug aan Cleo waarop hij antwoorde met een smiechtig lachje!! Geen spiekbriefjes wel? Cleo stamelde wat en bromde dat ze naar de wc moest.. Toen ze in de wc aankwam had ze pas door hoe het zweet haar uitbrak.. En hoe bang ze eigelijk wel niet was geworden. Ach ze moest zich waarschijnlijk niet zo aanstellen!! Tis gewoon een stomme grap.. ze haalde even diep adem.. en besloot naar de kantine te gaan om een flesje water te benuttigen.. Eenmaal daar was het enorm druk geworden en haar beste vriendin was ook al gearriveerd!! Gelukkig'' Voordat ze wou roepen werd ze al met van alles geconfronteerd!! Hoe haar vakantie was.. wat ze allemaal heeft beleefd.. Jongens. Eh STIL riep Cleo ik moet je even wat kwijt..Voordat we leuke dingen bespreken.. Ze vertelde het hele verhaal!! waarop Jantine keihard in de lach schoot! Ach joh daar trap je toch niet in? Cleo werd een beetje kwaad!! wat wil je nou? Ik vind het anders aardig menes!! he ik bedoelde het niet verkeerd! Ik wil je alleen maar vertellen dat zulke dingen nog nooit gebeurd zijn in het dorpje als dit.. nee nou stampelde Cleo kwaad Eens moet de eerste keer wezen he!! En ze liep de klas in. Na enige uren was het tijd om de school te verlaten en weer naar huis te gaan. Wat ga je doen? Vroeg jantine ga je erheen? Nee joh ik denk het niet!! mischien heb je gelijk en is het gewoon een grap...

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 16:08

meer

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 16:25

Hoofdstuk 2:. Het kerkje..

Toen Cleo thuis was gekomen besprak ze met haar pa de schooldag. Hoe het was en hoe aardig de leraren weer waren!! tijdens de thee raapte Cleo al haar moed bij elkaar.. Moest ze het zeggen? Pa? ja lieverd''? Uuhm Ik kwam iemand tegen vanmorgen, enne.. Ze kreeg het niet uit haar keel en besloot iets heel anders te zeggen.. Nou uuhm ik moet even een boek ophalen vanavond voor morgen..het is belangrijk.. Nou dan doe je dat toch? Pa keek een beetje vreemd.. Normaal doe je er ook niet zo geheimzinnig over Cleo heb je meteen al een vriendje ofzo plaagde hij. Niet grappig melde Cleo.. en vloog naar boven. eenmaal op haar kamer zette ze de muziek aan en ging op bed liggen.. ze dacht na over wat ze ging doen.. En in alle gedachtes die ze had verzuimde ze in een diepe slaap.. Na Enkele uren schrok ze wakker!! De telefoon ging. Ze stormde naar beneden en pakte de telefoon op. ''Hallo? u spreekt met.. tuut tuut tuut.. ''vreemd'' Opgehangen.. ze keek op de klok Half 7!! Pa was ook nergens meer te bekennen.. Wel een briefje.. '' Hoi lieverd ik ben kaarten met de club ik heb eten voor je in de magnetron staan'' Liefs papa! Eten? Ik moet weg!! ze pakte een appel.. en liep de steeg door.. daar stond ze nog even een paar minuten stil.. toen hoorde ze in de verte.. Cleo....Waar ben je dan... Moet ik je vinden.. Cleo werd lijkwit!! die stem waar komt het vandaan hoe weet het mijn naam? Ze wou rennen zoals ze nog nooit gerend had!! maar het lood in de schoenen werd zo zwaar dat ze niet meer een stap kon verzetten.. Ah daar ben je.. Hoorde ze een felle stem zeggen.. Ja Stamelde Cleo.. met alle kracht die ze nog had probeerde ze zich te verzetten tegen de angst!! en probeerde net als hem een felle toon te zetten.. Wie ben jij? en wat heeft dit te betekenen!! Kijk maar uit meisje.. Ik ruik je angst! En de zweetplekken zitten overal!! Cleo wou niet huilen maar door alle angst kon ze emoties niet langer meer uithouden!! ze werd tegelijk kwaad en woedend hoe kon ze zo dom zijn? Waarom moest ik gaan dacht ze.. De jongen klapte in zijn handen en melde dat ze bij de les moest blijven!! HE zegt ie luister!! Ik wil dat je mij helpt omdat je me nu al gezien heb.. wat niet de bedoeling was.! Je bent zogenaamd mijn slachtoffer.. Slachtoffer? wat bedoelde hij!! Wat? Ja zegt de jongen ik wil vanavond bloed zien.. en ik wil omdat jij de angsthaas bent wil ik dat jij ze lokt...... Om te bewijzen dat ik geen grapjes maak!! zal ik je laten zien wat ik bedoel! hij opende een luik waar een gigantische stank van weg kwam!! Kijk.. zegt hij.. En Cleo keek met de grootste ogen.. en werd zo wit als een vampier... Nee dit kan niet waar zijn...

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 16:26

Nu eerst een hapje eten!! en drinken krijg erg veel honger:P

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 16:29

reacties zijn welkom hoor

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 16:32

idd ik wil weten hoe het verder gaat

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 16:34

Leuk verhaal!! Zeker doorgaan! Ik blijf het in iedergeval volgen

nynke19

Re: (SPANNEND Verhaal) !!! Het is te laat!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 17:09

Ze wist niet waar ze kijken moest en hoopte dat hij het luik snel dicht deed.. '' kijken zul je!! Neee schreeuwde ze nee!! ik wil niet.. De jongen greep haar vast.. Hij voelde ijskoud aan.. en had een kracht van een gorilla die woest was!! Kijk!! kijk schreeuwde hij!! Cleo moest wel!! bij elke poging die ze probeerde haar ogen dicht te doen.. Greep hij haar nog steviger vast.. Hij lachte vals!! en cleo werd zo bang dat ze het niet meer hield.. ze viel flauw..

Toen ze wakker werd lag ze op een bankje ergens in het park waar ze altijd met haar school kwam als ze biologie hadden.. waar ben ik stamelde ze.. ze keek om haar heen en zag dat de sterren goud schenen en zonder dat ze het besefte kreeg ze alles weer met een flits door haar hoofd.. die jongen waar is hij? Ze stond op en wou weg!! weg van deze plaats!! maar een tweede briefje greep haar nieuwschierigheid weer aan.. en ze raapte het op.. weer een tekst...

Je eerste poging was niet zo geslaagd.. als de tweede poging net zo erg is als de eerste poging zal ik het anders aanpakken en betreed ik je famillie erbij!! Dus kom op tijd, zelfde plaats zelfde tijd de volgende avond...'"
Cleo wist dat het menes was.. en rende naar huis! ze wist niet hoeveel tranen ze achterliet het leken er in ieder geval oneindig veel!! Eenmaal thuis waren alle lichten uit.. He papa is nog niet thuis, Dat is al gelukkig al een pluspunt.. Maar hoe moet ik dit aanpakken!! Ik kan dit niet ik wil het niet.. Ik bel de politie!! Ik kan ze de plek wijzen!! waar de afschuwelijke afgescheurde lijken lagen.. Nee ik kan me famillie niet in gevaar brengen ik wil het niet en ik kan het niet!!
Cleo besloot haar discman zo hard te zetten dat ze haar verstand wel moest zetten op de muziek.. en vandaar viel ze in een diepe slaap..

nicolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:34

spannend!!!
k ga t ook maar volgen!!

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:40

Wooo nynke vet spannend egt goed verhaal!
meer meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:46

Je leestekens zitten apart?..
Jouw zin:
'' kijken zul je!! Neee schreeuwde ze nee!! ik wil niet..

Naar mijn idee:
'Kijken zul je!!' 'Neee,' schreeuwde ze, 'Ik wil niet!'

Majaa.. das naar mijn mening eh

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:46

ach kleine details het stoort niet echt:d

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 17:48

ja ik weet nooit hoe ik ze krijg!! whahah probeer het op een goede manier te typen maar ach niks is perfect!! en als het maar leesbaar is

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:08

Idd, die leestekens daar lees ik zo over heen ,het stoort me niet
maar nynke ik wil meer!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 18:10

Ben al beziggg!!! whahah thanks!! komt binnen paar minuten weer een stuk!!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 18:16

De volgende morgen vroeg Cleo zich af of dit allemaal wel gebeurd is!! het liefst wou ze dat ze in een droom was gestapt en daar vervolgens gewoon een eind aan kon maken.. maar het was echt.. Het briefje lag nog vers als de dag van gisteren onder haar kussen..Ze wou er niet aan denken.. Maar haar gedachte ging nergens anders heen..Todat de bel ging!! Gered dacht ze!! dat moet Jantine wezen!! Snel kleedde ze zich aan en haalde een borstel door haar haar!! Snel strormde ze de trap af en opende de deur!! ',''He he.. Dat duurde lang!! Ja sorry kom snel binnen!! dan zet ik een kopje thee,. Jantine knikte een gebaar van dat ze dat wel waardeerde.. Het is tenslotte nog vroeg!. Wat hebben we eigelijk het eerste uur? Oh verpleging EHBO moet een leuke les wezen.. Cleo probeerde zo kalm mogelijk te reageren maar had de zware last tot aan haar oren zitten! Jantine?? Ja?, Ik Uuh.. heb weer een briefje gekregen van diezelfde jongen! En ze legde het hele verhaal uit. Jantine werd een beetje fel. ,''Als je mij kwaad wil hebben moet je vooral met je enge verhalen komen!! ik hou er niet van dat weet je best.. ''ja maar.. Nee je moet ophouden elke keer zo eng te doen! Ik wil daar niks mee te maken hebben stel je voor dat het echt gebeurt.. Ze slokte haar thee op en slofte naar de deur.. '' Kom we moeten gaan,'' Cleo staakte een zucht.. en wist dat ze er echt alleen voor stond.. De hele weg zeiden ze niks tegen elkaar.. Eenmaal in de les kon Cleo haar hoofd er niet bij houden.. Cleo!! kijk uit met die naald! je steekt zomenteen nog iemand in het oog., Sorry meneer. Ik ben niet zo lekker. ,''je ziet inderdaad niet zo fris uit'' Pak een asprien en ga maar naar huis.. Je bent er echt niet bij. Sorry ik.... haar zin werd niet afgemaakt omdat de leraar al weer druk bezig was met andere dingen. En Cleo dus besloot gewoon weg te gaan!

Eenmaal thuis vroeg haar vader waarom ze zo vroeg was! Ze moest wel liegen!! als ze zei dat ze zich ziek voelde kon ze vanavond niet weg! En ze wilde haar famillie niet in gevaar brengen.. Ze wilde ook haar pa niet verliezen.. de gedachtes worden steeds erger ik focus me alleen nog maar op een ding dat is hem!! hij is een machtkwestie geworden! dus ze moest hem wel helpen ook al anders wist ze nog niet waar ze aan toe was... Ze moest ergens anders aan denken!! De computer!! ik ga gewoon chatten... Eenmaal op de chat aangekomen was ze rustig geworden totdat de zin voorbij kwam die ze eerder heeft gelezen!! ,''ik weet waar je woont ik weet je te vinden... neee neee nee hij weet alles.. Hij laat me niet met rust.. Ik sta machteloos.. In alle angst gooide ze de computer van de tafel in de hoop dat de zin verdween!! de computer maakte een wrede smak.. En viel uiteindelijk met zwart beeld op de grond.. Cleo staakte een kreet en schrok zo dat ze gewoon even tot 10 moest tellen ze word niet gek.. Ik ben niet gek;; Ze herhaalde het continu ik..Cleo? Cleo!!! HE! wat is er gebeurd!! Cleo keek op en klemde zich vast aan haar vader die bezorgd allemaal vragen stelde.. Lieverd.. wat heb je.. Kom eens zitten.. Er.. er is niks papa ik,.. ben gewoon geschrokken van een eng beeld op de computer.. enne.. Nou rustig maar ga maar even slapen.. die computer kijk ik morgen wel even na.. De vader van Cleo wachte tot Cleo in diepe slaap was vertrokken en fronste met opgeheven wenkbrauwen haar kamer uit.. Cleo deed haar ogen weer open en wist dat haar vader het de tweede keer niet geloofde.. Ze moest alles op een rijtje krijgen hoe dan ook..

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:24

oeh zeer spannend dit........ ga door!!!!

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:27

weer super goed

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:33

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:36

Spannend hoor! Snel verder..

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 18:43

Meer meer

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 18:58

Hoofdstuk 3.. Lokken met geweld..

Cleo liep naar beneden met een wreed gevoel in haar hoofd.. Wat moest ze nu weer tegen haar vader zeggen.. Ik moet een smoes verzinnen.. Een hele goeie waarbij ik wel weg moet!! Tijdens het eten vroeg haar vader wat ze op de computer had gezien. Die vraag heb ik voorbeid dacht ze, nu moet ik hem zo goed mogelijk brengen.. ,'' nou iemand had een mailtje gestuurd waarbij een filmpje was van een knappe jongen.. maar na een paar seconden moest ik me boksen hard doen enne toen in een keer werd die knappe jongen een heel eng iets.. en toen schrok ik zo!! dat., het gesprek werd onderbroken. Je moet ook niet zomaar je mailtjes openen.. Ja maar het was van clarris! dat is vertrouwd neem ik aan.. Maare even terug op wat ik wou zeggen.. Ik moet vanavond weer eventjes weg..Ik moet de hond van Jantine uitlaten omdat ze moet opassen!! haar vader keek met een fraaie blik. Waarom doen haar ouders het niet dan,''? Dat is het hem nou juist.. die zijn weg! Nou het moet maar weer!! niet te laat thuis hoor morgen moet je weer vroeg!! ,''papa het is zaterdag morgen!!,'' Oh jeetje dat is ook zo!! Maar alsnog niet te laat want morgen zou je met je tante een bloementje halen voor je moeder haar graf.. Het is een jaar geleden dat je moeder te overlijden kwam!

Tijdens het afruimen moest Cleo meteen denken aan de fijne herinneringen die ze had met haar moeder.. Haar overlijden kwam plotseling..Ze was aan het drinken en opeens stikte ze op een of andere manier.. Het was te laat om haar te redden. De dokters konden niks meer doen.. De oorzaak is nooit gevonden en de oorzaak zal altijd een raadsel blijven..
Ze werd afgeleid door de tijd.. en zag dat het alweer bijna kwart voor 7 was!! oliebol!! ik moet weg!.. Papa ik ga!! ja je weet wat ik gezegd heb he!! Toen ze de deur dicht deed.. Verkrampte al haar lichaamsdelen weer bijeen en voelde ze zich alsof ze gestoken werd door 10 wespen!! Het was zo naar!! Maar ze moest wel... Cleo liep stevig door in de hoop dat het gedoe snel voorbij was... En daar stond hij weer...dezelfde lach.. dezelfde kleren. He daar was je alweer grinnikte hij!! Heb je wat geslapen schatje? Cleo stamelde wat waarop de jongen nog harder lachte.. Na een paar seconden verkrampte het gezicht van de jongen naar een gemene valse afdruk..Hij sprak me aan met een ijzige stem.. ,''Jij gaat mij helpen." Ik ben namelijk opzoek naar joun lieve vriendinnetje.. Ze geloofd het allemaal niet toch? Laten we daar als eerste even verandering in brengen.. Nee schreeuwde Cleo waarom doe je dit!! waarom!! waarom!! he siste de jongen als er iemand is die praat ben ik het!! Jij luisterd en voert het uit begrepen? Cleo snikte je bent niet goed wijs!! De jongen pakte haar vast en pakte een vlijmscherp mes die hij vervolgens op de keel van Cleo zette. ,''Zeg dat nog eens en ik zal er voor zorgen dat je het nooit meer zegt,'' In een paar seconden leek het of Cleo niet meer kon ademen.. Haar keel werd afgeknepen door de sterke duimen die tegen haar aderen drukte.. Ze roggelde wat in de hoop dat hij de booschap begreep!! Uiteindelijk liet de jongen los!! Je kan gaan.. Op 1 voorwaarde ik wil haar vanavond nog bij mij zien? je doet het op een uiterst aantrekkelijk lok methode! Als je niet komt opdagen? Ben je van mij! Je wilt toch niet hetzelfde als je moeder he? Wat? wat... waar heb je het over stamelde Cleo.. Wat heeft me moeder er mee te maken.. Hoe.. Hoe weet je dat!! Wat denk je nou bitch ik zoek me slachtoffers zorgvuldig uit.. Ik heb een plan.. En je moeder wou niet luisteren.. Dus ik vertelde haar precies hetzelfde wat ik jou nu ga zeggen.. Ik weet waar je woont ik .. Ja dat weet ik nou wel stamelde ze!! wat wil je nou wat heb je met me moeder gedaan!! Woede overheerste angst en angst werd een moment van geweld!! ze stapte zonder nadenken op de jongen af en sloeg hem.. ze sloeg zo hard ze het kon.. Ze had hem in haar macht ze bleef slaan.. totdat de jongen neerviel op de grond.. Cleo schrok van wat ze gedaan had maar was uiteindelijk opgelucht.. Ze moest even bij zinnen komen.. ,''Wat nu? snikte ze.. Ik.. ik moet een touw hebben Dan bind ik hem vast!! Maar het was te laat!! de jongen brabbelde wat en stond uiteindelijk weer overeind!! Jij!! siste hij Jij Kleine rat!! Cleo wist niet hoe ze voor elkaar had gekregen maar ze kreeg het voor mekaar weg te rennen keihard.. Ze hoorde de felle woorden mee waaien in de wind!! Ik krijg jou wel!! Vanavond nog!!!! Dat was het laaste wat ze hoorde...