Vanaf nu komt er iedere maand een thema topic. Het thema van deze maand is "Het weer" Het weer is zeer veranderlijk. De zon schijnt af en toe en dan regent het hard. Onweer zon hagel en regen maken het weer steeds maar anders. Probeer dit vast te leggen.
Maak dus een mooie foto, verhaal of gedicht oid over dit thema. Er is geen wedstrijd aan gekoppeld. Reacties mogen gewoon in dit topic.
Wees creatief. Plaats niet zomaar een foto van je paard als het thema ergens in de verte de foto benaderd. Maak er iets van. Zorg dat dit een topic is waarbij je steeds verrast wordt als je een tekst leest of een foto ziet.
Het mag duidelijk zijn dat nutteloze reacties als "wat mooi" oid verwijderd worden even als foto's die het niet doen. Slow chat is ook niet toegestaan. Verder gelden de algemene regels van bokt hier ook
have fun!
Rond 1 september is het volgende thema; en dat is"kunstzinnig" De term kunstzinnig wordt door iedereen anders ervaren. De een vind kunst alleen iets wat je in een museum tegenkomt, een ander ziet het overal. Kunst is eigenlijk altijd wel iets waar over negedacht kan worden. Wat is jouw idee achter deze foto, dit verhaal o.i.d?
ik heb er 3......gemaak in spanje.....3 weken ben ik er geweest 1 week regen gehad.....
bij zonsondergang wolken......
overdag de zon!
en bij zonsondergang weer veel wolken....
ik hoop dat jullie het leuk vinden.....ik fotografeer niet met een ''échte'' met zoon uitschuifbare lens......maar ik heb er gister wel 1 gekregen dus komen nog wel mooiere fotos maar eerst dit
Het is al september..weet het, maar heb toch nog paar foto's!!!
Foto van de weg naar het land, had al paar dagen flink gevroren... Dezelfde foto maar dan beetje aangepast. Paar dagen later was toch eindelijk die dikke pak sneeuw...afgelopen maart!! Het uitzicht tijdens mooie dagen!