[verhaal] Afspraakje via msn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 19:06

Hoofdstuk1:
‘Stomme computer!’ roep ik boos. Boos geef ik een klap tegen mijn computer. ‘Yes! Hij doet het weer!’ Blij typ ik verder. ‘He lekkerding, wanneer spreken we is af?’ typt Michael. ‘Gauw, hoop ik’ typ ik terug. Ik denk terug aan ons eerste MSN gesprek, ongeveer 2 maanden geleden. Al gauw groeide het contact en na een week chatte we heel veel met elkaar. Ik heb hem ontmoet bij een chatbox en hij leek me gewoon superleuk! ‘Zullen we een datum prikken?’ typt Michael. ‘Is goed,’ typ ik terug. ‘Even mijn agenda pakken’ ‘Zaterdag goed?’ typt hij. ‘Om één uur bij het Waterlooplein?’ ‘Oké,’ typ ik terug. Met dikke letters zet ik het in me agenda: Zaterdag, 13:00, Waterlooplein. Snel berg ik mijn agenda op, want mijn moeder komt binnen. ‘Zet die computer uit!’ zegt mijn moeder. ‘Je zit er de hele ochtend al achter.’ ‘Ja, ik zet hem zo uit, even mijn gesprek afmaken,’ antwoord ik. Met een zucht hoor ik mijn moeder weglopen. Ik zeg Michael gedag en sluit mijn computer af. En loop langzaam naar beneden om wat te eten.

’Je hebt wat gedaan!’ roept Rebecca. Het is begin van de middag en we zitten bij Rebecca thuis. Ik heb haar net verteld over het afspraakje met Michael. ‘Ben je gek of zo! Straks is het één of andere engerd!’ ‘Nee hoor,’ antwoord ik. ‘Ik ken hem goed genoeg om te weten dat het geen engerd is!’ ‘Je weet het maar nooit met internet!’ roept Rebecca uit. ‘Rustig, als het een engerd is, loop ik toch gewoon weer weg!’ ‘Alsof dat lukt! Weet je, ik ga wel met je mee,’ antwoord Rebecca twijfelend. ‘Nee, ik wil alleen zijn met Michael. Dus je komt niet!’ antwoord ik. ‘Ik ben geen kleuter!’ Boos sta ik op, boos op Rebecca, omdat ze denkt dat ik op stap ga met een engerd. ‘Wacht..’ roept Rebecca. Maar ik luister niet. Met een knal smijt ik de deur achter me dicht.

’Nu al terug?’ vraagt mijn moeder, als ik naar binnen stap. ‘Ja,’ antwoord ik chagrijnig. ‘Wat is er aan de hand?’ vraagt mijn moeder. ‘Niks,’ ‘Wel, ik zie het aan je! Vertel!’ ‘Ach, gewoon een ruzietje met Rebecca, zoals wel is vaker gebeurd. Zo weer opgelost,’ antwoord ik en ik loop naar boven. Wanneer ik op mijn kamer zit hoor ik mijn moeder telefoneren met de moeder van Rebecca. ‘Weet jij iets over de ruzie?’ hoor ik haar zeggen. ‘Nee?’ hoor ik weer. Gelukkig, denk ik. Rebecca heeft haar mond gehouden. De rest van het gesprek is niet belangrijk meer en daarom zet ik mijn tv maar aan. Op het nieuws komt juist weer iets wat ik even niet wil zien, maar toch kijk ik er naar en zap niet weg. ‘Vandaag wederom een meisje verkracht door een man van 38 jaar,’ vertelt de nieuwslezer. ‘Ook dit meisje had een afspraakje gemaakt via de chat.’ De rest hoor ik niet meer. Geschokt staar ik naar het beeld. Is mijn afspraak wel zo vertrouwd? Natuurlijk wel! Snel duw ik alle nare gedachte weg. Ik heb toch heel veel met hem gechat? Dus dan had ik het echt wel geweten als hij een ouwe engerd was!

Ik word wakker van het geluid van mijn mobieltje. Hoe laat is het? Gaat er door me heen. Ik zie dat het 3 uur in de middag is. Zeker in slaap gevallen. ‘Ja?’ zeg ik door de hoorn. ‘Met Michael,’ klinkt de stem aan de andere kant van de lijn. ‘Je komt toch nog wel morgen hè!’ ‘Ja, natuurlijk kom ik nog! Ik wil ons afspraakje niet missen,’ antwoord ik. ‘Oké, ik zie je morgen,’ antwoord hij en de verbinding wordt verbroken. Verbaasd staar ik naar mijn telefoon. Hij had het zeker druk? Denk ik bij mezelf. Zuchtend sta ik op en loop naar beneden. ‘Ga je morgen nog wat doen?’ vraagt mijn moeder, zodra ik beneden kom. ‘Ja, naar het Waterlooplein met wat klasgenoten,’ antwoord ik. ‘Oké,’ zegt ze. ‘Ik wou eigenlijk kleren gaan kopen, maar dat doen we dan wel een andere keer.’ ‘Is goed,’ antwoord ik en ik loop weer naar boven met een fles Cola. Ik kijk wat tv, lekker saai dus, maar goed ik mag nu niet op de computer!

Tegen de avond mag ik eindelijk weer computeren. Michael is niet online. Raar! Denk ik bij mezelf. Normaal is hij rond deze tijd altijd online. Rebecca praat tegen mij op MSN, maar ik blokeer haar. Ik wil haar even niet spreken! Ik chat wat met klasgenootjes en even later sluit ik de computer weer af. Het is helemaal niet leuk zonder Michael! Ik loop naar beneden om vervolgens weer tv te gaan kijken. Weer zie ik het bericht over het meisje, dat bericht dat ik afgelopen middag ook had gezien. Weer voel ik een twijfeling van binnen. ‘Hij is geen engerd, hij is normaal!’ zeg ik tegen mezelf. Algauw wordt ik weer rustig en ik krijg steeds meer zin in morgen!

(Dit was hoofdstuk 1. Meerdere hoofdstukken komen nog .. Wanneer ik ze af heb teminste!)

Unfaithful

Re: [verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 19:15

Heel mooi geschreven Ier Ben benieuwd hoe het afloopt.. wel raar dat die Michael nou ineens 'anders' doet..

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 19:20

soms komt het wat raar over
wel spannend verhaal

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 22:09

lek geschreven! ben erg benieuwd... heb zelf al paar afspraakjes gehad dat goed ging...

maar 1 tip, ga niet te snel door je verhaal heen. misschien handig om te vertelle hoe iedereen zich voelt er bij enzzo?
xxiezz

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 09:08

Best een aardig verhaal hoor.
Soms ga je inderdaad wat snel, vind ik...en ergens wel jammer dat je erg in de tegenwoordige tijd schrijft.
Maar het is net wat je beter vind schrijven/lezen he. Persoonlijk houdt ik toch meer van verleden tijd, maar ik blijf het wel volgen hoor, ben best benieuwd
Succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 10:55

Hoofdstuk 2:
De volgende ochtend wordt ik wakker van mijn wekker. Eindelijk! Het is zo ver! Ik heb slecht geslapen vannacht, waarschijnlijk door de zenuwen voor het afspraakje. Ik blijf nog even liggen in mijn bed, nog even en ik zie de jongen van mijn dromen! Ik besluit toch maar mijn bed uit te gaan. Langzaam sta ik op, ga onder de douche en trek daarna mijn leukste kleren aan. Mijn haar borstel ik zorgvuldig en laat het super glanzen! Nog wat make-up op en ik ben klaar. ‘Ontbijt!’ roept mijn moeder. Ik loop naar beneden, nu al wetend dat ik toch niks door mijn keel krijg. Zo rustig mogelijk ga ik aan tafel zitten. Mijn moeder lijkt niks te merken van mijn zenuwen. ‘Zo, wat zie jij er netjes uit,’ zegt mijn moeder. ‘Geheime date?’ ‘Nee mam,’ antwoord ik en ik hoop dat mijn gezicht niet rood wordt. ‘Oké,’ antwoord mijn moeder met een knipoog. Verder zeurt ze niet over mijn kleding of over hoe ik er vandaag uit zie. Gelukkig, denk ik bij mezelf, want dat gezeur had ik niet overleefd! Mijn blik dwaalt af naar de klok. oliebol! Het is pas elf uur. Nog twee uur wachten! Stilzitten lukt met niet, ik ben veel te zenuwachtig. ‘Boemer! Kom we gaan wandelen!’ roep ik naar de hond. Snel komt Boemer aanrennen. Ik pak de riem en loop naar buiten. De tijd lijkt maar niet vooruit te gaan. Voor mijn gevoel loop ik een jaar met Boemer door het park. Maar in werkelijkheid? Veel minder! Na een lange tijd lopen ga ik even op een bankje zitten en kijk op mijn mobiel. Het is kwart voor twaalf. ‘Boemer! Kom mee! We moeten naar huis!’ roep ik naar Boemer, terwijl ik begin te lopen. Even later zijn we weer thuis. Snel laat ik de hond naar binnen. Het is ondertussen twaalf uur, tijd om te gaan. ‘Mam! Ik ga!’ roep ik naar mijn moeder. ‘Oké! Half zes thuis!’ roept ze terug. ‘Oké!’ antwoord ik. Ik kijk nog één keer in de spiegel, om te zien of mijn haar nog steeds goed zit. Dan pak ik mijn fiets en rijd richting het Waterlooplein.

Waar blijft hij toch! Denk ik bij mezelf. Zuchtend kijk ik weer op mijn horloge. Het is nu precies half één en nog geen spoor van Michael. Ik lees het sms’je nog een keer, om te zien of we wel echt op deze plek hadden afgesproken, het klopt. Een vreemde plek om af te spreken. Het is hier erg rustig. Het is een klein straatje bij het Waterlooplein. Ineens hoor ik een stem achter me. ‘Zo, dus jij bent gekomen?’ klinkt de zelfde stem als aan de telefoon. ‘Ja,’ zeg ik terwijl ik me omdraai. Ik krijg de schrik van mijn leven. Die gene, die nu voor me staat is geen lieve jongen, die ik dacht te kennen van MSN, maar een oude grote enge man. Rebecca had gelijk! Denk ik bij mezelf. Ik draai me om en wil wegrennen. Maar twee sterke handen pakken me bij mijn schouders. ‘Kom maar even mee,’ zegt de man en hij sleurt me mee een steegje in. ‘Ga weg!’ schreeuw ik, maar het heeft weinig effect. Het enigste wat gebeurd is dat hij een hand over mijn mond legt. In een hoekje van de steeg duwt hij me hardhandig op de grond. ‘Eindelijk weer zo’n dom meisje om mee af te spreken over MSN,’ grinnikt hij. ‘Ga weg! Blijf van me af!’ huil ik. Ik ben bang, bang omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren en bang omdat ik denk dat hij me iets gaat doen. Hij bint mijn polsen vast aan twee ringen in de muur, alsof ze er voor gemaakt zijn, een doek doet hij om me mond. Zijn handen gaan naar mijn broek. ‘Help!’ gil ik, maar er komt geen geluid uit mijn keel. Langzaam kleed hij mij uit. Tranen lopen over mijn wangen. Hier lig ik dan, naakt in een steeg met alleen een enge man in de buurt. Voor ik het weet is het gebeurd, hij heeft me verkracht. Ik voel pijn en angst en voel me ook ontzettend vies. ‘Zo ben je braaf,’ zegt hij tegen mij. ‘Je mag zo weer naar huis, aangifte kan je niet doen, want je kan me niet herkennen, want je hebt me alleen in het donker gezien. Doe je het toch? Ik weet je te vinden.’ Ik voel dat de touwen om mijn polsen worden los gemaakt. ‘Morgen, zelfde tijd, deze plaats. Als je er niet bent kom ik je halen!’ zegt hij tegen mij. Hij duwt me weg. ‘Naar huis,’ zegt hij met een zware stem. Huilend loop ik naar mijn fiets en fiets naar het park. Wat moet ik doen? Aan wie moet ik het vertellen? Ik blijf maar huilen, hoe kon ik zo dom zijn! Waarom geloofde ik mijn beste vriendin niet? Ik voel me echt gebruikt en nog steeds heel erg vies. Het is je eigen schuld, gaat er door mij heen. Je eigen schuld.. Je eigen schuld.. De gedachte blijft maar in mijn hoofd galmen. ‘Ja, mijn schuld en ik zal het moeten oplossen,’ zeg ik tegen mezelf. Ik droog mijn tranen en fiets naar huis.

Thuis laat ik niks merken van wat er is gebeurd. Mijn moeder mag het niet weten, want dan kom ik nooit het huis meer uit. Tijdens het eten krijg ik allemaal vragen. Of het leuk was op het Waterlooplein en nog veel meer. Het lijkt alsof ze denkt dat ik er niet met klasgenootjes was. Braaf som ik mijn antwoorden op. Die ik van te voren al bedacht had. Mijn ouders lijken me te geloven. Na het eten ga ik zowaar niet op MSN. Ik wil even niemand spreken en zeker Michael niet. Of moet ik zeggen? Die enge vieze man! Langzaam loop ik naar de douche. Ik douche net zolang tot mijn moeder roept dat ik eronder vandaan moet komen. Nog steeds voel ik me vies. ‘Wat moet ik nou?’ zeg ik tegen mijn teddybeer. Maar er komt geen antwoord. Zuchtend kruip ik onder mijn dekens. Ik wil slapen en even met niemand te maken hebben. Het lijkt erop alsof mijn gedachte worden gehoord, want na een tijdje val ik in een diepe maar onrustige slaap.

(Meer komt Maandag of Dinsdag?.. Dit weekend geen tijd )..

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 14:08

GA NOU DOOR!!! Spannend!! vet mooi verhaal man!! Maak een boek je bent er voor gemaakt!! Ik houd niet van lezen maar zulke verhalen lees ik in een klap uit!! je bent een beetje carry slee achtig alleeen dan een beetje in de ik vorm!! erg goed mijn complimenten!! je moet snel doorgaan je houdt iedereen teveel in spanning whahah

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 19:50

*meldt zich als fan*

MEEEEER!

Kan trouwens niet reageren deze week, ga op schoolkamp.

Als ik terugkom lees ik verder!

_Cubby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 21:07

super spannend!!!
schrijf maar gauw verder
ik ga maandag ook op kamp maar als ik trug kom dan lees ik verder

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 10:23

maandag of dinsdag zei ze zucht, dan moeten we dus nog 3 dagen w8ten hea!! dat kan niet!!! als ze deze berichtjes leest zorgt ze geloof ik wel dat ze al 4 hoofdstukken heeft bedacht:P ghehehe

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 10:57

Leuk verhaal .. vind zulke onderwerpen wel leuk om te lezen!
Sommige dingen mag je wel wat meer beschrijven, heb soms het gevoel dat het verhaal wat te snel gaat.

Fantomelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 13:56

Haaii Iertje,

Zoals je andere 2 verhalen een top verhaal. Ook leuk dat ik erin voor kom. Ga je nu weer speciale site ervoor maken? Ik hoop ut

Groetjes Rebecca

sidneey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 14:37

meer meer meer, meldt zich als ier-fan #3

Ga dit zeker volgen echt zuper verhaal, heb je nog ander verhalen geschreven??

zou je die misschien kunnen sturen?? Je lijkt mij echt super schrijven! idd een boek van maken!

ben zeeeer benieuwd naar maandag !!

issaschar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:12

suuppeerrr verhaal! ik ga het zeker volgen hoor!!
dan meld ik me aan als ier-fan #4 :D

FataFan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 16:12

Jaaa leuk spannend ikke ga ut ook volgen!
Ikke meld me ook aan als ier-fan #5

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:25

Het zal er al aan te komen zoiets natuurlijk.
Maar het is toch interessant hoe je het schrijft.
Ben erg benieuwd naar de rest

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:06

Spannend verhaal, ik houd niet zo erg van lezen maar dit soort verhalen vind ik altijd leuk.
Kom maar snel met het volgende stuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:11

Ha Ik leef weer
Zo weer schrijven,
Ik zal ff in een nieuw topic mn vorige en eerste verhaal plaatsen..

Genaamd: Gevangen in Problemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:35

Hoofdstuk 3:
De volgende ochtend word ik bezweet wakker. Brrr.. Wat een rare droom! Ik kijk op mijn wekker en zie dat het pas acht uur is. Rillend draai ik me om en probeer verder te slapen, maar dat lukt niet. Telkens als ik mijn ogen sluit zie ik de beelden van het steegje voor me. Rillingen gaan over mijn rug en het zweet staat me op mijn voorhoofd. Ik pak mijn boek en probeer wat te lezen, om zo niet te denken aan gisteren en vanmiddag. Het lukt me niet om me te concentreren op mijn boek, maar toch geef ik niet op. Om negen uur ben ik pas vijf bladzijde verder met lezen. Ik lees nog verder en dan gaat mijn mobiel. Zonder op de display te kijken neem ik op. ‘Met Rebecca’ klinkt de stem aan de andere kant. Ik wil net ophangen als ze verder begint te praten. ‘Niet ophangen, we moeten praten!’ Ze praat nog wat verder en stil luister ik wat ze zegt. ‘Het spijt me echt,’ zegt ze na een tijdje. ‘Ik moet gewoon niet zo raar denken, natuurlijk is Michael geen engerd,’ ‘Nee, dat is hij inderdaad niet,’ zeg ik. Ik durf het haar niet te vertellen, omdat ik bang ben voor de gevolgen. Zij kan me toch niet helpen! Dan pakt hij haar ook! We praten nog verder en leggen onze ruzie helemaal bij. Na een tijdje hang ik weer op. Ik voel me iets rustiger, waarschijnlijk omdat de ruzie is opgelost. Even later besluit ik om mijn bed uit te gaan. Ik ga onder de douche en probeer weer het vieze gevoel van me af te spoelen, zonder enig resultaat. Ineens gaat er een schok door me heen. Wie zegt dat hij me niet zwanger maakt? Spookt er door mijn gedachte. Veilig is het niet gebeurd en de pil gebruik ik niet! Wat moet ik nu doen? Ik kan niet thuis blijven, want hij weet me zo te vinden. Snel kleed ik me aan en sluit me op in me kamer. Daar druk ik mijn hoofd in mijn kussen en begin te huilen. Ik ben bang voor alles, alles wat er met me gaat gebeuren! Even later kan ik niet meer huilen. Ik was mijn gezicht en kam mijn haren. Beneden eet ik snel wat. Een blik op de klok zegt genoeg. Half twaalf, over een uur weer een nachtmerrie.

Stilletjes en bang fiets ik naar het Waterlooplein. Mijn ouders heb ik verteld dat ik naar een klasgenootje ga. Iemand waarvan ze geen telefoonnummer hebben, zodat ze het niet kunnen controleren. Ik zet mijn fiets op slot. Als ik me omdraai staat hij weer voor me. ‘Braaf meisje, dat je toch bent gekomen,’ zegt hij. Hardhandig trekt hij me mee. Hij trekt de kleren van mijn lijf en duwt me op de grond. Mijn polsen worden vast gebonden en weer wordt ik verkracht. Behalve dat, stopt hij nog meer dingen in me. Van alles groot en klein. Soms wil ik het uitschreeuwen van de pijn. Maar dat lukt niet met een doek om mijn mond. Tranen lopen over mijn wangen. Hulpeloos ben ik, ik kan niks doen, want ik zit gevangen. Eindelijk stopt het. Ik krijg mijn kleren weer aan en ik wordt het steegje uitgeduwd. Elke stap doet pijn. Weer moet ik denken aan de gevolgen. Wat als ik zwanger ben? Langzaam stap ik op mijn fiets en rijd naar het park. Daar ga ik rustig in een stil plekje zitten, om even tot rust te komen. Het werkt niet echt, want ik krijg de nare gedachten niet uit mijn hoofd vandaan. Mijn mobiel rinkelt, ik zie dat ik een sms’je heb ontvangen van de engerd. Ik lees wat er in staat. Er staat: Elke Zaterdag en Zondag om één uur in het park. Op de plek waar je nu zit. Geschrokken kijk ik om me heen. Hoe kan hij weten waar ik zit? Achtervolgt hij mij? Langzaam sta ik op en met een omweg fiets ik naar huis. ‘Is er iets?’ vraagt mijn moeder zodra ik binnen kom. ‘Nee hoor, er is echt niks!’ antwoord ik terwijl ik mijn nep glimlach opzet. Ze geloofd me en laat me verder met rust. Zuchtend loop ik naar boven. Niet wetend wat ik daar zal gaan doen. Na lang denken besluit ik om toch maar te gaan chatten. Ik start mijn MSN op en log in. Ik zie dat Michael online is. Snel blokeer ik hem, maar toch kan hij tegen mij praten. Zeker een speciaal iets voor MSN? De dingen die hij zegt maken mij bang. ‘Schatje, ik wil je,’ typt hij. ‘Ik wil je vaak en lang,’ typt hij weer. Hij typt allemaal dingen, maar ik reageer niet. Zijn woorden maken mij bang en ik vraag me af hoe ik ooit van hem af ga komen!

Tijdens het eten probeer ik zo normaal mogelijk te doen. Het lijkt te werken, want mijn ouders stellen geen rare vragen. Ik kan mijn gedachten niet bij de gesprekken rond de tafel houden. Telkens dwaal ik af naar het steegje. Het enge, donkere en vieze steegje. Na het eten ga ik weer naar boven. In mijn agenda reken ik uit wanneer ik ongesteld moet worden, zodat ik er achter kom of ik zwanger ben of niet. Ik hoop dat ik niet zwanger ben. Abortus vind ik kindermoord en op een kind van een veel oudere en enge man zit ik eigenlijk niet te wachten. Over één week moet ik ongesteld worden en voor het eerst in mijn leven hoop ik dat ik dat ook inderdaad wordt. Ik kijk wat tv maar elk programma lijkt over baby’s te gaan en dat herinnerd me weer aan vanmiddag en gister, iets waar ik niet aan wil denken. Niet zo heel erg laat kruip ik mijn bed in. Ik ben moe door alle spanningen en angsten in mijn lijf. Ik draai de hele tijd in mijn bed, net zolang totdat ik slaap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 15:52

xxsweet schreef:
Oooh heel mooi en ontroerend ..
Het is toch niet waargebeurt hea??

N0pe.. Niiet waar gebeurd..
Morgen ofsoo meer?..
Nu TE moe..
Afgelope nacht maar 2 uur slaap gehad..
Lang leve Startweekend..

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 17:49

bliksempie schreef:
wow vet spannend ik dacht eerst dat het waargebeurd was!

Maar het gebeurd ook echt, misschien niet bij de schrijfster, maar dit soort dingen gebeuren écht, al kan ik dat niet vatten

Ringo_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:01

Mooi!:) Egt suppergoed..
Je hebt er nog een Fan bij!
*kan niet wachten op het volgende verhaal..*

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 20:56

Zo, ik ben ook maar weer eens begonnen met lezen van dit verhaal.
Je schrijft het simpel, maar 'leuk' op.
Ja, vind het een mooi verhaal..

En oo. Ik erger me rot aan de one-liners, ook weer in dit topic.

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:16

goed verhaal jammer genoeg gebeurt ook in het echt mensen die er in trappen en via msn afspreken ga nooit alleen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:21

Eve_lien schreef:
Zo, ik ben ook maar weer eens begonnen met lezen van dit verhaal.
Je schrijft het simpel, maar 'leuk' op.
Ja, vind het een mooi verhaal..

En oo. Ik erger me rot aan de one-liners, ook weer in dit topic.

Ik gooide er zostraks ook eentje. Komt omdat ik geen verstand heb van verhalen, maar ze toch graag lees.
Als ik dan ff een reactie plaats, is het 2 vliegen in 1 klap, ik heb hem in mijn eigen berichten staan zodat ik hem niet steeds weer hoef op te zoeken, en de TS weet dat ze nog een lezer erbij heeft