[verhaal] in 1 klap..(waargebeurd)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rink

[verhaal] in 1 klap..(waargebeurd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 19:39

ik heb al meerdere malen voor me zelf een versie geschreven in mijn dagboek... en het mezelf ook al zo vaak verteld in mijn hoofd... en er natuurlijk veel over gepraat met mensen in mijn naaste omgeving... maar dat is toch anders als dit.. ik heb er wel over nagedacht of ik dit wel vertellen zou het is een heel ingrijpend verhaal... net zoals de meeste waargebeurde verhalen... maar ik heb er voor gekozen het toch wel te doen, als allerlaatste afsluiting.. om me er nu echt bij neer te leggen...

binnenkort het eerste stukje ik wil goed bedenken hoe ik dit ga schrijven/vertellen...

bedankt...

linzzz

Re: [verhaal] in 1 klap..(waargebeurd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:40

dubbelpost

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 19:42

oeps.. ik dacht dat de computer aanliep.. dus klikte ik nogmaals... maar hij is al weg!!!

morgen deel 1...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 19:44

Ben benieuwd naar je verhaal

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 11:10

zomer 2000...

wow wat is het hier mooi!!! zei me zusje terwijl we in een grote vrachtwagen het erf op reden.dit was het dan... ons nieuwe huis... iedere paarden gek droomde ervan. om zo'n huis te hebben, beter gezegt om 65 paarden in haar tuin kon zien staan!!! op het erf was de drukte al goed aan de gang. ja de vakantie boerderij met paarden die bij het huis hoorde was al vreselijk druk. dat was wel wat anders als het rijtjes huis waar ik vandaan kwam..

toen 2 dagen later alles zijn plekje had gevonden in het huis, kon je pas eens goed gaan bekijken hoe het er bij ons op het erf aan toe ging; druk, druk en nog eens druk.. buitenritten die aankwamen en weer vertrokken, 40 ponykamp kinderen die werden vermaakt met spelletjes te paard., en nog eens 7 huisjes gasten die ook allemaal iets met paarden hadden.. dit kon haast niet waar zijn! 65 paarden in mijn tuin! maar de droom van iedere paarden gek was toch echt gekomen..

ik vond de ponykampen natuurlijk helemaal te gek. dus verkeerde ik ook vaak in die kring. en leerde je heel goed alle kinderen kennen, zo ook de enkele jongens die op ponykamp kwamen. en na een week of 3 was er een jongen op het kamp... dat was niet normaal, ik was meteen opslag verliefd. die jongen kwam in de aansluitende jaren (gelukkig) zo'n 3 weken achter elkaar op ponykamp. ik was helemaal in de wolken...

tot de zomer van 2002, dit jaar moest ik het hem gaan vertellen, want het was ook echt een mooie jongen, iedereen zei dat... maar ja iik was 13 en durfde dat echt niet in zijn gezicht te zeggen... dus nadat hij weer van 3 weken ponykamp vertrokken was, stuurde ik hem een smsje dat ik hem toch wel heel erg leuk vond.. het duurde geen 5 minuten of de telefoon piepte dat ik een sms ontvangen had. hij vond mij ook leuk, hij wou alleen dat mijn ouders het ook goed vonden, omdat ie hier wel wou blijven komen! dus ik aan me moe gevraagd wat ze er van zou vinden, en die vond het hardstikke leuk! dus we waren samen dolgelukkig alleen hij woonde niet om de hoek.. nee maar liefst 3 uur rijden met de auto!!...

vanavond meer...

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 12:14

verveeld zich nu en schrijft verder...

de zomervakantie ging over... en na 3 maanden elkaar bellen en smsen, was het herfst vakantie.. en hij zou komen!! oh wat had ik daar een zin in! maar vader moest met de paardenvrachtwagen naar rotterdam om paarden op te halen, hij zou daar zijn en dan zouden we hem mee nemen.. en dan eindelijk na 2,5 uur in de auto zitten zag ik hem dan eindelijk.. als in een echte film, het regende keihard rende we op elkaar af en sloot hij mij in zijn armen.. dat voelde zo goed, dat gevoel vergeet ik ook heel mijn leven nooit meer...

op de terug weg was het erg gezellig, veel gelachen gekletst dat de tijd voorbij vloog! we waren aan gekomen bij het thuis honk. eenmaal de spullen uitgeladen gingen we eten.. ik heb nog nooit zo'n leuke week gehad.. totdat woensdag, we hadden een klein akkerfietje, waardoor de sfeer de 2 dagen erna wat gespannen was, maar na die 2 dagen was dat ook weer weg... na een geweldige week was het al weer tijd om afscheid te nemen, oh wat vond ik dat erg. we spraken af dat ik in de kerstvakantie naar hem zou gaan met zijn ouders en mijn ouders we keken er beiden naar uit...

29 oktober...
de school ging uit, en mijn telefoon piepte, een berichtje van marijn!
>> he lieverd wat ben je aan het doen? kamikaze piloot aan het spelen? ik hou van je x je tijgertje<< kamikaze piloot? wat was dat nou weer? ik snapte er niets van en liet het rusten om het thuis iop te zoeken, eenmaal thuis gekomen was ik het al breed weer vergeten, ik smste hem dat ik van hem hield en hem niet meer kwijt wilde, maar ik kreeg nooit antwoord...

30 oktober...
de school ging uit en ik fietste naar huis. in de straat aangekomen was mijn buurvrouw in de tuin aan eht werk.. even een praatje maken, hoe het met haar paard was enzo.. na een half uurtje gekletst te hebben, zette ik mijn fiets in de schuur, gooide mijn tas op de grond en liep naar de stal van mijn pony, die achter ons huis was.. ik pakte een borstel en begon mijn pony te borstelen totdat mijn ouders het hoekje om kwamen, ze wilde even met mij praten...

vanavond vervolg moet nu echt naar mijn werk!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:07

meer
leuk verhaal om zo te lezen

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:10

snel verder!!
k hebm sin in morrege!! om ut verder te leze!!
leuk verhaal, hoop met een goeie afloop.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:22

leuk om te lezen!
Ga snel verder!

Magic_Ubaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:26

Zoo...snel meer zit er nu al in!

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:36

Meer.. Ik vind al die verhalen zooo leuk Ik ben nieuwsgierig

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:11

ik nheb niet echt het idee dat het goed gaat aflopen hoor hoe ze het vertelde op het begin ook dus....

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:21

Ben je al trrg uit je werk ??

joriien_foxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:19

Meer..! ik vind het spannend verhaal en wil weten ho0e het Afloopt..!!

binkyl0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:22

jaaa Ik wil het vervolg ook lezen
Spannend spannend..wat gaat er gebeuren

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 17:26

ik sloot de boxdeur en ruimde gauw mijn spullen op.. ik keek mijn ouders aan en zag dat er een traan in de ooghoek van mijn vader blinkte, dat kon nooit iets goeds betekenen...
op het moment wat mij toen verteld werd zakte de grond onder mijn voeten weg... ze vertelde me het nieuws dat mijn mooie ponykamp liefde de vorige avond om half 11 zichzelf van het leven beroofd had door voor de trein te springen..

ik geloof dat ik 2 uur lang alleen gezegt heb hoe kan dat? nadat het tot me door gedrongen was, kwam de vraag waarom? hoe kon hij dit doen? en waarom had ie dit gedaan? zo'n mooie jongen en zoveel talent in paarden! maar vooral waarom? ik snapte er niks van..

4 september.

we zaten in de auto. op weg 3 uur richting oudenbosch, waar hij naar zijn laatste rustplekje werd gebracht. eenmaal aangekomen begon de uitvaart. een paar mooie speeches (of hoe je dat schrijft) en liedjes die hij echt mooi vond, tot zijn vader kwam met de toesprak hij bedankte allerlei mensen, en ook zijn vriendinnetje, maartje. maartje? MAARTJE? ik raakte totaal in paniek hij vergat me... maar naar een paar seconde stilte sprak hij toch de woorden en zijn laatste onvoltooide liefde; renee.. het was een uitvaart zoals hij dat gewild had. dat was mooi.

op weg naar de begraaf plaats liep er stoet van wel 300 mensen! zoveel vrienden kennissen. echt ongeloofelijk!. daar aangekomen stond hij, de witte kist met mooi bloemen opgesteld op een klein pleintje, iedereen liep langs de kist en raakte deze aan, ik gaf deze een kus en legde een brief waarvan ik een kopie aan zijn ouders overhandigde.. toen iedereen was geweest namen ze de kist mee, ik geloof dat ik een heel ander persoon werd...

morgen meer

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:40

ooooooh

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:45

Ik weet even niet wat ik moet zeggen...

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 19:16

Echt, heel mooi geschreven. Ik ben sprakeloos.

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:20

woow ik weet ook even niet wat ik moet zeggen

schrijf snel meer iig

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:37

ik ben ook sprakeloos....
wat erg....

DeSa