Hard trapte ze door, waar ...

Dit is gewoon een afmaak verhaal weetje wel.. als je het verhaal leuk vind, maak je een stukje erbij, en dan de volgende .. oké ??
ik kan niet echt schrijven hoor..
maarja..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hv_Ramon schreef:Hij zat onder de wondjes.. had overal plekken, en je zag zo allemaal sweepstriemen op ze lichaam..Voorzichtig stak ze haar hand naar hem toe, hij schrok en sprong achteruit..voorzichtig begon ze te fluisteren.. de Hengst kalmeerde.. en na even ga ze een aai op ze hals, hij begon haar te vertrouwen..ze begon steeds langer te aaien, de hengst werd steeds rustiger..opeens schoot de hengst naar achter en begon te hinneken.. hij rende zenuwachtig door ze box.. Rustig maar zei Eline kalmeerend.. opeens Ging de buitendeur open.. Eline.....
NathalieW schreef:vroeg waarom ze was weggegaan bij gym. ''ik wil er niet over praten oke johan?!'' zei ze. ''oké, maarja ik ben je gevolgd weet je, ik was bang dat er iets mis was'' zei johan...
''oh, erg lief van je maar ik wil nu graag even alleen zijn...'' zei Eline. ''is goed, ik zie je morgen! groetjes'' zei hij...
ooh wat vreselijk dom van me zei ze in zichzelf, grrr waarom zei ik nou niet gewoon dat ik hem leuk vind?! Ik wordt gek van mezelf...
Eline dwaalde al snel weer met haar gedachten af naar de hengst. Hoe oud zou hij zijn? Wat is zijn achtergrond eigenlijk? Hij lijkt me erg gevaarlijk maar ohh wat is hij prachtig zeg!
Ze deed voorzichtig de staldeur open en probeerde de hengst te aaien, hij snoof luidruchtig en gaf geen tekenen van goedkeuring. Ze deed een stapje achteruit om een snoepje uit haar jaszak te pakken, het gekraak van het klittenband van haar zak deed de hengst erg schrikken, hij vloog op! Knalde met zijn hoofd tegen de stalen buis in zijn stal aan en kwam met een harde klap neer op de grond, zijn hoeven gleden weg en hij landde met zijn rechterwang met een felle knal tegen de tralies van zijn box aan...
Citaat:Eline schrok zich kapot en wist niet wat ze moest doen. Ze bedacht zich dat ze het niet alleen zou redden en rende naar de eigenaar van de manege toe. Na een kwartier lang zoeken had ze hem eindelijk gevonden. Compleet buiten adem zei ze 'de hengst.. de nieuwe hengst.. hij is gevallen, in zijn stal'. De manege eigenaar ging vlug mee naar de stal, toen ze daar aankwamen stond de staldeur open. Sh*t dacht Eline, ze had in haar haast de deur niet op slot gedaan. Gelukkig was de hengst nog in stal. De manege eigenaar knielde bij de hengst neer. En zag meteen hoe erg de schade was. Hij zei : 'blijf hier Eline, ik ga de dierenarts bellen'. Na 10 minuten kwam hij terug, met het bericht dat de dierenarts er zo snel mogelijk aan zou komen
Citaat:ondertussen aaide eline de hengst voorzichtig. en ze vroeg aan de manege eigenaar : hoe heet ie??
hij heet black storm.
toen begon black storm luid te hiniken en hij begon rondjes te draaien .
toen kwam de dierenarts .
de dierenarts onderzocht hem.
de dierenarts nam de staleigenaar apart.
en later zei de stal eigenaar: hij moet elke dag schoon gemaakt worden het wondje. zou jij dat willen doen,eline?
ja hoor. haar ogen glommen van geluk.
snel ging ze naar huis . om het nieuws aan haar moeder te vertellen
jemieloves schreef:Ze stormde naar haar fiets, en fietse zo snel als ze kon naar huis toe.. onderweg zat natuurlijk alles tegen.. eerst al bij de stoplichten dat wel een uur leek te duren..
daarna nog bij de oversteekplaats waar honderden auto's voorbij kwamen.. en tenslotte stond er een grote groep wielrenners in de weg.. te praten?!
Alles zat dus tegen..
Eenmaal thuis gooide ze der fiets tegen de muur, en rende zo snel als ze kon naar binnen..
Huh waarom ben je zo vroeg thuis? was haar moeders eerste reactie.. Nu even niet mama..luister zei Eline... en vertelde het hele verhaal van black storm.. en later begon ze over School.. De moeder werd laaiend over school.. De'r Reactie was; Eline Luister!als je nog één keer wegloopt van school.. ga je van paardrijden af, en mag je nóóit meer op die stomme manege komen!!pfff dacht Eline..effe een kogelvrij vest komen.. ik red het wel.
Black storm Here i come.. Snel rende ze weer naar haar fiets toe.. maar toen stond........
Haar vader daar.
''PAP waar was je al die tijd''
Verschikt keek haar vader op.
''Eline nu even niet ik moet je moeder spreken''
Voor ze wat kon zeggen duwde haar vader haar opzij, en liep naar binnen.......
joritalover schreef:Ze stormde naar haar fiets, en fietse zo snel als ze kon naar huis toe.. onderweg zat natuurlijk alles tegen.. eerst al bij de stoplichten dat wel een uur leek te duren..
daarna nog bij de oversteekplaats waar honderden auto's voorbij kwamen.. en tenslotte stond er een grote groep wielrenners in de weg.. te praten?!
Alles zat dus tegen..
Eenmaal thuis gooide ze der fiets tegen de muur, en rende zo snel als ze kon naar binnen..
Huh waarom ben je zo vroeg thuis? was haar moeders eerste reactie.. Nu even niet mama..luister zei Eline... en vertelde het hele verhaal van black storm.. en later begon ze over School.. De moeder werd laaiend over school.. De'r Reactie was; Eline Luister!als je nog één keer wegloopt van school.. ga je van paardrijden af, en mag je nóóit meer op die stomme manege komen!!pfff dacht Eline..effe een kogelvrij vest komen.. ik red het wel.
Black storm Here i come.. Snel rende ze weer naar haar fiets toe.. maar toen stond........
Haar vader daar.
Verdrietig ging Eline het huis in; ze rende meteen naar boven en ging daar op haar bed liggen. Het enigste wat ze wilde was alleen zijn!
Hoe durfde haar vader nu ineens te verschijnen, na een jaar weg te zijn zonder ook maar iets van hem te laten horen. Ze wist het niet, en het antwoord zou ze nu ook niet te weten komen.
Beneden hoorde ze haar vader en moeder schreeuwen. 'Fijn. Alweer ruzie' dacht ze bij zichzelf. Een uur later was haar vader nog niet weg; haar ouders stonden nog steeds tegen haar te schreeuwen, maar het maakte haar allemaal niet uit; ze hoorde het amper! Ze was met haar gedachten ergens anders, ver van waar ze nu was. Johan Johan Johan...
veraA schreef:joritalover schreef:Ze stormde naar haar fiets, en fietse zo snel als ze kon naar huis toe.. onderweg zat natuurlijk alles tegen.. eerst al bij de stoplichten dat wel een uur leek te duren..
Alles zat dus tegen..
Haar vader daar.
Verdrietig ging Eline het huis in; ze rende meteen naar boven en ging daar op haar bed liggen. Het enigste wat ze wilde was alleen zijn!
Hoe durfde haar vader nu ineens te verschijnen, na een jaar weg te zijn zonder ook maar iets van hem te laten horen. Ze wist het niet, en het antwoord zou ze nu ook niet te weten komen.
Beneden hoorde ze haar vader en moeder schreeuwen. 'Fijn. Alweer ruzie' dacht ze bij zichzelf. Een uur later was haar vader nog niet weg; haar ouders stonden nog steeds tegen haar te schreeuwen, maar het maakte haar allemaal niet uit; ze hoorde het amper! Ze was met haar gedachten ergens anders, ver van waar ze nu was. Johan Johan Johan...
*piep piep* Ze kreeg een smsje. Eindelijk wat anders aan haar hoofd. Ze bekeek eers van wie het was, maar ze herkende het nummer niet. Ze opende hem en er stond : Lieve Eline, hoe gaat het nu met je ? Je kwam zo paniekerig over vanmiddag. XXX Johan.
Eline was verbaasd, hoe kwam Johan aan haar nummer ? Ze had geen zin om terug te sms-en. Ze ging even op MSN. Toen ze online kwam was Johan ook op msn, hij begon meteen te praten.
Johan (L) ....... : Heey heb je m'n smsje gehad?
Eline : ja.. sorry dat ik niet terug smste, m'n beltegoed is op.(verzon Eline).
Johan (L) ....... : Oh oke, maar hoe gaat het nu met je.
Eline : Goed, maar ik moet gaan, ik ga eten. doei !
Johan (L) ....... : Oke doei (K)
En snel blokeerde Eline Johan..
Citaat:toen viel ze huilend op haar bed en staarde naar het fotolijstje waar een foto van haar vader moeder en zijzelf opstond
waarom ik nou weer?...
waarom hebben mijn ouders nou altijd ruzie?
snel rent ze de trap af en voordat haar moeder nog iets kon zeggen had eline de deur al dicht gedaan.
ze fietste richting het bos en zag daar een paard aan een boom staan met een half kapot halster en een strotouwtje als hasltertouw .
ze springt van haar fiets en rent naar het paardje toe .
het paarden begint te dribbelen en te snuiven.
rustig loopt eline nu nar het paard .dat haar met bange ogen aanstaard.
hoho.. rustig maar.
als eline bij het paard is aait ze hem zacht over zijn voorhoofd.
wat ben jij een mooi paard zeg.
ze zet haar fiets op slot en maakt het paard los.
met het paard aan de hand gaat ze naar de manege waar ze johan tegenkomt.
johan kijkt verbaast naar het paard.......
Citaat:toen viel ze huilend op haar bed en staarde naar het fotolijstje waar een foto van haar vader moeder en zijzelf opstond
waarom ik nou weer?...
waarom hebben mijn ouders nou altijd ruzie?
snel rent ze de trap af en voordat haar moeder nog iets kon zeggen had eline de deur al dicht gedaan.
ze fietste richting het bos en zag daar een paard aan een boom staan met een half kapot halster en een strotouwtje als hasltertouw .
ze springt van haar fiets en rent naar het paardje toe .
het paarden begint te dribbelen en te snuiven.
rustig loopt eline nu nar het paard .dat haar met bange ogen aanstaard.
hoho.. rustig maar.
als eline bij het paard is aait ze hem zacht over zijn voorhoofd.
wat ben jij een mooi paard zeg.
ze zet haar fiets op slot en maakt het paard los.
met het paard aan de hand gaat ze naar de manege waar ze johan tegenkomt.
johan kijkt verbaast naar het paard.......
Wat is dat? vraagt Johan?
''eehm niks'' zij Eline..''Laat me maar'' !
''Oké sorry hoor''
Snel liep Eline verder.. op zoek naar de manege baas.. maar toen ze richting de kantine liep zag ze Bob.. snel riep ze hem..
''Heej Bob?!''
'' wat is er meis? wie is dat paard? heb je soms niet genoeg dan Black Storm als verzorger?!''
'' Jawel Jawweell..'' Eline begon te stotteren .. Toen moest ze plotseling huilen,,
Bob pakte der arm..en liep naar het bankje..
''Ssttt maar meisje het is goed''
en Eline stopte met huilen..en vertelde het hele verhaal..ook over thuis,,en over Johan..
Bob stond op..en zei; ''tJa wat doen we nu met dit paard hé ? ''weetje wat..vannacht moet hij hier maar slapen dan..en kom morgen vroeg maar terug..dan voer je hem..en zien we wel verder oké?! ''
''Oké'' Zei Eline '' Tot morgen''
'' Doeii meis..slaap lekker!''
en rende weer terug naar haar fiets..
toen stond er iemand bij haar fiets..
het was een man..hij leunde op haar fiets..
'' Uuhm Halló?! mag ik even bij me fiets?''
''hoho.. niet so snel meis leg me eerst........................