Ellende schreef:Antoinette schreef:@Ellende; die foto vond ik zelf net wat aan de donkere kant. Maar inderdaad wel weer iets anders dan anders.
Klopt, zonnetje op haar hoofd had de foto goed gedaan (maar ik zeik al genoeg over het weer in het dagelijks leven dus ik dacht het nu maar even niet te doen

) Ik vind haar een 'hengstenhoofd' hebben op deze foto, heel sprekend iig, ik weet niet precies waarom.
Haha, nou we hadden opzich niets te klagen over het weer.
Met de trailer moesten we door flinke buien, maar tijdens het wandelen maar een paar spetters gehad.
En die foto kon het weer niets aan doen, het is namelijk echt in een donkerder deel van het bos gemaakt (veel bomen die het licht blokkeren).
Citaat:
Wat mij bij de eerste foto opvalt, waarom ik hem minder vind is om de overgang nek/hoofd die onnatuurlijk lijkt. Dat ligt misschien een beetje aan de scherpte/diepte waardoor ook in de hals details al minder opvallen, maar voor een groter deel aan de pose.
Ja, ik weet het ook niet...het is in ieder geval geen speciale foto.
Maar als iemand zegt dat het geen mooie foto is hoor ik graag wát. Misschien dat ik dan zeg; Oh ja, dat is het!
En dan kan ik er in het vervolg rekening mee houden.
sjemie schreef:De 4de foto vind ik echt práchtig.
De rest zijn ook allemaal, stuk voor stuk geweldig

O ja, welke camera gebruik je?
Dank je!
Even uit mijn profiel: een Canon eos 300d en een telelens, namelijk een Canon EF 70-200/2.8 L USM