[verh] het gevecht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

[verh] het gevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-05 09:23

Inge is een meisje van zestien jaar. Ze is erg onzeker, maar dat laat ze bijna niet merken aan andere mensen.

Ze is al haar hele leven niet tevreden over haar lichaam. Als klein kind vond ze zich zelf te dik. Maar geen een dieeet hielp. Het kwam ook grootendeels door de basisschool. Ze was naar een meisjesschool gestuurd, omdat haar vader dat wou. Daar begonnen de pesterijen in groep 3. Alice (een klasgenootje) was een kilo afgevallen omdat ze meer sportte.
Alice werd in groep 7 razend populair, en iedereen wou er bij horen. Het gesprek van de dag was dan ook, hoe veel kilo's ze nog kwijt moesten. Inge wilde er niet bij horen. Maar toch wist ze dat ze iets dikker dan de andere kinderen was. Ze werd er ook mee gepest. Dat kwam door Alice. Zij wou geen dikkere meisjes in haar klas hebben. Alice had een plan, ze besloot Inge de klas uit te pesten. Wat meerdere malen gelukt is.

Inge was blij dat ze naar een nieuwe school mocht. Ze was onwijs onzeker, maar wist dat haar tijd nu begonnen was. Zij zou dit een veel leukere school vinden.
De eerste klas, zat Inge bij Alice in de klas. Zij waren de enigste twee die van de basisschool naar deze school gingen. Inge vond het beangstigend, toen ze hoorde dat Alice in haar klas kwam. Alice liet zich snel overplaatsen naar een andere klas.

De jaren vlogen voorbij. Op deze school waren geen pesterijen voor Inge. Ze kreeg meer zelf vertrouwen, en meer vriendinnen. Maar ze was nog te onzeker voor een vriendje. Waar ze enorm van baalde.
In de vierde klas, werd ze voor het eerst verliefd. Op Thijs. Ze voelde zich geweldig toen ze hem zag. Hij was knap, lief, aardig maar ook stoer.
Niemand wist van de verliefdheid van Inge. Ze was bang dat ze er mee gepest zou worden. Dus ze hield haar mond maar.

De examens waren begonnen. Onwijs veel stress voor Inge. Twaalf vakken, waarvan ze met drie vakken een onvoldoende stond. Ze leerde al een maand van te voren. Dag in, dag uit. Ze had geen tijd voor leuke dingen. Ook niet voor haar zelf. Ze sportte niet meer, omdat ze moest leren. Ze at meer, omdat dat haar wakker hield.
De examens waren makkelijk te maken, vond Inge. Ze hoopte dat ze geslaagd zou zijn.
En dat was ze ook. Ze werd twee weken na de examens gebeld, dat ze geslaagd was. Inge was dolblij! Nu had ze eindelijk zomervakantie.

Inge lag op bed. Denkend aan de 9 weken vakantie die ze nu had. Ze had geen plannen, wat ze wel jammer vond.
Ze stapte haar bed uit, en keek in de spiegel. "Goh... Jij bent ook groot geworden zeg!" Zei ze tegen haar buik, die ze opzette. "Ik lijk wel zwanger." Inge keek eens beter naar haar lichaam.
Haar gezicht vond ze bol, haar borsten waren wel oke, haar buik was een ramp, en dan niks te zeggen over haar benen! Jemig wat vond zij die dik zeg. Ze greep met haar hand naar haar billen. "Dik! Allemaal vet." Zei ze.

Ze keek zichzelf aan in de spiegel. "Dik varken!"
Ze schrok er zelf van, en draaide zich snel van de spiegel af. Ze liep snel naar beneden.

(ik wil graag reacties )

Mi_Amore

Re: [verh] het gevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:35

Oooow, dit beloofd weer goed te worden Ik lees iig al mee

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:14

ik lees ook mee:P

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:52

Leuk!
Meeeeer!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 10:01

Inge liep de trap af, terwijl de kat Snoepie de trap op rende. "Heb je haast?" Vroeg ze aan de kat, die allang de badkamer in was gegaan.

Inge liep de woonkamer binnen. "Goede Morgen." Zei ze door de kamer. Ze keek in de ronte, maar zag dat er niemand was. Alleen de hond, die op de bank lag. Ze glimlachte even.

Ze liep weer naar boven, en besloot maar toch weer in de spiegel te kijken. Voorzichtig en langzaam bekeek ze zich zelf in de spiegel.
Wat zij nu zag, was echt vreselijk. Haar hele lichaam was 'te' dik, vond ze zelf. Haar buik was het allerergst, haar navel was erg diep en haar navelpiercing was er niet mooi bij.

Ze besloot zichzelf om te kleden. Inge opende de kledingkast, en al haar broeken vielen uit de kast. Inge liet haar ogen over de broeken gaan. Ze wist niet welke ze nou moest aan trekken.
"Maat 40, maat 40, maat 42, maat 38, maat 44, maat 42...." Inge keek naar de broeken, die zij het liefst in maat 36 of 34 zou willen hebben.

Inge besloot de broek met maat 38 aan te trekken. "Zo zie ik er beter uit." Zei ze in de spiegel, terwijl haar knoop op barsten stond. Ze hield haar buik in, maar het had geen nut meer. Haar knoop schoot los, de gulp gleed meteen naar beneden, en Inge hoorde een scheur. "Nee he?" Ze keek naar haar kont, en zag een hele scheur in de broek zitten.

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 15:26

oleuk hoor ik blijf dit wel volgen....

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 19:18

leuk verhaal

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 22:34

Er zitten nog wel wat spellings fouten in. En ook hier klopt de ww vorm niet overal helemaal, let daarop
En ik raad je aan om van wou wilde te maken, dat staat namelijk veel netter en mooier.

Citaat:
Dus ze hield haar mond maar.

Dus hield ze haar mond maar.

Citaat:
Jemig wat vond zij die dik zeg

Zij moet ze zijn.

Citaat:
en besloot maar toch weer in de spiegel te kijken

en besloot toch maar weer in de spiegel te kijken

Verder vind ik het weer een leuk verhaal, net als die andere. Dus kom op, verder schrijven !!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 11:09

@ swietypony's dank je voor je verbetering. ik zal er aan denken.
is het misschien niet beter als k het naar je pb, en jij de nodige fouten er uit haald?
xxiezz

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 11:15

Inge baalde enorm. "Klote broek!" Schreeuwde ze. Met grof geweld, probeerde ze de broek uit te krijgen.
"Ding Dong" Hoorde ze beneden. Inge wou meteen naar de deur rennen, maar viel met een smak neer. "Au!" Gilde ze.
Ze keek naar haar benen, die vast in de broek leken te zitten. Haar ogen keken de kamer rond, zoekend naar een schaar. "Waar.... Is... Die.... Schaar...." Kreunde Inge. Haar ogen stopten bij een boterham-mes. "Ook goed." Ze probeerde op te staan, en te hinkelen naar het mes. Vlak voor ze het mes te pakken had, ging haar kamerdeur open. "Inge?" Hoorde ze ineens.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 11:20

Haha ja dat is goed hoor Dat laatste stukje is super!

Amy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 15:26

Meer

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:24

leuk verhaaal

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:29

Leuk verhaal Deefje!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:39

Ja, leuk verhaal!!
*gaat volgen*

Prissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 21:58

super verhaal !
*ga het volge ;P*

Zippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 22:02

Ja, echt een leuk verhaal! ga het ook volgen !

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 23:03

k was het helemaal vergeten k plaats morge wel weeer meer

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 23:16

Inge schrok. "Wat doe jij in godsnaam?" Hoorde ze. De deur ging meer open, en inge kon zien wie er stond. "Natasja?" Vroeg Inge. Natasja was haar zus, die 3 jaar ouder dan haar was, en die er beter uit zag.
Natasja keek Inge aan, en moest ontwijs lachen toen ze de kapote broek zag.
"Hahahahahahahahaha! hoe heb je dat voor me kaar? Hahaha."
Natasja leek niet meer bij te komen, en Inge werd kwaad. "Kan ik er wat aan doen, dat ik wat dikker ben dan jou?"
Natasja begon nog harder te lachen. "Lieve schat, daar bestaat een dieet voor!" Natasja liep lachend weg.
"Snol!" Riep Inge haar na.

Inge probeerde de broek uit te krijgen, maar het zat erg vast. "Klote broek!" Schreeuwde ze. Haar tranen kwamen weer over haar gezicht.
Met grof geweld, kreeg ze de kapotte broek uit. Inge baalde, en dacht aan de woorden van Natasja. "Daar is een dieet voor!"
De woorden bleven in Inge haar hoofd hangen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 23:18

Go on!
Ik wil meer!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 23:36

"Dieet, die eet, ik niet." De woorden maakten Inge angstig, weer moest ze denken aan de basisschool. "Nooit!" Schreeuwde ze.
Ze pake het mes, en smeet haar spiegel stuk. "Nooit!" En ze gaf een klap. "Nooit nooit nooit!" Ze gaf de spiegel nog drie klappen, en de stukjes vlogen van de muur af. "Nooit! Een Dieet!" De laatste klap, gaf de hele spiegel een eind. Op de grond lagen allemaal stukken spiegel. "Nee nooit." Zei Inge tragisch. Ze pakte haar broek, en trok hem in een ruk uit. "Nooit een dieet!" Zei ze zachtjes. Haar handen zette ze op de grond, haar vingers raakten het glas, en ze sneed zich er voorzichtig in.
Ze keek naar haar vingers, die langzaam rood werden van het bloed. Ze schrok.

Natasja zat beneden een doos met negerzoenen te eten, toen Inge naar beneden liep voor pleisters. "Goh, toch maar een andere broek aangedaan?" Zei Natasja plagerig. "Je moet je bek is houden!" Snauwde ze terug. Natasja keek haar zusje aan. "Moet ik nou bang worden?" Zei Natasja met een angstig gezicht. Maar al smel had Inge door dat ze haar treiterde.
"Dan mag ik wel wat dikker zijn, maar zo'n h*er als jou kan k gelukkig nooit worden!"
Natasja moest lachen. "Nee, wie wilt er nou een dik meisje nemen?"

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 23:37

Gaaf Deef, ga zo door!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 23:38

morgen weer een dag

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 09:06

Dat was echt een antwoord van Natasja. Erg seksistisch, en toch raakt het je dan.

Inge liep richting de doos neger zoenen, en pakte er een. "Vreetzak!" Zei ik tegen haar, en voor ze kon antwoorden duwde ik de neger zoen in haar mond. "Bek houden voortaan!"

Inge liep naar boven, en ademde diep in. "Trut...." Dacht ze bij zich zelf. Ze liep haar kamer in, en trok een broek aan. Ik pakte de maat 44, want die ging moeite loos aan. Ineens hoorde ik iemand de trap op komen. "Hej trut! Je krijg nog wat van me!" Hoorde ik Natasja al zeggen toen ze de trap op liep.

Inge werd een beetje bang, maar liet het niet merken. Haar handen deed ze achter haar rug, en gebaarde twee vuisten. De deur ging open, en Natasja keek kwaad naar Inge. "En dit krijg je!" Gevolgd door een klap in Inge haar gezicht. Kwaad sloeg ze terug. "Trut! Doe dat niet meer!" Inge trok aan de haren van Natasja. "Blijf met je vingers van me af! Hoor je me?"
Inge liet los, en duwde Natasja aan de kant. "Ik ga!" Schreeuwde ze.

Verslagen met tranen stond Natasja in Inge d'r kamer. "Ik krijg je nog wel!"
Inge deed alsof ze niks hoorde, en liep naar de kast. Ze trok een la open, en haalde haar portomonee uit.

Prissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 12:06

GO ON !! 8)

kan je niet beter een boek gaan schirijven en dat gaan uitgeve ik koop hem :P