1- geef mij foto's (minder dan 12) 2-geef mij 2 liedjes die je leuk vind en graag in het filmpje wil hebben.. 3- geef mij de namen van je paard en de namen van de persoon die er staat. 4- geef mij je lievelingskleuren (2)
ik ga een lijstje maken wie er is zodat er geen verwarrig kan komen.. dus.. als je wil...meld je aan..!!
Heey hioj is egt heeeel moooi gemaakt dfie letters en die overgangen egt heel tof!! thnc ik ben er hee lbij mee alleen 1 foutje maar dat had ik al gezegt doeii
ik wil het ook wel doen we het over pm?? ffies versturen enz.
gr ilse.
ps: kan je die dan ook als avatar gebruiken?? zonder de muziek dan
hoi hoi is goed.. als jij weet hoe je het kleiner maakt kan het maar ik weetniet hoe dat moet dus helaas.... als je er nog 1 wil moet je even een pm terug sturen..!!
er is een klein lijstje.. maar wees neit bang.. dit lijstje is zo weer leeg hoor..dus meld je gewoon aan..!! 1 natasja91 2 _maanMeisje_ 3 Calice 4 Sronnie 5 Quijosavan 6 0oJannekeo0
het lijstje is iets langer..maar er komen er binnenkort weer een paar achter elkaar af.. dus je kan je nog gewoon inschrijven.. 1 natasja91 AF!! http://www.zippyvideos.com/128912464306645.html
hmzzz....mischien moet je zelf een topic openen dan..het is voor de mensen dan zelf de keuze wat ze leuker vinden..ik vind het heel aardig hoor van je maar ik vind het zelf zo leuk om te doen..!! hihih sorrie als je het niet leuk vind..maar ja.. groetjes patricia