Een fatboy zelf maken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

Een fatboy zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 19:50

ik weet niet of het hier hoort Bloos
maar wie weet of je zo'n fatboy (je weet wel... zo'n grote zitzak) zelf kan maken en zo ja hoe? Haha!
ik vind ze geweldig, maar er hangt ook een nogal duur prijskaartje aan... dus wil weten of je ze zelf kunt maken door bijv. een groot stuk stof met een soort vulling erin en wat voor vulling...

di_Segno

Re: Een fatboy zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:23

uhm.. gewoon de stof die je wilt Haha!.. en met piepschuimkorrel vulling, als je snapt wat ik bedoel Haha!

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:47

waar kun je dat halen die vulling??
heeft iemand dit ooit eens gemaakt zoja is ie nu dan nog heel?? Tong uitsteken

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:01

Je kan er ook zulke pittenzak vulling in stoppen maar wat voor vulling zit daar in.. gewoon pitten? Maar ik zou wel even die randjes heel goed vast maken! Straks barst ie ineens open. Tong uitsteken

Lilly97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:28

blazelover schreef:
waar kun je dat halen die vulling??

Bij ons in het dorp kun/ kon je die vulling bij de dierenspeciaalzaak (Discus) halen. (Voor mensen die het kussen van hun hond willen opvullen) Lachen

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:33

Chestnut schreef:
Maar ik zou wel even die randjes heel goed vast maken! Straks barst ie ineens open. Tong uitsteken

kijk en daar ben ik nu bank voor aangezien mijn naaikunsten neit echt fantastisch zijn Clown
kun je er ook een zak zaagsel instoppen wat je bijvoorbeeld in een paardenstal gooit ipv stro??

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:42

Ik heb geen flauw idee... lijkt me leuk plan, hou ons op de hoogte, misschien wil ik dat ook nog wel eens proberen, als ut bij jou een beetje lukt Haha! Tong uitsteken

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 08:42

Bij ons in Ranzijn op de dieren afdeling kan je van die piepschuim balletjes kopen Tong uitsteken.. best grote zak .. maar volgens mij heb je er voor een fatboy 10 nodig Tong uitsteken

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:24

oh dat wil ik ook wel eens proberen, lijkt me leuk, ik wil er ook graaag een, maarja ze zijn nogal duur ja Scheve mond

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:37

dit topic volg ik! ik vind die zakken echt geweldig Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:44

Zorg voor een grote plastic hoes waar alles vulling in gaat, of een dubbele hoes naaien, want er komt best druk op te staan en moet er niet aan denken dat zo'n ding op je kamer ineens scheurt Knipoog

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:00

Net wat Ethelate zegt, dubbele hoes/plastic zak maken Lachen En een rits aan de onderkant is wel handig, zodat je bij kunt vullen/verversen. Ik zou er zelf géén zaagsel in doen, eerder piepschuimkorrel. Tsja, verder.. eventueel een extra zitstuk, dat slijt eerder, of het zitstuk van leer maken.. vooral onze honden vinden het héérlijk om erop te liggen Schijnheilig

Waar je de vulling koopt, géén idee.. vast ergens bij een dierenwinkel/naaiwinkel Knipoog

succes!! en neem een stevige stof..

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 19:44

bedankt iedereen, ik ga meer informeren Haha!

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 20:43

Fatboys zijn cool! Haha! Laat je even weten hoe het geworden is en wat voor vulling je gebruikt heb? Dan ga ik maybe ook proberen er een te maken! Een extra hoes lijkt me idd handig! Knipoog Die dingen zijn trouwens zeker duur! Je kon ze toch laatst bij een abo op Fancy krijgen?

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 14:54

Devilish schreef:
Fatboys zijn cool! Haha! Laat je even weten hoe het geworden is en wat voor vulling je gebruikt heb? Dan ga ik maybe ook proberen er een te maken! Een extra hoes lijkt me idd handig! Knipoog Die dingen zijn trouwens zeker duur! Je kon ze toch laatst bij een abo op Fancy krijgen?

kan nog steeds Knipoog
maar ik vind die dingen ook echt heeel leuk..! maar ook heeeel duur... en toch ben ik van plan er 1 te kopen..! }> ik heb gespaard..! Tong uitsteken

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:38

joyce_123 schreef:
Devilish schreef:
Fatboys zijn cool! Haha! Laat je even weten hoe het geworden is en wat voor vulling je gebruikt heb? Dan ga ik maybe ook proberen er een te maken! Een extra hoes lijkt me idd handig! Knipoog Die dingen zijn trouwens zeker duur!
Je kon ze toch laatst bij een abo op Fancy krijgen?

kan nog steeds Knipoog
maar ik vind die dingen ook echt heeel leuk..! maar ook heeeel duur... en toch ben ik van plan er 1 te kopen..! }> ik heb gespaard..! Tong uitsteken

mm ik ga mamma toch maar eens lief aankijken voor een abbo op de fancy:D Clown

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:10

ik had me ook opgegeven voor een abbonnement op de fancy.. maar na een tijdje niks gehoord te hebben, dacht ik dat het niet aangekomen was en had ik dit op bokt gezet, maar ik heb reactie dus of ik er NOG een ga maken weet ik nog niet Bloos... maar een tweede is wel altijd leuk, of niet Haha!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 21:53

Ik wil ook één maken, een HELE grote dan Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 23:29

hmm. Waar haal je die vulling inderdaad? en hoeveel vulling heb je nodig? wat voor stof kan je best gebruiken enz enz.

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 12:14

pharagirlke schreef:
hmm. Waar haal je die vulling inderdaad? en hoeveel vulling heb je nodig? wat voor stof kan je best gebruiken enz enz.

als ze mijn fatboy komen brengen kijk ik wel of ik ergens erop kan vinden waar hij van gemaakt is... Bloos

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:33

Hahaha, okee dan Lachen wij hebben er piepschuimkorrel inzitten, zit héééééérlijk, alleen er zit een gat in dus al ga je erop zitten, spuit er weer wat vullig uit Tong uitsteken Tong uitsteken mgoe, je kunt naar mijn idee het beste spijkerstof gebruiken of leer.. maar wel een stevige stof!!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 22:39

Pattyrex schreef:
Hahaha, okee dan Lachen wij hebben er piepschuimkorrel inzitten, zit héééééérlijk, alleen er zit een gat in dus al ga je erop zitten, spuit er weer wat vullig uit Tong uitsteken Tong uitsteken mgoe, je kunt naar mijn idee het beste spijkerstof gebruiken of leer.. maar wel een stevige stof!!

een stevige stof is wel zo fijn ja Haha!

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 23:01

Neem een 2-jarig abbonement op de Fancy...
Krijg je hem gratis Haha!!

Langtand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 23:53

Ja oke .. maar weet je wat er echt normaal orgineel in hoort .. zeem .. je weet wel van dat *rubber* spul zo'n maar zeem.. kan je halen bij iemand die boksballen verkoopt!!

Wrkt perfect en wij hebben er al een hoop zakken mee gevult heerlijk!!

!! ZEEM !!

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 22:34

ik heb hem ik heb hem Haha!
hij is echt kei gaaf Tong uitsteken limegroen...
maar ik heb nog niet voor jullie kunnen ontdekken waar hij van gemaakt is... de buitenkant is heel erg stevig... lijkt wel van nylon ofzo Verward