Erg gaaf gedaan, al vind ik summers end mooier. Ik vind het geel van het haar niet helemaal bij de 'body'kleur passen, maar goed, dat je te weinig kleuren haar kon vinden heb je al een keer gezegd
Hmm ik heb een totaal andere smaak dan de rest denk ik.. Maar ok ik vind dit echt 1 van je minder mooie zeg maar.. Ik ben veel mooier van je gewend, de kleuren vind ik nu niet echt bij elkaar passen en het totaal plaatje vind ik nu niet mooi, sorry
het kan ook wel komen dat ik het niet zo mooi vind omdat ik té mooie van je gewend ben
Mooie custom! Alleen die groene stukjes op de vleugels vind ik niet zo mooi, en de kleurencombinatie ben ik ook niet weg van, maar dat symbool is gaaf! Ik heb ook nog een soort haar hier liggen, misschien ook maar eens gaan customizen
Ik vind hem erg gaaf ik had persoonlijk voor de donkerste rood gekozen voor het haar om het iets in te tonen qua felheid... de tekening en vooral ook die op dat beentje vind ik erg gaaf.
die vleugels!! GEWELDIG!! Waah, kan je die dingen niet gan verkopen? Dan koop i kze allemaal op De vleugeltjes zijnecht zooo mooi. Hoe heb je diegemaakt?