okej.. een saai stukje.. vind k zelf.. 
maar wil toch ff plaatsen..
Citaat:
''Ik wil hier weg.'' de heletijd herhaalt het zich. Als ik thuis kom, bel ik Jil. Naar een gesprek te hebben gehad zijn we tot conclusie gekomen dat Jil en Marjet vanacht bij mij slapen, zodat ze mij een beetje kunnen afleiden. Een kwartiertje later staan ze op de stoep, mijn vriendinnen die altijd voor me klaar staan. We spreken af dat we niet over mijn vriend praten tenzij ik erom vraag. Jil heeft een dvd meegenomen. Nadat we de bedden opgemaakt hebben, beginnen we te kijken. Als het meisje (die de hoofdrol speelt) met een jongen over het strand loopt, komt er een herinnering boven. We waren zo gelukkig samen.
Waarom moet dat nou zo eindigen? Dan komen de woorden terug. '' Ik wil hier weg ''. Waar zei hij dat nou? Daardoor werd het allemaal nog moeilijker dan het al was. Ik houd met niet in en begin te huilen. Uit woede begin ik te schreeuwen. Jil drukt de dvd op pauze en samen met marjet komt bij mij zitten. Het leek als of ze mij begrepen maar ze konden mij toch niet begrijpen? Hun was het toch niet overkomen? Door verdriet en stres komt er woede in me op. Mijn vriendinnen, ze weten niet wat ik doormaak en komen maar met een dvd aanzetten. Ik sta boos op, draai me om en begin tegen ze te schelden. Als m'n vriendinnen me verbaasd aankijken, word ik stil en ren ik naar boven.
Op mijn kamer barst ik uit. Waarom mijn vriend? Allemaal vragen komen in me op maar antwoord zou ik nooit krijgen. Ik sla mijn woede uit op m'n kussen. Door vermoeidheid plof ik neer. Dan komt er een zin in me op. '' geef nooit op, ookal is het moeilijk'' dat had mijn vriend gezegt, mijn vriend die nu op de dood wacht. Dan gaat mijn kamerdeur open. Twee hoofden kijken naar binnen. Ik kan niet goed zien wie het zijn. Totdat ze helemaal binnenkomen.
Laatst bijgewerkt door Nikki_ op 21-03-05 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt