Ik sinds een jaar ofzo, ik maak ook wel eens wat voor anderen. Ik vond geen topic wat hierover ging dus het leek me leuk als die er kwam! misschien kunnen we ook foto's plaatsen! Dus kom maar op!
Ik helaas niet, maar ik zou het wel graag willen doen! Dus misschien kunnen jullie wat foto's plaatsen, ofzo, met tips enzo, dus wie weet lukt het mij ook een keertje!!
Ik maak sieraden niet echt veel, maar als ik tijd heb doe ik het graag. Ik kom veel op het forum http://forum.creadream.nl/ dat forum gaat helemaal over kralen en je kunt er veel van leren. Ik ben nog niet echt goed maar wil best wel vraagjes beantwoorden
Dit is mijn laaste creatie:
Als de foto niet doet komt het omdat ik net een nieuw online album heb geopend en nog niet weet hoe het presies werkt dit is iedergeval de url ervan:
De sieraden die jij maakt manonnetjoe zijn prachtig Ik wil ook wat meer van zulke kettingen maken maar de matriaalen zijn zo duur. Mischien nog een kleine tip: je kunt misschien beter nietstiften gebruiken staat wat mooier.
Ik maak ook zelf sieraden. Vooral lange of opvallende oorbellen vind ik leuk. Vaak maak ik er maar eentje omdat ik dat leuker vind dan twee dezelfde. Maar ben nu een beetje inspiratieloos.
Weet er iemand misschien nog een site met leuke ideeeën of technieken?
Nou die zijn best duur! die bedelarmband en ketting waren 45 euro alle materialen bedoel ik. Per bedeltje betaal je 1,50 ofzo dat verschilt natuurlijk. Die glaskralen die eraan zitten zijn ook tegen de 2 euro aan
Ik zie wel eens kralen die 3 euro per stuk zijn maar wel erg mooi Ik vergelijk gewoon erg veel op internet en kijk goed rond meestal zie je hoge prijsverschillen.
Hebben jullie ook gezien dat er weer een nieuw kralenblad is verschenen: Trend Creatief . Ik heb hem zelf al gekocht hoewel de kettingen erg duur zijn om zelf na te maken. Daarom gebruik ik hem vooral als inspiratie bron
Jaaaaah ik vind de gekleurde kwastjes oorbellen en de masker ketting gaaf Jammer genoeg vind mijn mamsie dat ik nu wel weer eens genoeg heb besteld op intenet Koop jullie eigelijk wel eens online zo ja waar?
Heb ik nog nooit gedurfd eigenlijk...Wil het eigenlijk wel eens proberen:kun je me iets aanbevelen?? Ik ga altijd naar het kralenatelier in eindhoven of bij Pipoos
Noujah je kunt ook niet zeggen dat ik z'on held ben maar in zaken/ winkels is het vaak duurder omdat ze dus ook de huur erbij moeten betalen. Voordat ik ga bestellen bij een internetshop lees ik eerst goed doo wat de verzendkosten zijn en wat als je pakketje kwijt raakt wat ze dan doen. Soms sturen internetshops je een nieuw pakketje enz enz.
http://www.mdstyle.nl/ Op deze webshop heb ik een keer besteld heel netjes overgemaakt en ik kreeg het daarna binnen 3 dagen binnen in aparte zakje en in bubbeltjes plastic.