Graag kritiek, wat ik zou kunnen verbeteren enzo!
Misschien komt er wel een vervolg

Citaat:"wat denk je wel niet, dat je zomaar met alles en iedereen kan lopen kloten als ik er niet bij ben" Danielle probeerde zich los te rukken uit de armen van David,
Een uur geleden leek alles nog zo mooi, totdat ze David zag zitten, in het winkelcentrum, op een bankje met een andere meid! Kwaad was ze na hem toegelopen, gezegd dat ze hem nooit meer hoefde te zien, en dat hij kon bellen als hij alles uit wilde leggen. En nu, nu stond hij voor haar, met tranen in zijn ogen, smekend haar terug te nemen, "het was niet wat je dacht Daan" hoorde ze David zeggen. "Wat is het dan wel, ik zag jullie toch, die slet liggend in jou armen, de blik in haar ogen, jou blik in je ogen, dezelfde blik die ik ooit zag als je mij aankeek, en ik al weken niet meer gezien heb" huilend probeerde ze zich nogmaals los te rukken uit Davids armen, maar ze weet, hij is te sterk. “laat me het nou verdomme uitleggen Daan!” Davids stem begon nu wanhopig te klinken. Oke Daan, beheers je, laat hem het uitleggen dacht ze bij zichzelf! Langzaam verslapt David zijn kracht en eindelijk kan Danielle zich losrukken uit zijn armen, “Oke, wat heb je te vertellen, ik hoef geen details, zeg me alleen waarom!” Verdoofd door alles wat ze die middag gezien heeft luistert ze naar wat David allemaal te vertellen heeft, “ze betekent helemaal niks voor me, Je weet toch dat ik van jou hou, dat je alles voor me bent, het was maar een meisje dat dacht dat ik verliefd op haar was, ze had aandacht nodig en ik vond het leuk haar te flashen!” Danielle’s mond viel open van verbazing “haar gewoon even gezellig flashen, ben je helemaal gek! Ga weg! GA WEG! Rot alsjeblieft op David!
*sorry voor de boktcencuur