ik heb weer eens een tekening gemaakt en nu voor lovesunny De kwaliteit is niet echt geweldig maar ik moest in het donker een foto maken dus :wat vinden jullie er van ?? alle commentaar is welkom!!
als ik hem op moet sturen 5$ anders niks maar dan heb je geen goeie kwaliteit omdat ik er dan een foto van moet maken (heb geen scanner )
valiente schreef:als ik hem op moet sturen 5$ anders niks maar dan heb je geen goeie kwaliteit omdat ik er dan een foto van moet maken (heb geen scanner )Dollars werken niet in Nederland hoor! Ik heb er hier nog een hele zooi liggen; maar die hou ik als souvenir Mooi gedaan!
valiente schreef:okay speciaal voor Edda de echte foto :[image]ghehe bedankt ik vind hem erg lijken echt super gedaan hoor
lovesunny schreef:maar vind hem echt vet!!! BEDANKT VOOR DE 100 KEER jill hou op Sammy je kan je bericht bewerken en ik houd niet op maar we gaan lekker offtopic dus kappen
Ik ziet een kruisje!!*huilt heel hard en krijst; IK WIL ZIIEEEEN*Edit:Ik ziet hem GEWELDIG GEWOON Boven natuurlijke tekenkrachten slaan toe bij jou