De foto:

De tekening (halster is weggelaten):
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik vind het oog te hoekig, de onderlip wat te groot en wat me erg stoort zijn de oren... Vooral 't rechter (links voor 't paard dus). Ik vind 't te zwart, te aanwezig.
Citaat:sorry maar ik vind hem niet zo mooi, de verhoudingen kloppen niet echt. Maar toch heeft ie wel wat
Citaat:Kvind hem mooi gelukt Niekje! Doe ik je niet na!
Citaat:ik vind dat je wel goed de adertjes hebt getekent die door het hoofd lopen, die vergeet ik altijd ...
Citaat:Heeft een beetje wat weg van een striptekening Ik vind 'm wel leuk
Citaat:Je zegt dat de kwaliteit door 't scannen achteruitgegaan is, niet dat het oog mooier is. Lijkt me niet dat het oog er op de tekening anders uitziet dan hier. En dat de oren niet wilde lukken heb je idd gezegt, maar niet dat ze er in 't echt mooier uitzien.
Andere tekeningen heb ik niet van je gezien, dus ik ga niet oordelen over de kwaliteit van deze tov andere tekeningen.
Citaat:Hij heeft wel wat, alleen hij is nog niet super.. De oren zijn veels te dik en zwart aanwezig, het oog is te hoekig en de onderlip is te dun ... Meer een strippaardje Gewoon veel oefenen, of eerst paarden overtrekken, dan leer je de verhoudingen goed kennen
Citaat:Ik vind de neus echt heel mooi!
Ik vind het oog iets te hoekig, waardoor het een beetje onecht lijkt. Je zou de randjes wat kunnen afronden. Ook bij de ader met dat soort "kommetje" zou je de randen van dat "kommetje" wat minder scherp kunnen tekenen en wat ronder (dat geld ook voor sommige hoekige stukjes van aders).
Maar als je deze tekening vergelijkt met andere tekeningen van je, ben je zeker vooruit gegaan!
En als je zegt: ik vind de tekening niet mooi, of ik vind het oog niet mooi enz, geef dan een uitleg waarom je het niet mooi vind. Als je alleen maar zegt ik vind hem niet mooi, weet Aniek niet waarom je dat vind en kan ze er dus ook niks van leren.
Citaat:Ik vind hem wel leuk
De oren vind ik alleen een beetje klein getekend.
Citaat:Teken je vaak?
Hij is best mooi op wat schoonheidsfoutjes na.
Waar je bijvoorbeeld nog aan zou kunnen werken is de schaduw.
Zo heb je de oren te donker getekent in vergelijking met de rest. Probeer die overgang tussen oor en rest van hoofd wat geleidelijker te maken. Tus het hoofd nog een tikje donkerder te maken.
(O ja, en probeer niet direct in de verdediging te schieten. Mensen bedoelen het goed )