De Vloek van Bellerophon:

Nuadu Airgethlam:

Sprookjes:

[/img]
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellende"]
Vooral de eerste vind ik erg mooi. Ik zie zelf Pegasi wel altijd met iets grotere vleugels. Niet dat ze ooit zonder magie zouden kunnen vliegen, maar deze zijn wel heel iel. Zelf positioneer ik de vleugels ook altijd iets hoger, dan is naar mijn idee de bevestiging aan het skelet logischer. Voor de rest vind ik je kleurgebruik echt heel gaaf. De pega zou wél nog iets meer 'borst' willen hebben. Overdreven gezegd lijkt het alsof de benen aan de hals vastzitten.
[/quote]
Tja, vleugels zijn idd beetje klein. Wat de plaats betreft, ik heb heb ze zeg maar 'uit de schouderbladen'laten groeien, leek mij een logische plaats.Maar is idd wat laag en zeker met dit perspectief.
![]()
[quote="Ellende"]
De hoorns van de eenhoorn op de onderste tekening lijken een rare richting uit te wijzen. Probeer ze echt 'uit het hoofd' te laten groeien ipv 'erop' te tekenen. Ik teken zelf vaak de halswervels van de eenhoorn door zeg maar, om daar de hoorn uit te laten 'groeien'.
[/quote]![]()
Tnx voor de tip! Dat is idd goed idee, om vanuit de halswervels te kijken.
[quote="Ellende"]
De tweede tekening vind ik qua paard ook erg mooi gelukt, alleen waaien de staart en manen/haar van de ruiter allebei een andere kant op (doe ik ook vaak)
[/quote]
Lol, nu ik erop let zie ik het idd ook. Wat lomp!In het vervolg beetje beter opletten.
![]()
[quote="Ellende"]
Wat voor opdracht ga je hiermee binnenslepen?
[/quote]
Nou, héél mss mag ik gaan illustreren voor een fantasy tijdschrift dat pas nieuw opgericht is, en de redacteuren zochten mensen die graag wilden illustreren. Het is weliswaar geen betaalde opdracht, maar natuurlijk wel een boost voor je naamsbekendheid als je in een tijdschrift gepubliceerd wordt. ^^
[quote="Leo_ke schreef:Ik vind ze erg mooi
Bij de eerste vind ik het achterbeen overigens een vreemd, de achterhand is te iel, en daardoor lijkt het alsof hij er geen heeft.
De lage vleugels is al gezegd.
Bij de tweede vind ik het linkervoorbeen veel te lang in verhouding tot de andere benen en het lichaam.
Over de laatste is alles al gezegd.
Maar het totaalplaatje is bij alledrie super