Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thequeensmum schreef:Ik vind het reuze interessant. Lijkt me een tijdrovend en vies klusje, maar wellicht zit ik er helemaal naast
Anna79 schreef:Wat interessant!
Gelijk een vraag: mijn hond is ontzettend bang voor de schapenvachten die overal te koop aangeboden worden. Zodra ze er 1 ruikt kruipt ze bijna over de grond. Zou dit met het looiproces te maken kunnen hebben? Of iets anders? Voor gewone wol is ze niet bang. Ik vind het altijd zo raar en ook jammer want anders had ik graag zo'n vacht in huis willen hebben.
snorkel1986 schreef:Anna79 schreef:Wat interessant!
Gelijk een vraag: mijn hond is ontzettend bang voor de schapenvachten die overal te koop aangeboden worden. Zodra ze er 1 ruikt kruipt ze bijna over de grond. Zou dit met het looiproces te maken kunnen hebben? Of iets anders? Voor gewone wol is ze niet bang. Ik vind het altijd zo raar en ook jammer want anders had ik graag zo'n vacht in huis willen hebben.
Heb hier 2 koeien huiden in huis
Gekocht in winkel. Onze honden nergens last van mijn schoon ouders hebben 3 honden waar van 2 nergens en 1 die iid niet weet waar hij het zoeken moet zo bang ook voor een klein strookje er van ( heb er een op maat geknipt en wat over gehouden) dus geen logica te vinden 2x australian shepherd 2x kooiker en 1x tervurense herder