Nu heb ik die laatste gewoon uit mijn bestand geplukt, een foto met betreffende paard. Ik vind het niet zo belangrijk dat mijn kop er goed opstaat ofzo en gelukkig heeft de uitgever het ook geaccepteerd.
Het geeft een goed beeld van wie en hoe ik ben en ook wat het paard van selfies nemen vindt. Dat komt ook in het boek voor. Mijn zus vond het raar dat je het boek moet lezen om de foto te kunnen waarderen, maar ik ben van als je het boek niet koopt op basis van dat fotootje op de achterkant, dan maar niet.

Voor de voorplaat had ik een foto in het hoofd die mijn beste vriendin had gemaakt, maar helaas was die met een telefoon genomen en niet goed genoeg bevonden.
Toen moest ik dus nog even snel wat verzinnen, want het boek moest naar de drukker! No pressure!
Ik ben toen het land op gegaan om zelf foto´s te nemen en toen ik het betreffende paard naderde, keek hij om, en ik wist meteen: "Dit is ´m" en de uitgever was het er mee eens, al had ik ook een alternatief meegestuurd.
Eindresultaat:

En zo komt het op de voorplaat, loopt een stuk door naar de achterkant.

Ik ben wel benieuwd wat de critici van de foto´s vinden en daarom heb ik dit topic aangemaakt. Barst maar los.