Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emori schreef:Gewoon 2x 50 toch? Dat komt op hetzelfde neer.
Al zou je een bol van 500 gram kopen. Dan hou je 400 gram over. Maakt voor het project niks uit of je 1x 100 of 2x 50 koopt..
xPareltje schreef:Emori schreef:Gewoon 2x 50 toch? Dat komt op hetzelfde neer.
Al zou je een bol van 500 gram kopen. Dan hou je 400 gram over. Maakt voor het project niks uit of je 1x 100 of 2x 50 koopt..
Klopt maar het was meer voor het gemak mijn vraaghet is namelijk nogal een ingewikkeld projectje en dan was het met 1 draad van 100 wat gemakkelijk, maar dan doen we gewoon 2 draden van 50.
Renee schreef:Zelf bestel ik vaak op wolplein daar kan je filteren op materiaal en naald dikte. Het gewicht kan je terug vinden als je het product aanklikt. Ze hebben een uitgebreid assortiment dus ik kan me voorstellen dat je daar vind wat je zoekt. Heb niet voor je gezocht omdat daarvoor je omschrijving niet specifiek genoeg is (kleur, materiaal). Maar twee draadjes aan elkaar knopen en zo twee bolletjes gebruiken is niet lastig hoor. Soms kom je zelfs wel eens een knoopje tegen in een bolletje
Biebz schreef:https://www.scheepjes.com/nl/whirlette-2327/
Is zoiets wat je zoekt? Ik vind scheepjes altijd fijn om mee te werken. Ze hebben meerdere soorten.
xPareltje schreef:Ik denk dat ik mij er maar gewoon bij moet neerleggen dat haken mij niet lukt
xPareltje schreef:Ik ben eindelijk eraan begonnen, met een paar kleine oefenstukjes. Maar elke oefenstukje krult enorm. Ik denk dat ik iets verkeerd doe, maar wat..![]()
Iemand die het weet? Lijkt me namelijk niet dat dit zo hoort te zijn..