Telpeva schreef:Het hekwerk wat voorkomt dat het zand aan de rand van de afgraving instort (het heeft een naam, ik kom er niet op) dat vind ik ook echt zo tof verzonnen, zulk soort dingen maakt het voor mij echt af.
Dank je! Ik ben van mening dat veel (kleine) dingetjes het meer echt maken, en ik vind het leuk het zo te maken dat je meer ziet, hoe langer je kijkt. Ik wil niet hele kale, egale stukken.
Wel wilde ik het op een bepaald moment afronden, al had ik nog wel meer ideeën. De rand bij de afgraving is ook een catwalk waarop mensen staan met een pikhouweel trouwens, maar dat is denk ik minder goed te zien op de foto's.
@Janine: Dank je! Er zijn leuke YT-kanalen die me inspireren (het dinosaurus-skelet-idee komt daar vandaan), en verder was het voor mij ook: wat wil ik graag allemaal proberen in mijn eerste diorama, maar niet zo dat het me overweldigt. Zo zit er in dit diorama geen gras (want woestijn), zodat ik me daar nog niet mee bezig hoefde te houden. Er zit een klein beetje water in, maar dat is niet met epoxy gemaakt zodat ik het nog wat simpeler kon houden. Ik wilde wel graag wat met hout doen, maar niet teveel gebouwen maken.
Boylei Hobby Time is een kanaal waar ik veel van gezien heb en zijn Imaginary Wild West thema heeft me veel inspiratie gegeven voor dit diorama.