Er waren verder geen biedingen, wel veel biedingen op twee andere hobbelpaarden die een stuk kleiner waren, maar er beter uitzagen.
En het mooie is; Haddon (large) paarden zijn gemaakt om kinderen, maar ook een volwassene tot 90 kilo te dragen

Ze zijn vervaardigd vanuit de mould van G.J. Lines en Ayres paarden.
Wie meer info over Haddon paarden wil, kijk eens naar deze site https://www.rockinghorseattic.com/haddo ... orses.html
Hij is 130 cm hoog en 180 cm lang!
Nou is het wel echt een opknapper, maar dat wilde ik juist graag. Dus dat wordt manen en staart verwijderen (waar niet meer veel van over is), schuren, primen, schilderen, nieuwe manen en staart en nieuw tuig en de ogen vervangen door glazen ogen en realistische oogleden.
Omdat het paard zo gunstig geprijsd was, heb ik wat budget voor het renoveren.
En mede door de lage prijs durf ik het aan, mocht het resultaat een grote fail worden

Welke kleur hij krijgt? Ik weet het nog niet. Daarom heb ik een aantal tutorials gezien over o.a. appeltjes op hobbelpaarden schilderen.
En een aantal foto’s van gerenoveerde Haddon horses bij elkaar gezocht.
En even twee kleine moodboards gemaakt.
Er staat hier nu dus een paard in de gang

Ik ga hier denk ik in de loop der tijd wat foto’s plaatsen van het pimpen van mijn pony.
Dit is hem in zijn huidige staat
(Hij wordt nog verplaatst naar mijn logeerkamer).

En zoiets hoop ik te creeëren.
Dit zijn allemaal Haddon paarden!

Het gaat wel even duren denk ik, eerst even aan hem wennen en dan krijg ik hopelijk vanzelf een ingeving in welk jasje ik hem ga proberen te steken