Ods schreef:WAUW!! Ben fan van jou werk! Zo gaaf hoe je er zo'n gaaf en strak herkenbaar paard van kan maken. Ben zelf niet zo'n fan van heel kleurige kleuren maar maak graag een uitzondering als ik dit zie

Dankjewel
Ingrid_92 schreef:Ooh heel gaaf! Zou bijna willen vragen of je dit in opdracht doet

Dankjewel! Ik werk zeker in opdracht
. Dus als je dat echt een leuk idee vindt, stuur me dan vooral een berichtje of kijk even op mijn site.
julius_juut schreef:Oh wauw, dit is echt ontzettend mooi! Zou ook geweldig zijn als je het levensgroot op een muur zou doen in een ziekenhuis of bedrijf o.i.d.
Grappig, dat zei iemand anders ook al. Wie weet, ooit.... 
hesterve schreef:Echt heel mooi! Ik hou ervan dat t zo speels is met kleur en hoe je daarmee toch heel duidelijk dat paard elegant en stoer tegelijk doet overkomen
Dankjewel! Dat was precies wat ik wilde, fijn om te horen dat dat is gelukt 
Mkango schreef:mar_fay schreef:Haha Mkango, het creëren van een hele nieuwe beust klinkt mij dan weer als veel werk ik de oren! Is dat gelukt?
Dankjewel culaccino

Het klinkt moeilijker dan het is hoor.

Je basis is gewoon de standaard ronde, harde brush en door dan een beetje te spelen met scattering, spacing en pen pressure, kun je hem wat aanpassen zodat je het effect van losse puntjes krijgt.
Klinkt ingewikkeld
maar ik werk dan ook nooit met digitale tekeningen. Lijkt me leuk om daar eens wat van je te zien!