Deze week begonnen met een herinnering aan Ty, onze oude baas die er sinds 2 weken niet meer is. Vroeger liep hij rond als politiepaard. De laatste 15 jaar ongeveer genoot hij van een actief pensioen. Hij is bijna 29 jaar geworden, de lieve reus. De tekening is voor zijn eigenaar en 3 verzorgsters die een poster ervan krijgen.
Hele mooie tekening, bij de eerste foto laat je al zoveel ‘leven’ zien van het paard. Ik ben benieuwd hoe de tekening er helemaal af eruit komt te zien.
Wat een lieve complimenten! Dank daarvoor Ik hoop vanavond weer een stukje verder te komen en het nog voor kerst te kunnen afleveren aan de eigenaar. Ty was inderdaad een groot(s) dier! In de winter noemde ik hem ook wel eens "de mammoet", vanwege zijn lange rode vacht en immens grote lichaam. Zijn hoofd was net zo lang als mijn bovenlichaam
Wat een wijze blik heeft hij! Prachtige tekening wordt het. Je hebt het tekenen in elk geval niet verleerd. Het lijkt erop dat het papier een beetje kreukelt, zonde! Hoeveel grams is het papier?
Ik hou het tekenblok een beetje omhoog vanwege reflectie van de lamp, vandaar dat het kreukelt want het is inderdaad niet het dikste velletje: 120 grams. Gelukkig kreukt het niet als ik het blok gewoon laat liggen
Wat mooi! Respectabele leeftijd heeft hij bereikt. Hij heeft een wijze, trouwe blik op je tekening. Je bent het inderdaad zeker niet verleerd; erg mooi gedaan!