Een prachtige vos met veel wit

Dat kon ik niet voorbij laten gaan...
Acrylverf op doek, 24x30 cm.

Eerste opzet.

Tussenstappen

En het eindresultaat:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Ik vind het ongelooflijk mooi hoe je het paard gemaakt hebt en de uitwerking ervan. Alleen dat groen in de achtergrond stoort me om de een of andere reden en ik vond de achtergrond leuker op foto 2 eigenlijk. Maar ik ken er eigenlijk ook niet veel van
Anniek22 schreef:Wow wat tof! Heel leuk
Hannanas schreef:Prachtig! Ook ik stoor me aan de kleuren, ergens maakt het de totaliteit wat in disharmonie, wat vals. Misschien dat groenige? Of het blauwige in het paard? Maar over smaak valt niet te twisten en je blijft een ware kunstenaar!
WesternWay schreef:Grappig, ik vind dat juist mooi. Anders was hij wat fletser geworden denk ik.
Hiraeth schreef:Ik vind dat groen juist wel leuk als contrast. Daarmee komen de roodtinten een stuk feller uit.![]()
Wat een genot ook altijd om jouw werkjes te zien.
jibberjabber schreef:Ik vind het schilderij meer dan goed gelukt. Je durft het aan om een ongewoon kleurenpalet te gebruiken in een ietwat “chaotisch” samenspel met daarin een eenvoudig maar standvastig en zeer aansprekend paardenhoofd. Soms moet je niet teveel nadenken bij het schilderen
Talietjuh schreef:Prachtig, waar vind ik het aanvraagtopic? Is dat gratis?