Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Moeilijk te omschrijven hoe ze eruit zien
Bowo schreef:Leest lekker weg en klinkt als een interessante wereld!
Er zitten inderdaad nog wat spelfoutjes enzo in, ik zal dat wel even laten voor nu. Wel een ander dingetje dat mij opviel.Citaat:Moeilijk te omschrijven hoe ze eruit zien
Hiermee leg je heel erg de nadruk er op dat ze niet uit onze wereld komen. Je komt daarna namelijk alsnog met een beschrijving en het is ook niet zo dat dit een wezen is dat maar door een enkeling is gezien bijvoorbeeld. Voor je hoofdpersoon zou het dus een vrij 'normaal' dier zijn, ze heeft ze blijkbaar vaak genoeg gezien om ze te kunnen omschrijven.
Fineapple schreef:Ik zou het leuk vinden om nog iets meer over alles te weten te komen, het gaat nu vrij 'snel', de introducties van de familie enzo. Misschien leuk om iets uitgebreider te omschrijven hoe ze eruit ziet, of hoe de boerderij eruit zien, of de bossen. Je maakt me nieuwsgierig! En je hebt me nu al geboeid
tengeltje11 schreef:Dank, daar ga ik mee aan de slag, ben altijd bang dat iets te langdradig of saai wordt om te ver in detail te gaan, maar dus niet niet het geval