Na ruim 4 jaar onderzoek heb ik de meeste feiten van deze Tweede Wereldoorlog geschiedenis uitgepuzzeld en ben ik begonnen aan het schrijven van een boek. Uitgangspunt is een oudoom die aan de kant van de bezetter stond. In de administratie staat dat hij in maart 1945 is omgekomen maar de administratie klopt niet. Het verhaal gaat dat hij is gevlucht en een nieuw leven heeft opgebouwd in Duitsland.
Mijn zoektocht heeft een fascinerend en fantastisch verhaal opgeleverd.
Omdat ik het best lastig vind om het juiste perspectief te vinden waar vanuit ik het verhaal kan vertellen, gebruik ik een blog om sommige items uit te lichten die niet in de verhaallijn passen of omdat ik ze graag vanuit mijn eigen perspectief wil uitlichten. Ook kan ik op die manier zaken vertellen die niet in het boek horen, maar wel superinteressant zijn.
Het boek is nog lang niet zover, maar de blog is nu 2 maanden in de lucht. Een paar keer per maand zet ik wat online en deel ik het via mijn Social media met vrienden en familie. Nu weer een stapje verder met Bokt

De blogs zal ik ook hier posten. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Feedback en tips zijn van harte welkom!