Eindelijk zijn we gesetteld in ons nieuwe huis..... het was een heel gedoe. Eerst het verhuizen op zich, toen het terug vinden van alle wolletjes en viltspullen die ik toch niet zo georganiseerd had ingepakt als ik dacht.
Intussen zijn er hier een aantal nieuwe Wolliewatjes geboren. En ik vond nog een foto van een ouwetje, die ik volgens mij ook nog niet had laten zien. Hier komen ze:

Rock It!

En omdat hij zo verschillend is de andere kant ook nog even!

Taebo had ik volgens mij nog niet laten zien. Zijn hele vacht is van Newfoundlanderhaar van de echte Taebo. Dit is één van de weinige soorten hondenhaar die zich gewoon laten vilten, door de enorme hoeveelheid onderwol die er doorheen zat.
En last but not least: Tommy. Tommy is een heel nieuw soort Wolliewat. Ik had speciaal voor hem een boekje aangeschaft waarin een nieuwe werkwijze gebruikt wordt en dat beviel me heel erg goed. Ik ga hem voor de andere viltjes ook gebruiken...... het is veel makkelijker werken want het figuurtje wordt uit losse onderdelen in elkaar gezet. Dan zit je niet met het hele frame dat je steeds moet verbuigen om overal bij te kunnen. Tommy was erg veel werk vanwege de lange vacht, en ook omdat hij als prototype veel groter uitviel dan mijn bedoeling was. Maar het resultaat vond ik supergoed, dus ik ben heel blij dat ik hem gemaakt heb!

Dat waren de viltjes die ik wilde laten zien, dank voor het kijken!