ik heb lang niets meer van me laten horen maar dat komt omdat het hier nogal chaotisch was. We hebben intussen een tweede kleinkind en een ander huis dat helemaal leeggeruimd moest worden en waar we nu een stucadoor, tegelzetter en schilder in los moeten gaan laten om het weer bewoonbaar te maken. Daarna verhuizen we daarheen en neemt onze dochter het huis waar we nu wonen over.
Drukdrukdruk dus, en daar heeft Wolliewat onder geleden. Maar ik ben nu weer volop aan de gang!

Dalmatier Joep....

Dit is mijn eigen blinde Golden Doodle Doedel. Ik heb hem gemaakt voor een instructeur waar we jarenlang les van hebben gehad - Doedel mag blijven komen zolang hij wil, hij heeft het nodig om tussen andere honden te werken. De instructeur ging met instructeurspensioen en ik wilde niet dat hij Doedel zou vergeten

Soms maak ik ook weleens vogeltjes...

Een mopshondje. Er komen nog drie rimpelhondjes bij maar die zijn nog niet klaar.

Voor iemand van wie ik een vacht had gekregen een rammetje gevilt met de wol van haar eigen schaapje.

Iemand was verliefd geworden op de ratten en bestelde er ééntje voor een vriendin van haar... ik had al eerder een foto gezien van een rat met zijn eigen staart in zijn handjes en ik was heel blij dat er nu een reden was om die te maken

Soms moet ik even iets voor mezelf maken, zoals deze sokkendief die ervoor zorgt dat er in heel veel huishoudens incomplete paren sokken rondzwerven.

Steenuiltje voor goede vrienden die elk jaar jonge steenuiltjes in hun nestkast hebben.

En een valkje voor iemand die roofvogels houdt.
Dat was het weer voor nu,
dank voor het kijken en tot de volgende keer!